- ccostras
- OP
- 712 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ccostras
- OP
- 712 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
estman78
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
am y25dt motorul,cu resoftare si vara aceasta in oras cu toate sf aprinse nu a sarit de 8,9 consumul si in computer si calculat din full in full
iar extern si sprint si autostrada si romania si afara nu exista sa fi sarit vre o data de 7,5.
la drum drept cu 200 la ora in viteza a 5 instantul este de 11,8, deci nu ai cum sa scoti extern peste 8 ca nu poti merge nicaieri peste maxim 140,decat pe portiuni scurte!
iar cei care ma stiu sau stiu masina stiu bine ca nu conduc nici exagerat dar nici babeste.
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ccostras
- OP
- 712 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- comnic5
- **
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- BRazvan700
- *
- 22 mesaje
- din 03 Feb 2019
BRazvan700
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2019
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Rolul intercoolerului este sa raceasca aerul comprimat si incins de turbina inainte de a fi introdus in motor, este foarte important la sarcini mari si la temperaturi mari adica in toiul verii cand motoarele turbo simplu lesina .Este bine sa se asigure o curatire periodica a fagurilor sa poata trece aerul usor prin el,sa se degreseze ca aduna praf si alte mizerii si daca se poate sa nu se renunte la tubulatura care directioneaza aerul spre el.Pentru cei cu scule si talent i-as indemna sa inlature orice sta in calea aerului sre intercooler si sa etanseze pe carcasele de plastic lufturile ,bine curatat sa vezi diferenta atunci .
Nu lasati la spalatorie sa dea cu jetul direct in masca din fata,foarte multe radiatoare se obtureaza atunci cand lamele de aluminiu se deformeaza de la presiunea prea mare si adio flux de aer in condensor ac,radiator si la unele modele intercooler ...