Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • silviun

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu un sfat, am un Opel Astra J 2.0 CDTI, A20DTH si as vrea sa schimb simeringul dintre pompa de ulei si sorb. Am desfacut totul, mai putin cele doua suruburi care vin spre volanta, pentru care nu gasesc cheia potrivita. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Am incercat o cheie M 6 lunga, dar nu imi da vie sa o duc la capul surubului din cauza tablei care vine intre cutie si motor. Daca s-a lovit cineva de problema asta, multumesc de ajutor anticipat.
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Daca luminezi cu atentie între motor si cutie si învirti usor motorul .Pe volanta ambreajului sinta2 canale care trebuie pozitionate în dreptul surubului si te lasã sã bagi cheia sa ajungi la cele 2 suruburi . aceasi cheile cã si la suruburile de la Baia de ulei de sub pompã la Baia de ulei cred cã sunt 14 suruburi de aceasi mãrime M8 si alte 4 M6eu cînd am schimbat oringul am ridicat cu 0.80 MM sorbul de ulei am bãgat saibi plate Intr sorb și baie este prins pe fundul bai cu 3 șuruburi de M6 ridicinful cu max 1 MM acel oring închide mai bine între sorb și pompã . probã fãcutã de mine cu baia de ulei și pompa de ulei demontate.am aproape 50.000 km cu aceasta micã modificat
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua!

Ma pregatesc sa schimb a doua oara oringul de la sorbul pompei de ulei, prima operatiune a fost la service, acum sunt hotarat sa ”imi bag nasul” Smile).
Acum am cateva intrebari:
1. - ce lungime trebuie sa aibe cheia pentru a ajunge la cele doua suruburi de la volanta, care, din cate stiu sunt M6 ( mai sunt doua in fata la pompa de ulei...), restul sunt M8;
2. - suruburile arata ca in imaginea de mai jos... torx ”RIBE” ca in imaginea de mai jos?

Multumesc!
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Volanta are o pozitie doua canaluri pentru a ajunge la suruburile de la baia de ulei.invirti pe rind.sorbul din baia de ulei e din plastic prins cu 3 suruburi de m6 cap 10.eu lam inaltat cu saiba de 0.80mm puse sub sorb oringul se pupa inchide mai bine pe sorb.vezi in topicul plina Romania de motore Insignia stricate
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Am inteles care este ideea cu inaltarea sorbului cu ajutorul saibilor puse sub el.
Ma interesa o informatie detaliata si in postul meu de mai sus cu privire la dimensiunile si modelul cheii , in special marimea, banuiesc ca e un torx ”RIBE”, dar nu am idee ce lungime trebuie sa ajung la suruburi si ce marime trebuie.
suruburile sunt M8 si M6, din cate am inteles, M6 la volanta si in fata la pompa, probabil si marimea torxului ” RIBE” tot de 6, dar nu stiu sigur de aia intreb pe cei care stiu si pot sa imi ofere acesta informatie.... daca imi trebuie torx ribe de 6? si ce lungime?
Multumesc!
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Pentru suruburile de sub volanta torx 30.lungime minin 16.cm
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc! Deci nu-i torx "ribe" ca in imaginea pe care am atasat-o mai jos , ci torx-ul clasic., torx-ul de sub cel incercuit in imaginea atasata.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Am gresit cel din capetele bai de ulei e torx t40 si cele din laterale t 50.cel de t40 sa aiba o lungime de 19 cm
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Ok! Multumesc!
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Am reusit de am facut ceva poze la suruburile de la baia de ulei , cam asa aratã la motorul a20dth de.pe.astra j si nu par a fi torx clasic... [/[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2021-07/119771_bgdrv1yko.jpg]img
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR