Dragos94
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Targoviste
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2021
- Mesaj Privat
Buna ziua, am un Opel astra H 2004 1.6 benzina și am întâmpinat o problema, in urma cu 2 sapatamani mi-a fiert apa la motor am completat cu antigel și apa distilatã iar acum conform acelui ,,meniu secret’’ in mers temperatura fluctueazã între 90-95 de grade urca-coboarã dacã stau pe loc și o turez puțin temperatura urca iar la 113 grade pornește ventilatorul din câte știu temperatura normala la o masina este de 90 de grade ma puteți ajuta cu ceva sfaturi din ce poate fi sau dacã a mai întâmpinat cineva aceasta problema. Va mulțumesc!
MODEL: Astra 2004
MODEL: Astra 2004
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Dragos94
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Targoviste
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2021
- Mesaj Privat
Am fost la mecanic cu ea și mi-a zis ca ..aaa termostatul trebuie schimbat ca sa începem de la un cap ca sa vedem unde este problema și acum ma întreb ce sa fac le schimb pe toate dacã nu este de la termostat 🤔 m-am uitat pe net termostatul deschide la 105 grade la modelul asta nu știu ce sa mai cred…oare se poate verifica termostatul fãrã sa îl dau jos dacã funcționeazã?
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- IM.Ciprian
- *
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2019
- Vectra 2007 Z19DT
- Bucuresti
IM.Ciprian
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2019
- Mesaj Privat
Dragos94 a scris:Buna ziua, am un Opel astra H 2004 1.6 benzina și am întâmpinat o problema, in urma cu 2 sapatamani mi-a fiert apa la motor am completat cu antigel și apa distilatã iar acum conform acelui ,,meniu secret’’ in mers temperatura fluctueazã între 90-95 de grade urca-coboarã dacã stau pe loc și o turez puțin temperatura urca iar la 113 grade pornește ventilatorul din câte știu temperatura normala la o masina este de 90 de grade ma puteți ajuta cu ceva sfaturi din ce poate fi sau dacã a mai întâmpinat cineva aceasta problema. Va mulțumesc!
MODEL: Astra 2004
MODEL: Astra 2004
Salut. Fi atent aici. Eu am un Opel Astra h 2007 1.3 diesel. Și la mine urca apã în trafic pânã la 102grade. Și am constatat cã electroventilatorul meu pornește direct pe treapta a 2-a. Adica rezistenta de la ventilator este arsa și merge pe direct. Și pornește la 102. Normal treapta 1 este la 96° și treapta 2 la 102°. Eu îți sugerez sa te duci la un mecanic și sã îți verifice ventilatorul sa vadã dacã îți pornește pe toate treptele sau daca pornește doar pe ultima treaptã. Nu dã banii direct pe termostat. Cã așa am fãcut și eu am schimbat pompa de apa( cã este separat de distribuție cã o am pe lanț distribuția.) Termostat etc... Acum urmeazã sã cumpãr ventilator cã asta era problema.
Dragos94
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Targoviste
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2021
- Mesaj Privat
- IM.Ciprian
- *
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2019
- Vectra 2007 Z19DT
- Bucuresti
IM.Ciprian
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2019
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
La Z16XEP este mai aparte nu compara cu diesel sau alte motoare.
-termostatul deschide pe la 105 grade . Ca sa nu-l schimbi degeaba porneste motorul (rece) las-o sa mearga pana se aproprie de temperatura la care ar trebui s deschida termostatul si vezi daca se incalzeste furtunul care pleaca din el.Nu verifica langa termostat ca n-ai facut nimic.
-ventilatorul racire radiator apa are doar 2 trepte , una la 108 grade una pe la 112 grade. In general blocul de rezistente se cam duce la modelul asta , este ceramic verde.Daca ai tester e mai simplu.
-daca nu face fata nici treapta 2 pe la 120 grade arunca apa pe la buson. Chestia apare cand o pompa de apa are paleti lipsa sau fiind din plastic se rotesc pe ax ,radiator china sau antigel murdar .
-daca arunca apa sa zicem la aproape de 100 sau 110 grade sa zicem posibil buson decalibrat sau .. garnitura/chiuloasa ciupita adica baga gaze in sistemul de racire si apa fierbe doar in anumite zone ale motorului=presiune mare sau cand e ciupita rau da apa afara si pana in 90 dar pentru astea sunt testere de CO2 instalatii racire...
Astea sunt defectele si verificarile uzuale generale...
P.S. se mai inlocuiesc si piese de proba ca n-ai cum sa verifici o pompa care se invarte pe ax si nu asigura debit normal... si e chiar indicat la o masina fara istoric si de 20 ani.
P.S 2 O masina nu da apa afara degeaba... indiferent cat este de cald afara si la utizliare normala.
-termostatul deschide pe la 105 grade . Ca sa nu-l schimbi degeaba porneste motorul (rece) las-o sa mearga pana se aproprie de temperatura la care ar trebui s deschida termostatul si vezi daca se incalzeste furtunul care pleaca din el.Nu verifica langa termostat ca n-ai facut nimic.
-ventilatorul racire radiator apa are doar 2 trepte , una la 108 grade una pe la 112 grade. In general blocul de rezistente se cam duce la modelul asta , este ceramic verde.Daca ai tester e mai simplu.
-daca nu face fata nici treapta 2 pe la 120 grade arunca apa pe la buson. Chestia apare cand o pompa de apa are paleti lipsa sau fiind din plastic se rotesc pe ax ,radiator china sau antigel murdar .
-daca arunca apa sa zicem la aproape de 100 sau 110 grade sa zicem posibil buson decalibrat sau .. garnitura/chiuloasa ciupita adica baga gaze in sistemul de racire si apa fierbe doar in anumite zone ale motorului=presiune mare sau cand e ciupita rau da apa afara si pana in 90 dar pentru astea sunt testere de CO2 instalatii racire...
Astea sunt defectele si verificarile uzuale generale...
P.S. se mai inlocuiesc si piese de proba ca n-ai cum sa verifici o pompa care se invarte pe ax si nu asigura debit normal... si e chiar indicat la o masina fara istoric si de 20 ani.
P.S 2 O masina nu da apa afara degeaba... indiferent cat este de cald afara si la utizliare normala.
Dragos94
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Targoviste
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2021
- Mesaj Privat