Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • CatalinBn

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu opelul meu. Am un astra J sports tourer 2010, 1.7 CDTI 125 cp. De curand am schimbat egr-ul, iar de atunci am observat ca masina mea este mai "blanda". Inainte de schimbarea egr-ului, daca acceleram tare dupa 2000 rpm masina tragea foarte bine. Acum am observat ca acest lucru nu se mai intampla, are mai mult o acceleratie liniara. Mentionez ca am mers cu ea la 3 service-uri diferite, iar la toate testarul nu a indicat nicio eroare. A mai patin cineva? Imi puteti oferi ceva sfaturi? Multumesc anticipat


MODEL: Astra 2010
MOTOR: A17DTR
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Curata bine egr-ul vechi , monteaza-l la loc si vezi cum merge , egr-urile pica rar partea electrica , iar partea mecanica se demonteaza si se curata f. usor si chiar demontarea sau montarea pe masina se face in 3 min.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Motoarele diesel cu turbina variabila nu mai prezinta socul de racheta cand ea intra in functie. Incearca sa fie mai lineare fara svac, ca un compresor de mertzan.
Consider ca abia acum merge corect.
EGR vechi se curata sa-l ai deja pregatit pentru data viitoare.
  • CatalinBn

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Neata, Radu egr-ul vechi nu mai este bun. A picat partea electronica, tocmai de-asta l-am schimbat. Am sa il curat in weekwnd pe cel nou. (P.S. eu presupun ca egr-ul ar fi problema pentru ca este singura reparatie facuta, iar de atunci am sesizat ca nu mai accelereaza cum trebuie)
  • CatalinBn

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Motoarele diesel cu turbina variabila nu mai prezinta socul de racheta cand ea intra in functie. Incearca sa fie mai lineare fara svac, ca un compresor de mertzan.
Consider ca abia acum merge corect.
EGR vechi se curata sa-l ai deja pregatit pentru data viitoare.

Pai si in cazul asta de ce am avut acest svac pana acum? Adica Egr-ul vechi a fost cel original al masini
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
De unde stii ca e partea electrnica dusa , daca il mai ai , curata-l si pune -l la loc de proba sa vezi cum merge , in cel mai rau caz se comporta ca inainte sa il schimbi si il montezi pe cel nou la loc , nu dureaza mult , dar poate e bun cel vechi si rezolvi problema.
  • CatalinBn

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
L-am curatat. Initial cei de la service au crezut ca este doar infundat. Dar si dupa curatare imi facea la fel. Imi apare chec, power engine is reduced, vehicle service soon. De obicei aparea imediat cum porneam masina, insa am avut si cateva dati in care erorile au aparut in mers dupa ce masina s-a incalzit. Testarul mentiona ca egr-ul ramane deschis intre 5-10%
  • nic-cel-mic

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am si eu o problema legata de EGR care ramane blocat. Codurile de eroare gasite au fost multiple, incepand cu EGR, sonda MAP, clapeta de acceleratie, galeria de admisie. Toate au fost verificate si functioneaza in parametri insa EGR refuza sa functioneze in parametri. Mentionez ca el actioneaza prin comanda din tester insa nu si cand masina este pornita. Ultima eroare a fost referitoare la sonda de temperatura pe evacuare.
In caz ca ati intampinat asemenea problema insa as fi recunoscator cu un sfat/recomandare cum se poate rezolva problema.
Multumesc anticipat.

Astra J Tourer - 2012
A17DTC 110 CP
  • Dario

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2011 Z17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Demonteaza EGR-ul si curata-l, o operatie usor de efectuat daca ai cunostinte minime de mecanica. Nu uita sa cumperi un spray de curatare, ca nou va fi la final. Posibil sa fie si alte probleme dar inclin sa cred ca EGR-ul ramane blocat pe inchis sau deschis, am avut o astfel de problema rezolvata prin curatare. Motorul meu este Z17DTR/110 CP/An 2011, diferenta fiind doar norma Euro, la tine 5, la mine 4.
Sper sa fie un sfat util, bafta! Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sonda o schimbi daca da valori aiurea, neaparat ca altfel umple cu funingine tot, nu numai egr.
  • SVarga

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2021

  • Mesaj Privat
CatalinBn a scris:L-am curatat. Initial cei de la service au crezut ca este doar infundat. Dar si dupa curatare imi facea la fel. Imi apare chec, power engine is reduced, vehicle service soon. De obicei aparea imediat cum porneam masina, insa am avut si cateva dati in care erorile au aparut in mers dupa ce masina s-a incalzit. Testarul mentiona ca egr-ul ramane deschis intre 5-10%

Și ce rezolvare ai gasit
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR