Salut! Am montat pe un opel astra G bertone cabrio un player 2din cu mufã tip ISO. O ordinãrie de player cu aspiratii de calculator de la NASA, luat de pe aliexpress la bani putini cu speranta cã Doamne ajutã, dacã dupã ce cumva ajunge playeru la mine si mai e si întreg, functioneazã cum ar trebui si cum l-a lãsat mama lui. Cã doar sunt si eu român si mã dor degetele de la butoane, vreau touch-screen, m-am ajuns. Ajunge playerul, modific consola, totul mergea bine, deja mã gândeam sã fac o vizita la Arsenie Boca sa îi multumesc ca mi-a pus o vorbã bunã la Sefu' si m-a ajutat. Pe lângã mufele cu pini standard, masina mai avea un set de pini pentru comenzile pe volan (da, sunt bogat, am comenzi pe volan) care la prima vedere nu pãreau sã aibã vreo legãturã cu altceva decât playerul original al masinii. 1-0 pentru opel. Dau la o parte setul ãla de pini, îl conectez la mufele bune, bag si antena, aud cã începe sã îmi cânte Irina Loghin, rãsuflu usurat cã a mers treaba surprinzãtor de bine. Mã îmbrac frumos în hainele de Paste si ies sã dau o turã prin cartier sã mã invidieze dusmanii cã am navigatie nouã.
.
.
.
Si bag într-a întâia si mi-o ia navigatia razna. Si mã sperii cã brusc Dani Mocanu nu mai cântã, si mã uit la ecran care se schimba atât de repede între camera pe marsarier si Bluetooth cã simteam cum mã ia epilepsia. O scot din vitezã si aud cã începe iar Dãnutu sã îmi bage o doinã d-aia de suflet ca la marginea Ferentariului. Mai încerc odatã cu gândul ca poate e un caz izolat. În continuare problema persista. De fiecare datã când cuplez orice vitezã, navigatia vrea sa treacã pe camera de marsarier, cu toate cã nu e conectatã si se schimbã în permanentã, pânã ce e scoasã iarã cutia de viteze pe liber. Mai e si treabã cu memoria, cã parcã ar fi bolnavã de alzheimer, nici d-a dracu nu vrea sã memoreze un post de radio dar am înteles cã e de schimbat pinul rosu cu cel galben si brusc îsi aminteste chinezãria tot drumul prin vamã mai ceva ca valiza lui Becali.
Dacã stie bãietii care are scoala vietii un remediu bun la o navigatie bolnavã, vã rog sã-mi spuneti si mie cã nu stiu cât mai are de trãit dacã nu îsi revine repede.
MODEL: Astra 2000
MOTOR: Z18XE
Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție
Din cate inteleg, din mufele masinii, ai cuplat doar doua la "navigatie".
Ar fi fost interesanta o poza cat mai clara cu conexiunile realizate. Presupun ca "navigatia" a venit cu un adaptor de CAN si ma gandesc ca acesta face figurile descrise (desi nu ar trebui).
Daca ar fi asa, pur si simplu scoti acel adaptor de CAN din mufa si eventual realizezi acel mic bypass pentru alimentare.
A venit fãrã adaptor Canbus, dacã la asta te referi. Am zis cã sunt nesimțit sã îi cer chinezului sã îmi mai punã și toate firele, dupã ce cã mi-a trimis un televizor, mai mare dragul sã îl furi. Iar la mufe nu am fãcut nici o modificare mai mult decât sã desprind mufele de la comenzile pe volan de restul mufelor, suportul fiind o singurã bucatã mare, cum a lãsat tata Opel sã fie și chinezu n-a știut sã facã puțin mai mare spațiul pentru mufe.
Mufa in care sunt perechi de fire cu aceeasi culoare, este mufa pentru difuzoare. Cu aceasta nu ai treaba.
Cealalta mufa, este cu alimentari si alte semnale (viteza, iluminare, remote, etc.
Ei, in aceasta mufa, cu alimentarile, probabil chinezaria nu se potriveste la semnale cu instalatia originala a masinii.
Aici, eu as lasa doar strictul necesar functionarii, adica 2 fire de plus (unul permanent si unul dupa contact) si firul de masa. Doar cu aceste 3 fire in acea mufa, ar trebui sa functioneze corespunzator. (apoi, poti conecta si firul pentru iluminare cand aprinzi pozitiile).
Deci, eu as incerca sa las doar firele acestea.
P.S. daca alegi metoda de a taia firele, sa nu le tai foarte aproape de mufa. Ca sa ai loc sa le legi la loc si izolezi, cand va fi cazul.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.