Wolf_93
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2021
- Mesaj Privat
Salut,
Am o problema cu alternatorul unui Opel Astra H 2006 1.7 CDTI (W0L0AHL3572105074), ~268 000 km.
Acum un an am schimbat la alternator puntea de diode si releul. La putin timp a inceput sa se prelinga ulei pe la simeringul de etansare. Simeringul a fost schimbat de doua ori la doi mecanici diferiti dar nu s-a remediat problema.
Acum o saptamana am mers cu masina si dupa 15 minute mi s-au aprins toti martorii in bord, urmand sa pierd servo si apoi murind in intersectie.
Am masurat tensiunea de la bateria si am gasit 7V.
De data asta doresc sa schimb alternatorul si sa nu-l mai repar.
La un service mi s-a recomandat unul Bosch reconditionat la 1100 lei (spunea ca e recondotionat chiar de Bosch), iar la alt service mi-au recomandat Stardax la 800 lei.
Ce varianta recomandati?
Sau recomandati alta firma?
Sa cumpar nou sau reconditionat?
MODEL: Astra 2006
MOTOR: 1.7 CDTI
Am o problema cu alternatorul unui Opel Astra H 2006 1.7 CDTI (W0L0AHL3572105074), ~268 000 km.
Acum un an am schimbat la alternator puntea de diode si releul. La putin timp a inceput sa se prelinga ulei pe la simeringul de etansare. Simeringul a fost schimbat de doua ori la doi mecanici diferiti dar nu s-a remediat problema.
Acum o saptamana am mers cu masina si dupa 15 minute mi s-au aprins toti martorii in bord, urmand sa pierd servo si apoi murind in intersectie.
Am masurat tensiunea de la bateria si am gasit 7V.
De data asta doresc sa schimb alternatorul si sa nu-l mai repar.
La un service mi s-a recomandat unul Bosch reconditionat la 1100 lei (spunea ca e recondotionat chiar de Bosch), iar la alt service mi-au recomandat Stardax la 800 lei.
Ce varianta recomandati?
Sau recomandati alta firma?
Sa cumpar nou sau reconditionat?
MODEL: Astra 2006
MOTOR: 1.7 CDTI
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Reconditionat e doar reconditionat ma indoiesc sa fie facut de Bosch , este adevarat in tarile UE e un adevarat cult sa se reconditioneze piese de masini, dar 1.100 e prea mult totusi ca idee in Franta alternator reconditionat in fata mea adus la stare de nou 60-80 E electromotor de Iveco la fel 150 E ambele cu piesele la schimb,si garantie 1 an. Problema scurgerii de ulei pe la simeringul axului alternatorului este problema motoarelor ISUZU ,mecanicii schimba simeringuri dar acesta uzeaza axul,asa ca efectul este 0 sau de scurta durata,daca-i ducea capu mutau 0,5 mm simeringul sa lucreze pe suprafata perfecta si erau reparatii facute pentru minim 3-5 ani. Daca gasesti ia unu SH reconditioneaza-l verifica axul sa nu fie uzat schimbat simeringul buclucas si ai scapat ,asta daca esti 100% sigur ca e tot alternatorul de vina si nu vreun contact imperfect.