Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Piru

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Salut,

Am un Opel Rekord model E din 1980, cu motorul schimbat in 1994, pus unul de Vectra cu carburator.
Masina a stat 1 an nefolosita, si de curand am inceput iar sa merg cu ea.
Problema este ca ineaca motorul, da rateuri si nu trage; pana acum am schimbat carburatorul (cu unul nou de Dacie de 1400), bujii, capac de delcou.
Cel mai ciudat este ca nu face asa mereu, plec dimineatza cu ea la servici si merge brici (trage, sta la relanti, nu scoate fum, ca noua), seara de abia ajung cu ea acasa: porneste greu, nu trage, da rateuri, motorul nu sta turat la relanti.
Asa face de 2 saptamani si deja m-a adus la capatul rabdarii.
Mecanicul ultima data a zis ca e de la instalatia electrica, ca nu da scanteie cum trebuie, si de aici toate problemele.
A mai avut cineva simtomele astea?
Ceva idei, ce ar trebui sa verific, sau un service/mecanic priceput la asa ceva?
Orice sugestie este binevenita Smile
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca motorul cu carburator este de pe o Vectra?
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Exista un motor numit 14NV, de 1,4, cu carburator 2E3.
75CP, in 4 cilindri.
A fost pus pe unele dintre primele Vectre A.

A, si inca unul de 1,6 numit 16SV, de 82 de cai, carburator 2E3

Si cel mai evoluat: 1,8S, numit E 18 NVR, 88CP, cu carburator 2EE
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Posibile probleme pentru pornire grea la cald, cf manual:
1. Dispozitivul de control al clapetei de acceleratie functioneaza incorect (se regleaza)
2. Obturarea traseului combustibilului ca urmare a formarii de dopuri de vapori (pornesti cu clapeta de acceleratie deschisa complet)
3. Clapeta de aer nu se inchide complet (Clapeta de aer, dispozitivul de progresiune functioneaza incorect, sau acul de corectare a mersului incet in gol este blocat - se curata)
4. Filtrul de benzina poate fi murdar
5. Ai contacte imperfecte la senzorii de temperatura (daca ai carburator 2EE)

Daca iti scoate si fum, ar mai fi posibil ca ai neetanseitati la colectorul de aspiratie, la flansa intermediara sau la carburator - inlocuiesti garniturile.

In fine, sunt o gramada de posibile cauze...
Cel mai bine ar fi sa mergi intr-un service care se pricepe la Opeluri. Vezi la Dan Don, eventual.

Cu toate ca sunt foarte putine Opeluri cu motor de Vectra pe carburator...
  • Piru

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Merci pentru raspunsuri
roBERT:
Motorul de Vectra ar fi fost cu injectie, dar cel care l-a schimbat la timpul respectiv nu a mai avut bani si pentru asta, asa ca i-a pus carburator (asa mi-a zis fostul proprietar, nu cel care a schimbat motorul).
Mecanicul a zis ca motorul este de 2 litri.

maddan:
Carburatorul este de Dacie, nou nout; l-am schimbat pentru ca am crezut ca din cauza lui se ineaca, si mai castig si la consum, in schimb e mai lenesha.
Ce este cel mai frustrant, este ca odata merge, odata nu merge. Mad
Ai cumva adresa de la Dan Don sau vreun nr de telefon?
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Trebuie sa vad exact ce ai tu pe masina, daca este un motor de Vectra pe injectie de 2000 cc (presupun ca c20ne) trebuie sa vedem ce aprindere foloseste deoarece la cele de 2000 aprinderea este controlata de calc de injectie, poate a facut o adaptare la aprindere si de aici ai probleme.
Important !!! consumul la aceasta cilindree va fi mai mic doar daca adaptezi o injectie de generatie mai noua decat orice carburator datorita optimizarii amestecului carburant... La greutatea Recordului un carburator de dacie nu te va ajuta.
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Piru, pana nu afli in mod exact ce motor e, orice ai incerca pe el ar fi doar manarie balcanica.

Daca poti, cauta o placuta de identificare pe el. Sau fa o poza motorului, sa-l vedem si noi.

Da cautare Dan Don pe site si vei gasi, nu-mi aduc acum aminte adresa - e pe langa Tei
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
un motor similar am si eu doar ca este pe omega 1.8 NV
carburatia este controlata de un releu care comanda un jigler pe carburatorul original iar avansul este dat de calculator plus alte chestii daca ai schimbat carburatorul nu o sa mearga in veci .
dute si cumpara un carburator cu totul s-au repara-l pe cel original.
P.S. la dan don nu se prea pricep.
fa-ti rost de documentatie si studiaz-o.
pt piese recomand
ABHAZ EXIM cum ai trecut podul Fundeni in dr cum vii din colentina (nu in stinga ) imediat la terminarea podului pe linga vulcanizare 50 de metrii pe strada Logofat Moga.
daca crezi ca merita fa-o pe injectie
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR