- PIulian539
- *
- 9 mesaje
- din 22 Apr 2021
PIulian539
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,642 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,642
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
1. Turul pompei de inalta presiune, alimentat direct dintr-un bidon. Sa nu existe cumva o colmatare pe undeva si deci, o limitare de debit de motorina pe alimentarea pompei. (stiu ca ai masurat presiunea pompei de joasa, dar presiunea nu implica neaparat si debitul)
Aici trebuie miscare relativ rapida, pentru ca daca totul este in regula, iti va transfera destul de repede motorina din bidon, in rezervor.
2. Cam acelas lucru l-ai putea observa dupa debitul de pe retur, dar acolo este mai putin concludent, pentru ca nu ai sti de unde provine un debit de retur marit ...
- PIulian539
- *
- 9 mesaje
- din 22 Apr 2021
PIulian539
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2021
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 395 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Din ce relatezi (refuleazã pe retur tot combustibilul), înseamnã cã regulatorul nu îl directioneazã cãtre rampa comunã pentru a crea presiune si pentru a permite pornirea.
Chiar dacã l-ai pus nou, conectorul nu l-ai schimbat. Sfatul meu: schimbã conectorul si 5-10 cm de fire.
Dacã ai dubii, fã ca mine, pune un manometru direct pe iesirea din rampã cãtre un injector sã vezi dacã ai 180-190 bar. Dacã n-ai atât, înseamnã cã regulatorul trimite înapoi motorina în rezervor. Chiar dacã l-ai luat nou, conectorul e obosit la cât de des ai schimbat pompa si se stricã si el.
Acum vreo câtiva ani erau sã dau foc la Corsa mea pânã când a venit un electrician bun cu TIS, am consulat TIS, am constatat tensiune insuficientã într-unul din pinii conectorului de la regulatorul de presiune. Am luat alt conector, masina a pornit la sfert într-o operatiune de ”5 minute” dupã aproape 6 luni de imobilizare si cheltuieli nemãsurabile.
Tot asa am trimis si eu ECU la verificat, era OK.
- PIulian539
- *
- 9 mesaje
- din 22 Apr 2021
PIulian539
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2021
- Mesaj Privat
- PIulian539
- *
- 9 mesaje
- din 22 Apr 2021
PIulian539
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2021
- Mesaj Privat