Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra K
  • RayzaN

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2017 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare! Am o Astra K Innovation 1.4T, 150CP, AT6 din 2017 si de curand am observat o lipsa ingrijoratoare de putere pana pe la 4.000 RPM. Masina se comporta ca si cum n-ar avea cuplu (lipsa turbo?) si accelereaza foarte slab.

Am fost deja la un dealer in Brasov si am facut un test drive cu un mecanic iar el a zis ca e din cauza cutiei pentru ca treapta a doua se termina la 70 km/h si ca masina retrogradeaza in a treia unde pe la 3.000 RPM unde nu are zvac. Dar din ce am vazut fisa tehnica motorul ar trebui sa aiba 230 NM intre 2.000 si 4.000 RPM, deci ar trebui sa simt cuplul.

Mentionez ca am facut update-ul de ECU pentru LSPI atunci cand a aparut si am intrebat mereu la dealeri cand au schimbat uleiul daca pun Dexos 1 gen. 2. Masina are 68.000 km.

S-a mai confruntat cineva cu astfel de simptome? Daca da, ati gasit problema sau rezolvare? Ma bate gandul sa merg si la alt dealer.

Simptomele sunt foarte similare cu cele din acest video: http://www.youtube.com/watch?v=s-XYJC6SVk0


MODEL: Astra 2017
MOTOR: B14XFT
Skip ads

  • vvede

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Dignoza in mers s-a facut?
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
prea putin aer sau prea mult....etc.
In cazul tau este o turbina simpla fara geometrie variabila si as verifica si comanda turbinei ...sa nu mearga greu sau chestii pe acolo...vacumuri sau electrica...
Din cate vad este foarte usor accesibila turbina si mai toate o indica pe ia ca si vinovat ,dar o testare in mers ar fi foarte indicata
Actuatorul vacumatic se poate verifica usor cu un pistol de vacum si daca acesta este bun mai este electrovalva de vacum care se afla chiar langa el
  • RayzaN

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2017 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Nu s-a facut diagnoza in mers. A stat mecanicul in dreapta si m-a pus sa accelerez cu kick-down din mai multe plaje de viteze (60-70, 70-80, etc.).
  • vvede

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Super! Deci inseamna ca mecanicul era un fel de Mr. Data din StarTrek sau ceva...
Ce-ti pot spune e ca ai consumat niste benzina degeaba.
Diagnoza e sfanta pentru cine stie sa o citeasca
  • RayzaN

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2017 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2015

  • Mesaj Privat
De asta ma gandeam sa merg la celalalt dealer si sa cer o diagnoza. Mai ales ca mai am garantie pana in februarie 2021.
  • vvede

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Fugi la celalalt si spune-i de diagnoza in mers! (Sa isi ia laptopul sau ce-si ia si sa il lege la masina in timp ce conduci.)
  • RayzaN

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2017 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Asta vreau sa fac. Din cate am gasit pe net pentru motoarele GM de 1.4 (Chevy Cruze) ar trebui sa aiba undeva pe la 16-18 psi in mod normal.

Mersi de sfaturi!
  • EBruj

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2016 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2020

  • Mesaj Privat
RayzaN a scris:De asta ma gandeam sa merg la celalalt dealer si sa cer o diagnoza. Mai ales ca mai am garantie pana in februarie 2021.


Nu te grabi ca e gata garantia! (gluma ca probabil ai vrut sa zici 2022).
  • FYRE_WALL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2017

  • Mesaj Privat
RayzaN a scris:Salutare! Am o Astra K Innovation 1.4T, 150CP, AT6 din 2017 si de curand am observat o lipsa ingrijoratoare de putere pana pe la 4.000 RPM. Masina se comporta ca si cum n-ar avea cuplu (lipsa turbo?) si accelereaza foarte slab.

Am fost deja la un dealer in Brasov si am facut un test drive cu un mecanic iar el a zis ca e din cauza cutiei pentru ca treapta a doua se termina la 70 km/h si ca masina retrogradeaza in a treia unde pe la 3.000 RPM unde nu are zvac. Dar din ce am vazut fisa tehnica motorul ar trebui sa aiba 230 NM intre 2.000 si 4.000 RPM, deci ar trebui sa simt cuplul.

Mentionez ca am facut update-ul de ECU pentru LSPI atunci cand a aparut si am intrebat mereu la dealeri cand au schimbat uleiul daca pun Dexos 1 gen. 2. Masina are 68.000 km.

S-a mai confruntat cineva cu astfel de simptome? Daca da, ati gasit problema sau rezolvare? Ma bate gandul sa merg si la alt dealer.

Simptomele sunt foarte similare cu cele din acest video: http://www.youtube.com/watch?v=s-XYJC6SVk0


MODEL: Astra 2017
MOTOR: B14XFT



Eu am motorul tau dar manuala. Pare ciudat ca treapta 2 sa se termine la 70km/h. Masina trebuie sa schimbe mult mai devreme cand pedala se apasa brusc la full. Daca apesi progresiv pedala si acceleratia este tot progresiva, daca apesi brusc acceleratia , ar trebui sa schimbe mult mai repede...asta e si ideea....ai nevoie de cuplu atunci...nu peste 2 minute.La ce am condus eu automata asa functioneaza.
Stiu ca la automata ta (opel) era si optiunea cu buton sport (nustiu daca tu ai )....tot pentru a mari reactia motorului adica schimbarea treptelor era si mai rapida.

La manuala la 70km/h in treapta 2 sunt aprox 4000 rpm... La 3000 motorul 1.4 are zvac destul.
  • tc_mihai

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Sports Tourer 2016 1.4 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

Am aceeasi motorizare 1.4 150cp - 2016 - cutie manuala. Si eu am observat aceeasi lipsa de reactie la accelerare. Masina nu are nici o eroare, insa este foarte lenta in demaraj, comparativ cu momentul cand am cumparat-o ( anul trecut). Am schimbat bujiile - am pus cu iridium exact cum erau cele de pe masina si revizia am facut-o cu ulei Liqui Moly 5w30 dexos 1 gen3 (exact cu care s-au facut reviziile in Germania - detin devizele).
A descoperit cineva cauza acestei situatii ?
  • wanchope

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare! Si eu experimentez o lipsa de putere a motorului si o accelerare lenta in special in viteza a 4 a in jur de 2800-3000 rot/min. Dupa ce depasesc 3200 rot/min isi revine si trage - cel mai probabil nu e ceva legat de turbina sau asa cred.
Simptomele de mai sus de accentueaza cand folosesc benzina de 99 sau 100 - e horror, masina nu trage mai deloc. O sa-i fac o diagnoza si curatare clapeta de acceleratie/EGR. Masina are 150000 km fara probleme pana acum.
  • wanchope

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am curatat clapeta de acceleratie - arata groaznic. Pare ca s-a rezolvat problema, motorul trage liniar.
P.s.: Am aflat ca motorul din semnatura nu are EGR
  • 1962

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2024

  • Mesaj Privat
"Wanchope" Ai mai avut lipsa de accelerație după curățirea clapetei ? Este un material pe youtube ( 11 probleme la astra k) si la a 4a spune de lipsa de putere la accelerație ca e de natura electronică si nu mecanică că trebuie întrat în setări și găsită problema. A încercat cineva ? Nu știu unde să caut un specialist bun în partea de soft , în CLUJ actuala reprezentantă e varza pe Opel (grup PSA) iar cei dinainte (ATP motors) nu se mai ocupa cu Opeluri...
  • 1962

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2024

  • Mesaj Privat
wanchope a scris:Am curatat clapeta de acceleratie - arata groaznic. Pare ca s-a rezolvat problema, motorul trage liniar.
P.s.: Am aflat ca motorul din semnatura nu are EGR

Cum merge acum după curățirea clapetei ? Ai mai avut probleme?
  • wanchope

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare! Da, a mai avut asemenea manifestari. Am fost din nou in service si electronic i-a mai marit turatia sau ceva in genul. De atunci n-a mai facut. De regula se manifesta la drumuri mai lungi, aka dupa cca min. 70 km parcursi. Ramane de vazut. Problema este atat mecanica (murdarirea clapetei) cat si electronica (reglajul acesteia). Drumuri bune!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra K

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR