CCat
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2021
- Mesaj Privat
Salutare tuturor !
Este prima mea postare pe acest forum deoarece intentionez sa cumpar Opel Insignia.
Bugetul este 4000 - 4700 euro (an 2009- 2010) motor 2.0 diesel 160 cai putere, berlina.
Imi place foarte mult cum arata masina insa am auzit pareri negative despre fiabilitatea ei in sensul ca ar avea probleme la sistemul de ungere in principal si ca ar fi foarte zgomotoasa. Masina o s-o folosesc in special la drumuri lungi (aprox. 15000 km/an). Celelalte variante ar fi Ford Mondeo MK4 si VW Passat B6.
Deci se merita sa cumpar masina asta sau sa ma orientez spre alta marca/model ?
Va multumesc pentru sfaturi, drumuri bune !
MODEL: Opel Insignia A
LOCATIE: Timisoara
Este prima mea postare pe acest forum deoarece intentionez sa cumpar Opel Insignia.
Bugetul este 4000 - 4700 euro (an 2009- 2010) motor 2.0 diesel 160 cai putere, berlina.
Imi place foarte mult cum arata masina insa am auzit pareri negative despre fiabilitatea ei in sensul ca ar avea probleme la sistemul de ungere in principal si ca ar fi foarte zgomotoasa. Masina o s-o folosesc in special la drumuri lungi (aprox. 15000 km/an). Celelalte variante ar fi Ford Mondeo MK4 si VW Passat B6.
Deci se merita sa cumpar masina asta sau sa ma orientez spre alta marca/model ?
Va multumesc pentru sfaturi, drumuri bune !
MODEL: Opel Insignia A
LOCATIE: Timisoara
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Mondeo mk4 modelul cu motor PSA are 130 cp asta este peste celelalte doua cu 3 clase ,asta daca vrei sa asculti sfatul cuiva care repara la ele toata ziua.Am avut Insignia luata sincer pentru aspect si am vandut-o pentru ca nu mi-a placut motorul si ceva amanunte prin interior,Passat-ul tot la motor este sensibil plus injectoare .Trebuie tinut cont si de cum au fost exploatate si ce interventii s-au facut pana sa-ti intre pe mana dar din toate Mondeo este cel mai fiabil.Ca puncte slabe la Mondeo mk4 ,ar fi bucsile de la bratele spate se desprind de pe suport si in timp fac joc destul de enervant si poate etrierele spate se mai blocheaza daca istetii folosesc vaselina la montajul placutelor in rest nimic slab pe masina aia,totusi pretul reparatiilor este mult mult sub ce necesita celelalte .Sincer primele mele alegeri au fost Insignia si Passatul ,la Mondeo am ajuns ultimul datorita interiorului care mi s-a parut cel mai slab ca design,eu am ales varianta Ghia destul de accesorizata si acum nu regret nici o clipa,masina este folosita la naveta zilnica,tractat remorca si caravana inclusiv masini la reparat de mai bine de 4 ani doar ulei filtre,caucicuri si placute frana.
CCat
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2021
- Mesaj Privat
Salut mecaNIK !
Multumesc pentru reply in primul rand.
Poti te rog sa-mi spui ce nu ti-a placut la motorul de pe Insignia ? ai avut probleme cu el sau pur si simplu nu ti placea cum merge ?
Sincer Insignia ma atrage foarte tare ca aspect interior/exterior insa nu vreau sa regret ca am luat -o doar pt. aspect si sa stau cu ea prin service-uri. La Passat cineva imi recomanda sa iau modelul fabricat incepand cu 2009 pt. ca au motoare Common Rail si ar fi mai OK.
Oricum, pot sa ,,nimeresc'' si o Insignia la pretul asta care sa fie OK.
Probabil cea mai buna alegere si mai sigura ar fi MK4.
Te salut, numai bine !
Multumesc pentru reply in primul rand.
Poti te rog sa-mi spui ce nu ti-a placut la motorul de pe Insignia ? ai avut probleme cu el sau pur si simplu nu ti placea cum merge ?
Sincer Insignia ma atrage foarte tare ca aspect interior/exterior insa nu vreau sa regret ca am luat -o doar pt. aspect si sa stau cu ea prin service-uri. La Passat cineva imi recomanda sa iau modelul fabricat incepand cu 2009 pt. ca au motoare Common Rail si ar fi mai OK.
Oricum, pot sa ,,nimeresc'' si o Insignia la pretul asta care sa fie OK.
Probabil cea mai buna alegere si mai sigura ar fi MK4.
Te salut, numai bine !
kiddo83
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2010
- Mesaj Privat
Eu am in familie un pasat B6 luat cu 69 000 km reali in 2012 si acum are 195 0000 si o insignia luata cu 108 0000 km care acum are 167 000. probleme majore nu au avut nici una. Mentenanta din scurt, schimburi de ulei la 15 000 km maxim si nimic mai mult. Cert e a noi facem cam 85% din km pe autostrada (eu fac cam 24 000 pe an. Orice masina are plusuri si minusuri. sfatul meu e sa iti cumperi ce iti place. Pe forum toata lumea trambiteaza ca 2.0 cdti de pe insignia are probleme ...... dar asta o sa gasesti pe orice forum.....intreaba posesorii de BMW 2.0 diesel ce parere au de motorul lor, daca nu ma crezi.
L.E. la banii de care dispui tu.....prea multe pretentii nu ai cum sa ai.....multi km si riscurile aferente, ori cu alte eventuale hibe. 4500 nu costa a mea in momentul de fata ( a fost luata acum 2 ani jumate, model 2012, 108 000 km).
L.E. la banii de care dispui tu.....prea multe pretentii nu ai cum sa ai.....multi km si riscurile aferente, ori cu alte eventuale hibe. 4500 nu costa a mea in momentul de fata ( a fost luata acum 2 ani jumate, model 2012, 108 000 km).
- bibu16v
- *******
- 6,846 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,846
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Un sfat la modul general(ținând cont cã ești din Timișoara...și, mai ales, dacã nu te grãbești ca fata mare la mãritat): cautã mașina la care te hotãrãști pe mobile.de, la un dealer cu review-uri bune(cât mai multe stele). De ce:
1. ai realmente de unde alege, e o piațã de cel puțin 10 ori mai mare ca cea româneascã, o gãsești la aceeași bani sau chiar (mult) mai ieftinã dupã negociere(reduceri de 25-40% sunt posibile, mai ales dacã lași timpul sã lucreze ptr tine), dar sigur cu mai puțini km, mai dotatã și mai întreținutã(cel puțin teoretic), foarte probabil și cu istoric service;
2. în faza de cumpãrare ai avea nevoie de un ”asistent de achiziții”, vorbitor de germanã, experimentat în domeniu, bun negociator(asta dacã nu ești chiar tu persoana!);
3. dupã rezervarea mașinii, ai nevoie de un transportator serios, care îți aduce mașina la poartã la un preț avantajos și, mare avantaj, îți plãtește direct mașina cu banii tãi, fãrã comision;
4. ptr înmatriculare folosești o firmã specializatã(dar poți sã te ocupi și personal dacã ai timp și nervii tari), nu ai dureri de cap, se ”mișcã” relativ repede și tariful e super convenabil.
Deși pare, la prima vedere, oarecum mai complicat și aparent mai scump(plata serviciilor enumerate și dobândirea CIV), ai avantajul raportului preț/calitate net superior și, cu orientare precisã la cifre, nu o sã depãșești bugetul, ba poate rãmâi și cu bani!
Ptr Timișoara, îți pot recomanda tot(în privat), cu garanții de bunã execuție și credințã.
1. ai realmente de unde alege, e o piațã de cel puțin 10 ori mai mare ca cea româneascã, o gãsești la aceeași bani sau chiar (mult) mai ieftinã dupã negociere(reduceri de 25-40% sunt posibile, mai ales dacã lași timpul sã lucreze ptr tine), dar sigur cu mai puțini km, mai dotatã și mai întreținutã(cel puțin teoretic), foarte probabil și cu istoric service;
2. în faza de cumpãrare ai avea nevoie de un ”asistent de achiziții”, vorbitor de germanã, experimentat în domeniu, bun negociator(asta dacã nu ești chiar tu persoana!);
3. dupã rezervarea mașinii, ai nevoie de un transportator serios, care îți aduce mașina la poartã la un preț avantajos și, mare avantaj, îți plãtește direct mașina cu banii tãi, fãrã comision;
4. ptr înmatriculare folosești o firmã specializatã(dar poți sã te ocupi și personal dacã ai timp și nervii tari), nu ai dureri de cap, se ”mișcã” relativ repede și tariful e super convenabil.
Deși pare, la prima vedere, oarecum mai complicat și aparent mai scump(plata serviciilor enumerate și dobândirea CIV), ai avantajul raportului preț/calitate net superior și, cu orientare precisã la cifre, nu o sã depãșești bugetul, ba poate rãmâi și cu bani!
Ptr Timișoara, îți pot recomanda tot(în privat), cu garanții de bunã execuție și credințã.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
CCat a scris:Salut mecaNIK !
Multumesc pentru reply in primul rand.
Poti te rog sa-mi spui ce nu ti-a placut la motorul de pe Insignia ? ai avut probleme cu el sau pur si simplu nu ti placea cum merge ?
Sincer Insignia ma atrage foarte tare ca aspect interior/exterior insa nu vreau sa regret ca am luat -o doar pt. aspect si sa stau cu ea prin service-uri. La Passat cineva imi recomanda sa iau modelul fabricat incepand cu 2009 pt. ca au motoare Common Rail si ar fi mai OK.
Oricum, pot sa ,,nimeresc'' si o Insignia la pretul asta care sa fie OK.
Probabil cea mai buna alegere si mai sigura ar fi MK4.
Te salut, numai bine !
Multumesc pentru reply in primul rand.
Poti te rog sa-mi spui ce nu ti-a placut la motorul de pe Insignia ? ai avut probleme cu el sau pur si simplu nu ti placea cum merge ?
Sincer Insignia ma atrage foarte tare ca aspect interior/exterior insa nu vreau sa regret ca am luat -o doar pt. aspect si sa stau cu ea prin service-uri. La Passat cineva imi recomanda sa iau modelul fabricat incepand cu 2009 pt. ca au motoare Common Rail si ar fi mai OK.
Oricum, pot sa ,,nimeresc'' si o Insignia la pretul asta care sa fie OK.
Probabil cea mai buna alegere si mai sigura ar fi MK4.
Te salut, numai bine !
Imi pare rau sa te dezamagesc ,am fost sincer si recunosc eu aleg masinile ,sa-mi placa ,sa ma simt bine in ea, sa fie stricata la pretul corect ,de restu ma ocup eu dintre cele 3 motorul PSA este cu 3 clase mai sus la fiabilitate si peste ce ofera BMW cu mizeria de N47 ,si Mercedes ...dar atentie sa nu fie motorul de la Ford tot 2.0 dar este cu injectia Delphi si are 140 cp ....in rest daca iti place si iti asumi riscurile si Insignia este o varianta.Strict la ce ofera Mondeo cu motorul PSA 2.0 si 130 cp da clasa la tot .
Consider ca masina pentru mine trebuie sa corespunda unor cerinte strict....sa-mi placa cand ma apropii de ea,sa ma simt bine in ea,dotari si....sa repar ce am de lucru nu sa stau toata ziua cu mainile in sareta mea.Nu pot fi un iubitor neconditionat al unei marci pentu ca am de-a face cu tot ce misca pe planeta asta si ....le repar,asa ca stiu ce spun.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Huh... minunata descriere, si cred ca mi se potriveste perfect si mie:
- sa-mi placa când ma apropii de ea
- sa ma simt bine în ea
- sa pot sa repar chiar eu cât mai multe din problemele aparute la ea.
Cu Stima.
L.E:
Eu as merge pe mâna colegului @mecaNIK, personal apreciez sfatul oferit si de-as fi in situatie m-as orienta catre ce ne-a împartasit aici pe forum.
- sa-mi placa când ma apropii de ea
- sa ma simt bine în ea
- sa pot sa repar chiar eu cât mai multe din problemele aparute la ea.
Cu Stima.
L.E:
Eu as merge pe mâna colegului @mecaNIK, personal apreciez sfatul oferit si de-as fi in situatie m-as orienta catre ce ne-a împartasit aici pe forum.
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Ca si o ordine ar fi asa:
1. Passat B6 ( neaparat common rail , in 2009 e schimbul de generatii deci vezi ce alegi, PD-ul de 2.0 e un motor groaznic, probleme pompa ulei ,injectoare, chiuloase, clapeta oprire motor, pornire deficitara la cald rezolvabila oarecum cu update soft si lista continua.Generatia common rail este complet revizuita si singurele probleme sunt la primele generatii pompa facea ceva pilitura dar avand in vedere ca o sa cumperi o masina de 10 ani probabil problema deja a fost rezolvata.Un oarecare minus la B6 ar fi motorasele frana spate, sunt cam "consumabile"
2. Mondeo Mk4 , Un motor fara probleme majore este cel de 1.8 TDCI , 2.0 TDCI ...evita 1.6-ele oricat de tentant ar fi la bani.Avand in vedere ca te uiti dupa Insignia ,,, trebuie neaparat sa fie foarte dotat ca optiuni sa duplineasca alte chestii tipice Ford (interior urat). si la Bmw aceeasi chestie ,,, Bmw-ul fara optiuni este ...mai bine nu,
3.Insignia... masina arata foarte bine , pretul la fel ... arata foarte bine destul de dotata pentru cat dai pe ea.Dupa cum stii vestita problema cu oringul etc ... ungere deficitara.Martor presiune ulei se aprinde undeva la 0.6 bar destul de tarziu sa mai poti face ceva .Ce trebuie sa tii cont ca probleme de ungere pot fi mascate pentru vanzare ( ulei mai gros , aditiv , eventual inlocuire cuzinet palier intre cilindrii 3-4 .).Chestiile astea sunt temporare si nu suplinesc uzura la vibrochen+uzura in tot motorul deoarece cand presiunea este scazuta nu este afectat doar palierul...Ca si o mentiune 2.0 CDTI este chiar un motor rafinat la zgomot dar avand in vedere ca niciun motor nu prea a scapat de interventii la motor toata lumea zice ca e zgmotos, Ca o conluzie daca mai ai inca 1500-2000 E peste aia 5000 alegerea corecta e Insignia
A trecuta vremea cand cumparai o masina dupa km ,,, acum sunt deficitare din fabrica cum e si Mazda cu vestitul Sky Active.
Dupa toate compromisurile... probabil alegerea corecta e B6 CR
Daca vrei fiabiliate motor ia un E60 3.0 D ...restul sunt jucarii
1. Passat B6 ( neaparat common rail , in 2009 e schimbul de generatii deci vezi ce alegi, PD-ul de 2.0 e un motor groaznic, probleme pompa ulei ,injectoare, chiuloase, clapeta oprire motor, pornire deficitara la cald rezolvabila oarecum cu update soft si lista continua.Generatia common rail este complet revizuita si singurele probleme sunt la primele generatii pompa facea ceva pilitura dar avand in vedere ca o sa cumperi o masina de 10 ani probabil problema deja a fost rezolvata.Un oarecare minus la B6 ar fi motorasele frana spate, sunt cam "consumabile"
2. Mondeo Mk4 , Un motor fara probleme majore este cel de 1.8 TDCI , 2.0 TDCI ...evita 1.6-ele oricat de tentant ar fi la bani.Avand in vedere ca te uiti dupa Insignia ,,, trebuie neaparat sa fie foarte dotat ca optiuni sa duplineasca alte chestii tipice Ford (interior urat). si la Bmw aceeasi chestie ,,, Bmw-ul fara optiuni este ...mai bine nu,
3.Insignia... masina arata foarte bine , pretul la fel ... arata foarte bine destul de dotata pentru cat dai pe ea.Dupa cum stii vestita problema cu oringul etc ... ungere deficitara.Martor presiune ulei se aprinde undeva la 0.6 bar destul de tarziu sa mai poti face ceva .Ce trebuie sa tii cont ca probleme de ungere pot fi mascate pentru vanzare ( ulei mai gros , aditiv , eventual inlocuire cuzinet palier intre cilindrii 3-4 .).Chestiile astea sunt temporare si nu suplinesc uzura la vibrochen+uzura in tot motorul deoarece cand presiunea este scazuta nu este afectat doar palierul...Ca si o mentiune 2.0 CDTI este chiar un motor rafinat la zgomot dar avand in vedere ca niciun motor nu prea a scapat de interventii la motor toata lumea zice ca e zgmotos, Ca o conluzie daca mai ai inca 1500-2000 E peste aia 5000 alegerea corecta e Insignia
A trecuta vremea cand cumparai o masina dupa km ,,, acum sunt deficitare din fabrica cum e si Mazda cu vestitul Sky Active.
Dupa toate compromisurile... probabil alegerea corecta e B6 CR
Daca vrei fiabiliate motor ia un E60 3.0 D ...restul sunt jucarii
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
dupa cum vezi la Insignia nu prea zice nimeni nimic i afara de problema cu pompa de ulei.
o rezolvi si gata stai 6-7 ani linistit. nici nu costa mult.
dar asa cum spunea cineva mai sus la banii astia nu prea ai ce alege.
mai stringe bani si mergi pe ceva 2015-2016.
2009-2010 chiar au fost cele mai slabe modele macar 2011 sa alegi.
dar oricum la banii astia sa zicem 5000 euro gasesti cu peste 200k si atunci treb sa schimbi si setul de ambreiaj si functie de actele facturile service pe care le are sau nu si distributia..urmeaza discurile de frana fata in mod sigur .
sa nu uit si despre schimbarea oringului in mod obligatoriu pana vine iarna.
deci una peste alta peste 2000euro
o rezolvi si gata stai 6-7 ani linistit. nici nu costa mult.
dar asa cum spunea cineva mai sus la banii astia nu prea ai ce alege.
mai stringe bani si mergi pe ceva 2015-2016.
2009-2010 chiar au fost cele mai slabe modele macar 2011 sa alegi.
dar oricum la banii astia sa zicem 5000 euro gasesti cu peste 200k si atunci treb sa schimbi si setul de ambreiaj si functie de actele facturile service pe care le are sau nu si distributia..urmeaza discurile de frana fata in mod sigur .
sa nu uit si despre schimbarea oringului in mod obligatoriu pana vine iarna.
deci una peste alta peste 2000euro
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Orienteaza-te catre o masina fara probleme din astea specifice grave ...toate Insignia A inclusiv facelift sufera de asta in stadiu incipient sau mai avansat. Este de preferat a se evita anumite coduri de motoare de la diverse brand-uri deoarece oricum sa tii un diesel cu 2-3-400 000 km este destul de costisitor. SI apropo km reali sunt doar aia pe care ii vezi pe VIN -ul respectiv la reprezentanta. restul sunt povesti Nu sunt putini care au dat 5000 au mai bagat 2000 ... si mai lasa ambreiajul sa bata ca nu mai au bani sau DPF-ul etc.
O masina se cumpara sa mergi cu ea nu sa te imprietenesti cu mecanicul si sa-ti fie frica sa faci 1000 km....
O masina se cumpara sa mergi cu ea nu sa te imprietenesti cu mecanicul si sa-ti fie frica sa faci 1000 km....
CCat
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2021
- Mesaj Privat
Salutare,
Am mai crescut putin bugetul si a ajuns la 6200 euro. Cred ca -n banii astia pot sa-mi iau o Insignia din 2011, buna.
Motorizarea de 2 litri diesel CDTI am vazut ca vine la 110 - 130- 160-220 cai putere. Parerea mea este ca 160 ar fi varianta cea mai OK (daca ma insel va rog sa-mi spuneti).
Am gasit una din 2011 160 cp 2.0 Diesel la 205 000 km, full (neinmatriculata) adusa din Germania. Oricum o sa mai caut, am sunat vanzatorul si nu stia de faza cu o-ring ul si nici nu avea (sau nu vroia sa spuna) vreun contact de la fostul proprietar.
Numai bine !
Am mai crescut putin bugetul si a ajuns la 6200 euro. Cred ca -n banii astia pot sa-mi iau o Insignia din 2011, buna.
Motorizarea de 2 litri diesel CDTI am vazut ca vine la 110 - 130- 160-220 cai putere. Parerea mea este ca 160 ar fi varianta cea mai OK (daca ma insel va rog sa-mi spuneti).
Am gasit una din 2011 160 cp 2.0 Diesel la 205 000 km, full (neinmatriculata) adusa din Germania. Oricum o sa mai caut, am sunat vanzatorul si nu stia de faza cu o-ring ul si nici nu avea (sau nu vroia sa spuna) vreun contact de la fostul proprietar.
Numai bine !
- Turb0
- **
- 123 mesaje
- din 03 Dec 2010
- Insignia 2012 A20DTR
- Bucuresti
Turb0
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
@CCat. La banii astia, 200.000km e cam mult...mai insista , fara graba. Ala de 220 cp cred ca e benzinarul de 2.0. Mai e o motorizare biturbo de 194-195 cp..dar e mai complexa, cu 2 turbine. Daca vanzatorul zice ca e prorpietar de 2-3 an si nu stie de oring..e ceva putred..ori nu stie si te trezesti tu cu mesaj..ori a avut mesaj si nu spune... Mesaj LOW OIL PRESSURE...Adica e cam dus motorul.
CCat
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2021
- Mesaj Privat
@livcro Omu' aduce masini de dincolo si nu parea sa stie de aspectul cu acel o-ring problematic. E vorba de acest anunt https://www.olx.ro/d/oferta/...23409ab;promoted.
Oricum nu ma grabesc, o sa ma tot uit pe site-uri in fiecare zi. Majoritatea modelelor vad ca au 130 cp si as vrea sa iau cu 160 cp.
Oricum nu ma grabesc, o sa ma tot uit pe site-uri in fiecare zi. Majoritatea modelelor vad ca au 130 cp si as vrea sa iau cu 160 cp.
D11
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2020
- Mesaj Privat
Salut.
Anul trecut am cumparat o Insignia din 2011 de 160cp la 170km si acum am 200km. Eu sunt foarte multumit de ea, e spatioasa, confortabila, bine dotata, motorul trage f bine pt greutatea ei ( multi cu masini mai noi sau mai "bine vazute" nu se asteapta sa ii las in urma asa usor 😉) . Problema despre care tot am citit pe forum e oringul de la pompa de ulei, dar il schimbi urgent si mergi linistit. La mine fusese deja schimbat . Restul cheltuielielor depind de cum ai norocul si de cum a fost intretinuta masina . Eu am schimbat 2 amortizoare fata, discuri si placute fata/spate, si injectoare (second hand ) dar le consider cheltuieli normale la o masina de 200km si sper sa nu le mai schimb vreodata . Consumul e putin cam mare fata de ce scrie in carte , dar dc ai bani de insignia, ai bani si de motorina. Tine minte ca orice masina are problemele ei ! ( alte modele au probleme ce necesita cheltuieli mult mai mari ) . Important e sa iti placa tie masina , sa nu te usuce la buzunar si sa te simiti bine in ea 😉
Anul trecut am cumparat o Insignia din 2011 de 160cp la 170km si acum am 200km. Eu sunt foarte multumit de ea, e spatioasa, confortabila, bine dotata, motorul trage f bine pt greutatea ei ( multi cu masini mai noi sau mai "bine vazute" nu se asteapta sa ii las in urma asa usor 😉) . Problema despre care tot am citit pe forum e oringul de la pompa de ulei, dar il schimbi urgent si mergi linistit. La mine fusese deja schimbat . Restul cheltuielielor depind de cum ai norocul si de cum a fost intretinuta masina . Eu am schimbat 2 amortizoare fata, discuri si placute fata/spate, si injectoare (second hand ) dar le consider cheltuieli normale la o masina de 200km si sper sa nu le mai schimb vreodata . Consumul e putin cam mare fata de ce scrie in carte , dar dc ai bani de insignia, ai bani si de motorina. Tine minte ca orice masina are problemele ei ! ( alte modele au probleme ce necesita cheltuieli mult mai mari ) . Important e sa iti placa tie masina , sa nu te usuce la buzunar si sa te simiti bine in ea 😉
CCat
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2021
- Mesaj Privat
livcro a scris:@CCat. La banii astia, 200.000km e cam mult...mai insista , fara graba. Ala de 220 cp cred ca e benzinarul de 2.0. Mai e o motorizare biturbo de 194-195 cp..dar e mai complexa, cu 2 turbine. Daca vanzatorul zice ca e prorpietar de 2-3 an si nu stie de oring..e ceva putred..ori nu stie si te trezesti tu cu mesaj..ori a avut mesaj si nu spune... Mesaj LOW OIL PRESSURE...Adica e cam dus motorul.
Salut,
https://www.autovit.ro/anunt....html#xtor=SEC-81
Masina vad ca este 4x4 . Se merita oare ?
Multumesc !
- deleted-133218
- *
- 23 mesaje
- din 09 Feb 2019
deleted-133218
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2019
- Mesaj Privat
vezi posibile probleme cu haldex la 4x4
p.s. tot am urmarit rubrica si din cate vad tii neaparat sa iei insignia, sfatul meu este daca vrei neaparat insignia si faci pana prin 15.000 km/an vezi benzina cel putin 1.6 L - T - 160 CP, sau 2.0 L 220/250 CP ( la 250 CP is 4x4, majoritatea si posibile probleme cu haldexul)
sincer nu recomand la insignia diesel-uri (din cauza lipsei de istoric real la masinilor la vanzare)
p.s. tot am urmarit rubrica si din cate vad tii neaparat sa iei insignia, sfatul meu este daca vrei neaparat insignia si faci pana prin 15.000 km/an vezi benzina cel putin 1.6 L - T - 160 CP, sau 2.0 L 220/250 CP ( la 250 CP is 4x4, majoritatea si posibile probleme cu haldexul)
sincer nu recomand la insignia diesel-uri (din cauza lipsei de istoric real la masinilor la vanzare)
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
CCat a scris:
Salut,
https://www.autovit.ro/anunt....html#xtor=SEC-81
Masina vad ca este 4x4 . Se merita oare ?
Multumesc !
livcro a scris:@CCat. La banii astia, 200.000km e cam mult...mai insista , fara graba. Ala de 220 cp cred ca e benzinarul de 2.0. Mai e o motorizare biturbo de 194-195 cp..dar e mai complexa, cu 2 turbine. Daca vanzatorul zice ca e prorpietar de 2-3 an si nu stie de oring..e ceva putred..ori nu stie si te trezesti tu cu mesaj..ori a avut mesaj si nu spune... Mesaj LOW OIL PRESSURE...Adica e cam dus motorul.
Salut,
https://www.autovit.ro/anunt....html#xtor=SEC-81
Masina vad ca este 4x4 . Se merita oare ?
Multumesc !
4x4 inseamna 2 revizii in plus... la 60000 km..si putini mecanic care sa stie sau sa vrea sa le faca corect... Daca nu ai nevoie de 4x4... nu vad de ce te-ai complica. Eu nu sunt fan 4x4... Asta e parerea mea..cat s epoate de subiectiva
Pentru viitor caut un Insignia Country Tourer cu tractiune fata..cica exista, desi foarte rare.
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
livcro a scris:@CCat. La banii astia, 200.000km e cam mult...mai insista , fara graba. l.
Este foarte bine daca sunt aia 200 000 km reali , cu cat ai dori sa o dea un prim proprietar din Romania care a dat pe ea 25-30 000 euro la care poti macar sa-i vezi km ? Poti sa incerci sa o iei de la un neamt de acasa si ai sa vezi ca sub 6500 2010 si cu dotarii medii sub 200 000 km nu gasesti ( si neadusa acasa neinscrisa) .Atentie de la privat nu de la parc. Apropo legea e dura in germania daca se umbla la km ,de aceea o masina vanduta tot pentru a fi transcrisa in germania VA AVEA KM REALI. la export e alta treaba... turci, polonezi , romani astia dau la export.
Poti sa iei o masina recenta adusa eventual Wagon/kombi etc , care in Germania nu scapa cu mai putin de 50 000 km pe an , pe alocuri 70 000 km asta este realitate. Ideea este in felul urmator masinile diesel de afara chiar merg... nu se taraie de-al de 15-20 000 km ca nu e rentabil. O firma trebuie sa -si scoata banii pe investitie adica sa mearga altfel nu se justifica.
Apropo un bisnitar care nu stie de probleme specifice fiecarui model... cumpara 3 masini si se lasa de bisnitareala ca vinde pe pierdere DImpotriva chiar pe alea le cauta ca-s ieftine si alea cu km multi ca vorba romanului cati km poate sa faca in 3 ani ...
P.S. Ieftin si bun nu exista dar cum traim in Romania poate fi si scump si prost
P.S 2 Inca exista mitul masinii nu km pana in 200 000 si 10 ani vechime... am vazut Astra J de 3 ani vechime "recent adusa " cu 195 000 km ... in bord 70 000 ...si altele etc.Imepcabila .. ce uzura putea sa aiba in regim de autostrada.
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat