Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salutari.
Am si eu o problema la al meu a17dtr astra j
La pornirea la rece sau dupa un timp de 1h porneste usor dar trepideaza motorul timp de 10-20 secunde.
Va rog cu un sfat daca a patit cineva.

Multumesc


MODEL: Astra j
MOTOR: A17dtr
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Regulator presiune combustibil SCV.
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Este schimbat.
La fel face si cu el noua
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Posibil vreun injector , fa un test de retur la injectoare si vezi si valorile lor pe tester.
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Valorile pe tester sunt apropiate de 0 ( pana in 0.5 cu plus si minus)
Azi a luat o eroare ( rateu cilindru 4)
Test injectoare pot face pe retur?
Ca am rupt odata un stut de la un injector si masina nu pornea.
Pot face pe retur cu eprubetele la modelul asta a17 dtr?

Multumesc
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da poti face test de retur injectoare , dar ai grija la teurile de plastic .
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Astazi a mai luat o eroare p0303 ( rateu cilindru 3)
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Asta suna rãu.
Dacã injectoarele și cablaje sunt bune, fa un test de compresie.
Modelul acesta de motor e predispus la arderea garniturii de chiulasa între cilindrii 3 și 4.
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Nu am verificat inca injectoarele.
Dar dupa 10 secunde maxim 20 dupa pornire isi revine complet.
Daca ar fi garnitura nu ar trebui sa fac mereu?
Banuiesc injectoarele dar sa vad cum le verific
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu testul injectoare retur.
Precizez ca daca scot mufa de la injectorul 3 motorul nu are nici o schimbare.
Rezultatul testului de retur in seringi.
Nr 1: 20 ml
Nr2:15 ml
Nr 3 -5 ml ( aici e fix invers nu da motorina pe retur)
Nr 4 - 20 ml

Deci nr 3 nu da motorina pe retur cat restul si el este si cel care daca scot mufa nu face mai rau motorul.

Va rog daca ma puteti ajuta.
Va multumesc.
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Rectific nr 2-17 mil

Am facut si testul cand motorul merge ok.

Nr 1-20 ml
Nr 2 -17 ml
Nr 3 -17 ml ( cand isi revine.)
Nr 4 -20 ml
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cu cat da mototina mai putina pe retur cu atat e mai bine , testul 2 pare ok , dar pune un tester sa vezi si acolo valorile injectoarelor si la rece si la cald si in turatie .Ca sa verifici corect injectoarele , trebuiesc puse pe stand de testare si se fac cam 7 teste pana aflii starea lor corecta.
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Pe tester le da apropiate de 0.
Testul 2 este atunci cand merge bine motorul.
Primul test este cand am eroare pe cilindrul 3 ( atunci cand tremura) de ce da asa putina pe injectorul 3 comparativ cu celelalte?(aici e dilema mea)
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Da jos injectoarele și mergi cu ele la testare. Asa vezi cum sunt toate.
Nu merita sa desfaci doar unul:e multa munca pana sa ajungi la ele.
Ceva se intampla și pe cilindrul 4: nu a dat eroare fãrã motiv.
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Stiti ce cod trebuie sa coincida de pe injector daca cumpar altele?
Si cum pot scrie injectoarele?
Merge cu delphi ds150?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Denso 8-97376270-3.
Întâi testeazã, pe urma sa te gândești la cumpãrat.
Le poți scrie și cu op com pro.
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Op com.ul nu merge sa vad valori nu stiu ce are de asta am intrebat de delphi.
O sa fac un test de compresie vineri daca e ok cumpari injectoare sh si aia e. Avand in vedere ca acel injector 3 da asa putin pe retur presupun eu ca este blocat
Apropo stii ce compresie trebuie sa fie la motorul asta?
Si care cod de pe injector se scrie?ala de dedesupt de sub DENSO sau ala din capul lui de sus?

Multumesc pt raspunsuri
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu poți vedea valorile injectoarelor, dar le poți scrie : eu le-am scris fãrã probleme la mai multe mașini cu A17DTR/J.
Codul este cel scris pe capãtul injectoarelor.
Presiunea, din ce știu, trebuie sa fie 25-30 bari.
Cel mai important este sa ai presiune cu diferențe mici între cilindri: dacã ai pe toți valori cu plus minus 1-2 bari, atunci stai liniștit.
Dacã ar fi sa ai probleme pe unul dintre cilindri, nu vei avea deloc presiune.
Eu nu as înlocui injectoarele fãrã un test prealabil: e important sa știi, atât ce demontezi, cât și ce pui la loc.
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Ok multumesc pentru sfat.
La benzina am mai facut test compresie da la diesel nu.
Trebuie tot la fel sa opresc alimenrare cu motorina sa nu porneasca?
Scot mufele la injectoare sa la regulatorul de presiune de pe pompa? Sa releu ceva?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Vad ca nu prea stai bine cu mecanica, fara suparare dar mai bine mergi la un service , nu o sa reusesti sa o repari singur , mai ales pe injectie , injectoare , codari etc. nu de alta dar sa nu iti para rau dupa aia si la propriu si la figurat si la buzunar , cum am zis nu o lua in nume de rau , dar nu o sa reusesti sa schimbi tu injectoare si sa le codezi , trebuie sa stii cat trebuie sa le strangi , saibe de foc noi , aceeasi treaba si la test de compresie ,nu o sa stii si nu ai cu ce sa faci testul de compresie , asadar cauta un service care sa iti repare masina .Te sfatuies doar de bine , nu cu rautate .Bafta cu masinuta ta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR