E cam greu cu codurilr pt. ca nu se mai vad deloc , eu am schimbat turul si returul la calorifer , dar am folosit furtun nou de la batrana Dacie , am gasit la magazin si este exact aceeasi diametru , este vorba de cel mai lung furtun de apa de la Dacie si le-am montat cu coliere pe capatul dinspre calorifer ,unde vin mufele ,iar in celalalte capete colierele originale .Numai ca vad ca e o diferenta intre masina ta si a mea , eu nu am decat 2 furtune la calorifer , tur si retur , tu vad ca ai returul normal si turul in Y ,unde vin 2 furtune , nu stiu de ce ai asa , eu tot A17DTJ am....uite furtunele mele , dar din pacate nu se mai vad codurile ...
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)