- cata_besst
- *
- 14 mesaje
- din 02 Feb 2011
- Combo 2007 z13dt
- Dambovita
cata_besst
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Dambovita
- Masina: Combo 2007 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2011
- Mesaj Privat
- cata_besst
- *
- 14 mesaje
- din 02 Feb 2011
- Combo 2007 z13dt
- Dambovita
cata_besst
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Dambovita
- Masina: Combo 2007 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
lvio
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Arges
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
salutare la toata lumea.am urmatoarele probleme la climatronic:acum vara cand vreau sa dau pe low fara ac pornit i-mi sufla aer caldut -daca dau pe high sufla fierbinte dar pe low nu e temperatura aerului de afara,eu suspectez ca nu se inchide complet clapeta de amestec dar nu stiu cum se ajunge la ea.O problema similara se intampla si iarna adica uneori nu mai baga caldura ci numai aer caldut.O alta problema este motorasul de la recirculare care si cand pun contactul si cand il iau se misca in acelasi din care cauza sa rupt axul de actionare a clapetei.Va rog daca aveti idei sau un modul de comanda de vanzare
- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- 02tes
- ***
- 591 mesaje
- din 27 Oct 2008
- Astra 2003 z17dtl
- Bucuresti
02tes
- Mesaje scrise: 591
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
MLuca96
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2018
- Mesaj Privat
salutare tuturor,
Am si eu o intrebare, de putin am schimbat modulul BCM cu unul SH. Problema e ca de cand l-am schimbat, nu-mi mai merge compresorul la aerul conditional ? Am incercat sa-l programez dar BCM dupa ce dau click PROGRAM imi iese scrisul (Success programming) dar cand reintru in variante de programare imi arata din nou totul ne-programat ! Deci problema este ca nu tine in memorie setarile preimpostate!1 Poate cineva sa ma ajute pls?
In plus mai am o problema cu semnalizarea ca nu se mai deculeaza automat ? am incercat sa calibrez rotile dar nimic!
Mersi frumos
Am si eu o intrebare, de putin am schimbat modulul BCM cu unul SH. Problema e ca de cand l-am schimbat, nu-mi mai merge compresorul la aerul conditional ? Am incercat sa-l programez dar BCM dupa ce dau click PROGRAM imi iese scrisul (Success programming) dar cand reintru in variante de programare imi arata din nou totul ne-programat ! Deci problema este ca nu tine in memorie setarile preimpostate!1 Poate cineva sa ma ajute pls?
In plus mai am o problema cu semnalizarea ca nu se mai deculeaza automat ? am incercat sa calibrez rotile dar nimic!
Mersi frumos
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
LBurlacu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2019
- Mesaj Privat
- CNeculai519
- *
- 2 mesaje
- din 14 Mai 2021
CNeculai519
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2021
- Mesaj Privat
La un corsa c din 2001 12 nu vine curent pe mufa de conectare la compresor și are freon are tot cei trebuie bobina schimbatã supapã schimbatã nu pornește clima daca pun pe direct adica am tras fire de la baterie la compresor și funcționeazã și sã verificat tot și nu i vine curent pe mufa lui la conectare din buton.
- CNeculai519
- *
- 2 mesaje
- din 14 Mai 2021
CNeculai519
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2021
- Mesaj Privat
La un corsa c din 2001 12 nu vine curent pe mufa de conectare la compresor si are freon are tot cei trebuie bobina schimbatã supapã schimbatã nu porneste clima daca pun pe direct adica am tras fire de la baterie la compresor si functioneazã si sa verificat tot si nu i vine curent pe mufa lui la conectare din buton.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
O prima verificare asa mai rapida, ar fi cam asa:
- ventilatorul de habitaclu sa functioneze;
- ventilatoarele de racire sa functioneze;
- siguranta si releul pentru ambreajul compresorului, sa fie in viațã;
- pentru verificarea firelor pana la bobina ambreajului, poti incerca actionarea manuala a releului si ar trebui sa cupleze.
Daca pana aici totul este bine, atunci trebuie verificati parametri pe care ii primeste ECU si care nu ii dau voie sa cupleze compresorul de AC. (temperaturi, presiuni, tensiuni ...)
- ventilatorul de habitaclu sa functioneze;
- ventilatoarele de racire sa functioneze;
- siguranta si releul pentru ambreajul compresorului, sa fie in viațã;
- pentru verificarea firelor pana la bobina ambreajului, poti incerca actionarea manuala a releului si ar trebui sa cupleze.
Daca pana aici totul este bine, atunci trebuie verificati parametri pe care ii primeste ECU si care nu ii dau voie sa cupleze compresorul de AC. (temperaturi, presiuni, tensiuni ...)
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- ARITON GABRIEL
- *
- 12 mesaje
- din 18 Apr 2020
- Corsa 1998 N226758
- Galati
ARITON GABRIEL
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 1998 N226758
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2020
- Mesaj Privat
Salut corsari.Am SI eu o problema la care nu pot sa-i dau de CAPAT.Am o corsa b swing 1.4 benzina 44kw hachback din 1998 SI AM probleme cu ac-ul am schimbat compresorul PENTRU CA avea pierderi de freon am pus ALTUL CUMPARAT din DEZMEMBRARI SI acela acelasi lucru l-am reparat pe al meu schimbând garnituri ETC...am încãrcat cu vreo 900de grame CA atata scrie ca intra IN instalatie deasupra farului din dreapta am schimbat si senzorul de presiune cu unul nou pe original compresorul NU MAI pierde a rãcit imediat dupã umplerea cu freon vre-o douã trei zile dupã care nu mai rãcește deloc am pus mana pe tevi si una este puțin rece si cealalta calda,cand dau SA pornesc ac-ul se aprinde SI se stinge DE câteva ori becul de la ac DUPA care pornește DAR degeaba ca nu rãcește.Are cineva vre-o idee sau ATI întâmpinat aceastã problemã.Condensatorul este CU uscator pe el poate fi de la ele?NU stiu ce sa mai fac incotr-o SA o APUC si la CINE sa ma mai duc.MA POATE AJUTA SI PE MINE CINEVA CU LAMURIRI IN ACEASTA PROBLEMA?VA MULTUMESC ANTICIPAT
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Pare lipsa agent frigorific, supapa de expansiune defecta sau eficienta scazuta a compresorului.
Trebuie verificat daca mai este cantitatea necesara de agent frigorific (pe o statie de incarcare).
Daca exista cantitatea necesara, se porneste compresorul si se urmaresc presiunile pe statia de incarcare, daca presiunile tind sa ramana egale sau cu diferente mici poate fi supapa de expansiune defecta sau compresorul nu mai poate produce presiune suficienta.
Ca o curiozitate personala, dupa ce compresorul a fost facut bucati, a mai completat cineva cu uleiul necesar in carterul compresorului, sau s-a limitat la a adauga ulei in instalatie, odata cu cantitatea de agent frigorific?
Trebuie verificat daca mai este cantitatea necesara de agent frigorific (pe o statie de incarcare).
Daca exista cantitatea necesara, se porneste compresorul si se urmaresc presiunile pe statia de incarcare, daca presiunile tind sa ramana egale sau cu diferente mici poate fi supapa de expansiune defecta sau compresorul nu mai poate produce presiune suficienta.
Ca o curiozitate personala, dupa ce compresorul a fost facut bucati, a mai completat cineva cu uleiul necesar in carterul compresorului, sau s-a limitat la a adauga ulei in instalatie, odata cu cantitatea de agent frigorific?
- ARITON GABRIEL
- *
- 12 mesaje
- din 18 Apr 2020
- Corsa 1998 N226758
- Galati
ARITON GABRIEL
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 1998 N226758
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2020
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Opel este printre putinele masini la care instalatia de ac porneste si cu 30g de freon , probabil calibrarea presostatului este alta asa ca de pornit porneste da nu face rece ca nu are cantitatea necesara sa inceapa un ciclu complet,pe langa asta nici compresorului nu-i este prea bine sa mearga asa.Daca la verificare presiune se apropie de normal urmeaza recuperarea si acolo poate sa fie problema,substanta de contrast si....alti bani alta distractie.Se poate incepe si cu o verificare cu lampa UV mai ales in fata dupa bara pentru ca alta problema mai ales la Corsa se sparg condensoarele foarte des de la acumularea de mizerie intre radiatoare si se corodeaza ori vibreaza carcasa ventilatorului pe capilare si le sparge in timp,poate ce-a fost inainte sa fi patat zona pe unde a iesit sa scutesti niste bani.Compresoarele daca au avut ulei cad destul de greu.