victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
la rece trage de rupe dar la cald, mai ales vara si cu AC pornit , dupa ce temperatura lichidului de raceire trece de 90grade(mi-a ajuns fff rat si putin peste 100grade) masina este foarte lenesa. Cand e racoare afara nu am nici un fel de problema masina trage aproape la fel ca si la rece.
Explicatia care mi-am dat-o eu este ca in primul rand la rece(primele 5-10-15min) ECU face un amestec mult mai bogat - deci consuma mult carburant si nu cred ca ne-ar convenii sa mearga asa tot timpul , chiar daca trage bine.
alta explicatie este legata de presiunea uleiului la temp ridicate, mai ales in lagarele axele cu came dar si ale vibrochenului
Sunt curios daca am avea montat un manomentru pt masurarea presiunii uleiului, cam pe unde s-ar situa? cand temp lichidului de racire este de la 90grade in sus - sunt convins ca foarte jos.
Am si GPL pe masina, insa aceasta diferenta de putere intre motorul la temp normale de lucru si motorul incins rau(peste 90grade) se simte in abele cazuri, fie gaz fie benzina.
- Stratulat M
- *
- 4 mesaje
- din 13 Dec 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Ilfov
Stratulat M
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2010
- Mesaj Privat
Cred ca Sergiu are dreptate, alerg o astra coupe Z16XE zi de zi, am luat-o din germania prin aprilie 2010 la 120000 km si am 205000km acum, e adevarat ca am si avut unele mici probleme cu ea dar nu am avut problemele astea la variatii de temperatura ale motorului sau temperaturii de afara. si sunt calariti calutii Z16XE-ului meu la maxim, top-speed 225 KM/H. "cum o inveti asa o ai". Am fost la 15 mecanici in 10 service-uri ca sa aflu de ce imi merge masina in 3 pistoane si toti au dat cate un diagnostic, toti au spus si ca ar fi bobina si bujiile (pusa pe tester) Ca intr-un final sa se uite un prieten care nu are de a face cu mecanica (sunt paraleli) si a descoperit mufa unui injector scoasa. Asta dupa ce am cumparat bobina si bujii noi. TRAGETI VOI CONCLUZIA!
vrecie
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2011
- Mesaj Privat
vrecie
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2011
- Mesaj Privat
- yanydiesel
- *
- 44 mesaje
- din 18 Jun 2011
- Astra 1999 zx14
- Vaslui
yanydiesel
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1999 zx14
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2011
- Mesaj Privat
Si eu am un opel vectra b2 din 2001, motor z16xe si am aceleasi probleme. Cand motorul este rece trage foarte bine, pe liber se accelereaza aproape instantaneu la 5000 de ture, dar cand ajunge la 85-90 de grade nu mai trage (de abea pleaca de pe loc, nu pot sa intru in depasiri, pe panta ma depasesc si camioanele, pe autostrada nu a depasit 13o cu acceleratia la blana...), iar pe liber motorul se tureaza cu foarte mare intarziere, fara vlaga.... Acest lucru s-a intamplat acum doua saptamani, si persista, fara a-mi da vreun semn in prealabil. Inainte tragea motorul foarte bine indiferent de temperatura avuta iar pe panta puteam creste viteza cu usurinta, iar in depasiri puteam sa intru fara grija pt ca avea intotdeauna rezerve de putere. De ieri mi se aprinde becul "masina cu cheie" atunci cand motorul este cald si ramane fara putere. La rece nu mi se aprinde acel martor.
- stefanescu78
- *
- 29 mesaje
- din 13 Nov 2013
- Astra 2000
- Calarasi
stefanescu78
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2013
- Mesaj Privat