EFlorin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2000 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2017
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
sigur e dusa sig termica din circ bobinei,,,se poate schimba dupa verif ei cu ap. de masura
pasul 1:se decupleaza din priza ei bobina si se inroduce tens de 12 v cu 2 fire de la bateria auto
daca e ok cupleaza verif prezenta tensiunii in mufa care ajunge la compresor
pasul2-daca nu lucreaza la cei 12 v cu alim de la baterie pe direct, se suspenda masina pe elevator
pasul 3-
se desface ambreiajul de pe compresor si se da jos bobina
pas 4-se scobeste locul unde e sig termica si se sch cu 1 de 10amperi cu diam ext mai mare dar scobitura o faci pana aproape de firul de cupru bin bobinaj
ATENTIE!nu incerca sa lipesti,,,foloseste un conector mic,,cum e acela din dulia de la bec...
LA URMA,,dupa ce verifici ca totul e ok,,pui silicon de etansare si montaj ,,,treaba care nu e dificila,,,
la mine fiind si electronist e floare la ureche,,,
Ultima modificare făcută de marius-opel la Dum 04 Apr, 2021 10:10 am
pasul 1:se decupleaza din priza ei bobina si se inroduce tens de 12 v cu 2 fire de la bateria auto
daca e ok cupleaza verif prezenta tensiunii in mufa care ajunge la compresor
pasul2-daca nu lucreaza la cei 12 v cu alim de la baterie pe direct, se suspenda masina pe elevator
pasul 3-
se desface ambreiajul de pe compresor si se da jos bobina
pas 4-se scobeste locul unde e sig termica si se sch cu 1 de 10amperi cu diam ext mai mare dar scobitura o faci pana aproape de firul de cupru bin bobinaj
ATENTIE!nu incerca sa lipesti,,,foloseste un conector mic,,cum e acela din dulia de la bec...
LA URMA,,dupa ce verifici ca totul e ok,,pui silicon de etansare si montaj ,,,treaba care nu e dificila,,,
la mine fiind si electronist e floare la ureche,,,
Ultima modificare făcută de marius-opel la Dum 04 Apr, 2021 10:10 am
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
ia mai citeste si ce zic prietenii nostri,,,sigur te ajuta,
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=48023
https://www.clubopel.com/vie...6175&start=40
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9238
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=48023
https://www.clubopel.com/vie...6175&start=40
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9238
- Zepelinul321
- *
- 42 mesaje
- din 09 Mai 2021
- Meriva 2004 Z16XE
- Buzau
Zepelinul321
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Buzau
- Masina: Meriva 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2021
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Uleiul de compresor se pune in corpul acestuia printr-un buson cu cap hexagonal ,operatiunea este recomandat sa se faca inainte de a fi montat pe masina ,se poate si cu el montat da e chin mare,uleiul care se pune in instalatia de racire impreuna cu freonul cantitatea de 10-15ml nu mai mult se completeaza cu aparatul de umplere.Sunt doua cantitati separate in corp si in circuitul de racire nu le incurcati si foarte mare atentie la cantitati si specificatia uleiului.