MMandica
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2020
- Mesaj Privat
buna ziua,am si eu o problema cu A.C.-ul masinii mele:functioneaza aleatoriu,am masurat tensiunea pe mufa compresorului-7,5v(mufa trasa din compresor).compresorul este delphi wd-24466994(copresor variabil,fara ambreiaj,asa mi-a spus la un atelier de clima auto).am verificat sig.3-30a si releul k8(ambele componente sunt ok.)cauza sa fie compresorul?multumesc anticipat.
MODEL: opel astra h 2004
MOTOR: 1,6 105cp z16xep
LOCATIE: craiova
MODEL: opel astra h 2004
MOTOR: 1,6 105cp z16xep
LOCATIE: craiova
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut, dupa parerea mea o tensiune redusa in mufa compresorului e semn de contact imperfect pe circuit - mufe, contacte releu,fire.
da-i direct un plus in mufa compresorului si te lamuresti, daca asa merge bine verifici circuitul, scheme sint daca vrei, pot sa postez eu sau un alt coleg.
L.E - ca sa inteleg, ai demufat compresorul si ai masurat in mufa care vine dinspre masina doar 7,5 v?
da-i direct un plus in mufa compresorului si te lamuresti, daca asa merge bine verifici circuitul, scheme sint daca vrei, pot sa postez eu sau un alt coleg.
L.E - ca sa inteleg, ai demufat compresorul si ai masurat in mufa care vine dinspre masina doar 7,5 v?
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
La modelul ala de compresor tensiunea in mufa este diferita in functie de comanda calculatorului de clima,problema este de la valva progresiva care in timp incepe sa nu mai mearga cum trebuie,si se pot repara acolo unde este meserias si scule sau se schimba. Tensiune 0 sau 12v este numai la compresoarele cu ambreiaj unde comanda este oprit/pornit si atat fara valori intermediare.
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
1. Vezi ce se intampla in momentul in care clima functioneaza cu intermitenta , adica presiunea cum e cand nu mai baga rece? daca e mare vezi ventilatoarele daca merg pe toate treptele.Daca oscileaza sau nu face presiunea corespunzatoare cel mai probabil regulatorul de pe compresor este defect sau chiar compresorul , e de preferat sa-l inlocuiesti cu totul.
Nu mai incerca sa masori in mufa .... ai o valva PWM ... acolo sunt impusuri rapide (> 300 hz) , imposibil sa masori cu un multimetru de aia iti arata 7.5 V practic o oarecare "medie" sa zicem . Trebuie osciloscop.
Nu mai incerca sa masori in mufa .... ai o valva PWM ... acolo sunt impusuri rapide (> 300 hz) , imposibil sa masori cu un multimetru de aia iti arata 7.5 V practic o oarecare "medie" sa zicem . Trebuie osciloscop.