- lverestiuc
- *
- 21 mesaje
- din 19 Apr 2009
- Astra 2009 Z17DTH
- Iasi
lverestiuc
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2009
- Mesaj Privat
E clar cã daca nu dai la rectificat/strunjit inelul ãla , degeaba mai pui la loc. Aratã f rãu inelul ãla.
E atât de abraziv încât o sã îti consume f repede cãrbunele nou.
La mine pe la cca 120.000 km a crãpat puntea de diode. Alternator original era Hitachi .
Colectorii unde calcã cãrbunii erau cu uzura f mica, iar cãrbunii erau destul de lungi,uzati f putin,dar uniform. Probabil componente de origine.
E atât de abraziv încât o sã îti consume f repede cãrbunele nou.
La mine pe la cca 120.000 km a crãpat puntea de diode. Alternator original era Hitachi .
Colectorii unde calcã cãrbunii erau cu uzura f mica, iar cãrbunii erau destul de lungi,uzati f putin,dar uniform. Probabil componente de origine.
saimarica
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
Dupa schimbarea kit punte diode+releu Mobiletron, mi-a aparut mai multe coduri ECN.
Am inteles ca ulterior o sa se stearga, sa-mi fac griji?
Nu stiu daca am scris corect mai jos.
ECN-urile sunt urmatoarele:
007071-P0070;
033528-P0335;
05007F/050074/050056/-P0500;
056003-P0560;
062102-P0621;
161450-P1614;
213970/21397F-P2139.
Multumesc.
Am inteles ca ulterior o sa se stearga, sa-mi fac griji?
Nu stiu daca am scris corect mai jos.
ECN-urile sunt urmatoarele:
007071-P0070;
033528-P0335;
05007F/050074/050056/-P0500;
056003-P0560;
062102-P0621;
161450-P1614;
213970/21397F-P2139.
Multumesc.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
depinde de ce status au - daca sint "not present " se pot sterge cu interfata, la service (sau daca ai acasa) (unele coduri cu statusul asta cred ca vor disparea dupa un timp dar nu sint sigur da asta).
cele care sint active dispar numai dupa remedierea defectului.
eu as incerca sa le sterg la service dotat cu interfata (costa cam 50 de lei, sau poate ai vreun prieten si ti le face gratis.)
nu am stat nici eu sa caut, probabil sint in legatura cu problema avuta (alternator).
cele care sint active dispar numai dupa remedierea defectului.
eu as incerca sa le sterg la service dotat cu interfata (costa cam 50 de lei, sau poate ai vreun prieten si ti le face gratis.)
nu am stat nici eu sa caut, probabil sint in legatura cu problema avuta (alternator).
saimarica
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
În cazul de fațã, rectificarea inelului de lângã rulment e doar o soluție temporarã, sã mai funcționeze o vreme...dupã cum aratã, e necesarã înlocuirea rotorului(reparație de duratã), dar s-ar putea, ptr tine, sã nu fie eficient dpdv economic, adicã la bani...E posibil sã gãsești un alternator complet, cam la aceiași bani...dacã asta e o boalã a acestor modele de alternatoare, riști sã cumperi unul fix cu aceeași problemã...deci cumpãnește-o bine.
kostysym
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2021
- Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu ceva info/datasheet despre diodele folosite la astra h?
Ca si voi toti posesori de opel 1.7 cdti, al meu z17dth, folosit mai intens te saturi de alternatoare...
Am inlocuit ultima data puntea de diode defecta MOBILETRON cu HUCO by HITACHI si am constatat ca producatorul diodelor este cam acelasi...dar codul de pe diode este diferit, 9GB50M la mobiletron si 9GB35M la huco.
Sa fie referire la ameri? 35A×4 si 50A×4 perechi de diode?
35x4=140A max si 50Ax4=200A max....curent suportat de punte...asta ar insemna ca puntea cu diode de 50A clar nu o sa se inteleaga cu releul original HITACHI care poate doar 100/110A....
Ultima modificare făcută de kostysym la Vin 28 Mai, 2021 4:22 pm
Ca si voi toti posesori de opel 1.7 cdti, al meu z17dth, folosit mai intens te saturi de alternatoare...
Am inlocuit ultima data puntea de diode defecta MOBILETRON cu HUCO by HITACHI si am constatat ca producatorul diodelor este cam acelasi...dar codul de pe diode este diferit, 9GB50M la mobiletron si 9GB35M la huco.
Sa fie referire la ameri? 35A×4 si 50A×4 perechi de diode?
35x4=140A max si 50Ax4=200A max....curent suportat de punte...asta ar insemna ca puntea cu diode de 50A clar nu o sa se inteleaga cu releul original HITACHI care poate doar 100/110A....
Ultima modificare făcută de kostysym la Vin 28 Mai, 2021 4:22 pm
kostysym
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2021
- Mesaj Privat