Stargax
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2009 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2021
- Mesaj Privat
De curand mi sa aprins martorul masina cu cheie, m-am uitat sub masina si am vazut:
Cablul de la senzorul de temperatura a filtrului de particule (DPF) a fost rupt in doua aproape de tija metalica de la capatul cu Filtrul, am curatat firele si le-am lipit la loc, urmand sa izolez cu silicon auto 300 grade zona, am pornit motorul si martorul a disparut.
Este o solutie buna ce am facut sau imi va face probleme in viitor?
MODEL: Astra 2009
MOTOR: Z19DTH
- sebage
- ****
- 2,628 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,628
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Daca aici totul este ok, mai trebuie sa te asiguri ca zona in care ai lucrat, este oarecum si rezistenta mecanic, in timp. In ideea de a nu ingreuna foarte mult zona, pentru ca atunci o sa ai si solicitari mecanice. La fel si cu eventualele materiale izolatoare folosite, trebuie sa ai grija sa reziste in acea zona.
Ideea este ca daca acel senzor incepe sa raporteze valori aiurea, o sa ai probleme si cu filtrul, ceea ce nu este prea frumos.
- ToX
- ****
- 1,272 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,272
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat