- CFratila862
- OP
- 3 mesaje
- din 27 Jul 2021
CFratila862
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2021
- Mesaj Privat
Vã salut dragi colegi, am și eu o problemã cu al meu Opel, am avut fire rupte în burduful de la haion și de atunci nu mi merge închiderea centralizatã, încui toate ușile manual în afara pe cea de la șofer, capacul de la rezervor și haionul îmi rãmân deschise, nu le pot încuia, bateria în telecomandã este bunã, de aprinde becul ãla, modulul de închidere se aude când apãs din interior pe ușa de la șofer da nu face nimic, de o sãptãmânã așa stau cu ea, nu știu ce sã i fac, problema cu firele am rezolvat o
MODEL: Opel astra g 1998
MOTOR: 1.4 16 valve x14xe
LOCATIE: Brãila
MODEL: Opel astra g 1998
MOTOR: 1.4 16 valve x14xe
LOCATIE: Brãila
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- CFratila862
- OP
- 3 mesaje
- din 27 Jul 2021
CFratila862
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Poti incerca asa:
Dai jos plasticul de peste modulul de inchidere. (plastiucl de pe stalp, de la piciorul drept al pasagerului, imediat sub cutia de acte)
Dai jos cele doua piulite de 6 parca, cu cheia de 10mm.
Scoti la lumina modulul, atat cat iti permit firele.
Masori sa ai tensiune (+12V), cu contactul pus, pe pinii 4 (negru) si 18 (rosu) din mufa lunga si 3 (rosu) si 9 (rosu) din mufa scurta.
Masori sa ai masa (0V si 0Ohm - continuitate pana la caroserie) pe pinul 11 (maro) din mufa scurta.
Daca aici totul este ok, actionezi pe rand butoanele de incuiat/descuiat de pe telecomanda sau de pe usa soferului, tinand modulul in mana, sa simti daca releele lucreaza la fiecare apasare de buton.
Daca tensiunile sunt ok si daca si releele sunt actionate la apasarea butoanelor incuiat/descuiat, parerea mea este ca defectul se afla in modul. Ori relee cu contactele distruse, ori vreun traseu intrerupt spre pinii de iesire catre actuatoare.
Dai jos plasticul de peste modulul de inchidere. (plastiucl de pe stalp, de la piciorul drept al pasagerului, imediat sub cutia de acte)
Dai jos cele doua piulite de 6 parca, cu cheia de 10mm.
Scoti la lumina modulul, atat cat iti permit firele.
Masori sa ai tensiune (+12V), cu contactul pus, pe pinii 4 (negru) si 18 (rosu) din mufa lunga si 3 (rosu) si 9 (rosu) din mufa scurta.
Masori sa ai masa (0V si 0Ohm - continuitate pana la caroserie) pe pinul 11 (maro) din mufa scurta.
Daca aici totul este ok, actionezi pe rand butoanele de incuiat/descuiat de pe telecomanda sau de pe usa soferului, tinand modulul in mana, sa simti daca releele lucreaza la fiecare apasare de buton.
Daca tensiunile sunt ok si daca si releele sunt actionate la apasarea butoanelor incuiat/descuiat, parerea mea este ca defectul se afla in modul. Ori relee cu contactele distruse, ori vreun traseu intrerupt spre pinii de iesire catre actuatoare.
- CFratila862
- OP
- 3 mesaje
- din 27 Jul 2021
CFratila862
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2021
- Mesaj Privat