Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • Doru_Vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Va salut,

Astazi mi am pus baterie noua si mi s a spus ca am un consumator ascuns pe siguranta F 31. Puteti sa ma ajutati cu o informatie despre aceasta siguranta ? As vrea sa o rezolv ca sa nu mai scot borna atunci cand nu folosesc masina cateva zile
Multumesc !


MODEL: Vectra 2004
MOTOR: Y20DTH
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
F31, este o siguranta de 60A, pe panoul de sigurante de sub capota si care alimenteaza cu plus (+) continuu, toate sigurantele din habitaclu. (repet, sigurantele care sunt cu + continuu, nu prin contact).

Deci, cam mare arealul de cautare.
Cat de mare era acel consum si cum a fost el masurat?

P.S. faina chestia cu "consumator ascuns" Smile oarecum, sub acoperire ...
  • Doru_Vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Mi l a masurat atunci cand mi a pus bateria noua, sa mi puna stampila pe garantie.
Mi a scos plusul la masina si mi a masurat daca am consumatori. Mi a gasit consum 1.
19 , consum in stare de repaus a masinii, apoi a umblat la panoul de sigurante si le a scos pe rand. Cand a scos F 31, consumul acela se ducea la 0.00
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Normal ca se duce consumul in 0 (zero), daca scoti toate sistemele din circuit. Ceea ce a facut el acolo, este aproape ca si cum ar fi scos cealalta borna de pe baterie. Smile
Repet, acea siguranta alimenteaza cu + continuu, absolut toate sigurantele din panoul de sigurante din interiorul masinii.

Masurarea acelui curent trebuia facuta cu absolut toti consumatorii opriti, toate usile inchise, incuiata masina din telecomanda si asteptat acel timp de intrare in "deep sleep" pentru sistemele masinii.

Daca in acest fel, consumul ramane totusi mare, parca peste 20mA (0.02A), abia atunci cauti consumatori cu surprize.
Daca ai inlocuit radioul original al masinii, acolo m-as uita prima data. Daca nu este de aici, ca sa te apropii cumva de "adevar", ai putea sa izolezi acel consumator prin scoaterea pe rand a sigurantelor de pe panoul din interiorul masinii: F1, F5, F6, F7, F8, F9, F10 F11, F12, F15 si F17.
Asta, daca stii si ai cu ce sa masori acel consum.
  • Doru_Vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am un radiou pus de pe o astra H
  • Doru_Vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu sa masor
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

de ce ai pus o baterie noua? Era si cealalta"in putere" dar ceva o consuma? Sau pur si simplu era veche si terminata?

Poate iti faci probleme degeaba si masina nu are nimic...Poate cel care ti-a zis de consumatori ascunsi nu stia despre masina mai nimic si a zis ceva la intimplare.

Lasa masina nefolosita vreo trei zile - de vineri pina luni de exemplu si vezi daca mai porneste.
  • Doru_Vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am avut problema asta dintotdeauna, dar cand bateria e noua nu trebuie sa mai scot.borna in fiecare seara...
Oricum era necesara schimbarea bateriei
  • Doru_Vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
De vineri pana luni porneste numai atunci cand bateria e noua, dar dupa doi ani de viata, nu mai porneste
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Cand ai montat acel radiou de Astra H si ce model este exact? Se stie ca sunt unele care genereaza exact aceasta problema?
Nu cumva coincide aparitia problemei cu schimbarea radioului?
Ce alte modificari ai la masina? Orice modificare, chiar si una care tie ti se pare irelevanta.

Informatia despre ce face acea siguranta, o ai. Ar fi bine sa apelezi la ajutorul unui amic, care stie sa masoare si sa incercati, prin eliminare. Dar neaparat sa respectati conditiile in care se face masurarea ... neaparat toti consumatorii opriti (inclusiv incarcatoare scoase din prizele de bricheta), inchise toate usile chiar si cea de la cutia de acte, incuiata masina din telecomanda, asteptat un timp pana intra in acel stand-by, toate sistemele masinii.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
1,2 A iti termina o baterie chiar si noua rapid.

Poate e din radioul acela, stiu ca unele (parca CD30 sau asa ceva) mai fac probleme, sa vedem si parereal lui @sebage, ca n-a intrebat degeaba de el.
Eu doar am citit ca mai fac probleme, nu am avut experiente cu ele (cred ca si la acestea era un interval de ani in care au fost proaste, nu toate).
  • Doru_Vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Cand am cumparat masina (2009) avea deja radioul montat si vanzatorul a "omis" sa mi spuna ca exista un consumator...
  • Doru_Vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Mai stiu ca masina a avut o alarma (maat cred) care este dezactivata
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Daca nu ai la cine sa apelezi, sa te ajute cu masurarea curentului, nu stiu ce sa zic ...
Fa o incercare sa scoti radioul din mufa si mergi la "nenea" care pune stampila pentru garantie, poate scapi asa si astfel gasesti si defectul.

La tine este clar ca nu este aparatul defect, altfel il gaseai pornit. Dar, este posibil sa fie incorect configurat, atunci cand a fost schimbat si sa nu intre in acel "deep sleep".
  • Doru_Vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pacat ca nu esti mai spre Bucuresti , dar oricum, multumesc frumos !
O sa verific CD playerul cumva , la un service
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ii scoti mufa pur si simplu, atata tot si vezi daca mai apare problema.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Radio de Astra-H pus pe Vectra-C 2004 daca nu e full can bus, atunci nu prea se poate !
Daca masina ta e half can bus, adica Vectra-C 2002-2004 atunci NU suporta radio de Astra-H care sunt full can bus, aceastea primesc on/off prin CAN, ar trebui sa ii pui comutator seprat si sa il opresti de fiecare data cand te dai jos din masina !
Daca masinq e 2005 atunci e full can bus si radio de pe Astra=H este compatibil DAR daca e CD 30 sau CD30 Mp3 fabricat inainte de luna 05 din 2005 atunci asta are ca defect de fabricatie consumul de curent, o solutie venita de la Opel este sa lasi tot timpul un CD citibil inauntru, dar nu functioneaza la toate din experianta mea, deci e mai bine sa evitati aparatele CD 30 sau CD30 Mp3 fabricate inainte de luna 05 / 2005, pentru identificare -> scrie sub codul de bare de pe eticheta de deasupra FD0607 de ex si asta inseamna luna 06 din 2007 !

CristianTM.
  • Doru_Vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
M am uitat , este CD 30 MP3
  • Nnovac

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Am un Opel Corsa C 2001 si am schimbat senzorul de vibrochen si nu mai porneste. E posibil sa fi introdus mufa gresit (invers ) in sensor. Se aprind luminile in bord si nu dispare cheita si daca pun contactul pe pornire apare F in bord. Mentionez ca bateria e noua. Nici macar nu invarte motorul. Sa fie oare demarorul blocat ? Astept un raspuns cu un sfat !
  • Nnovac

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Mufa se poate introduce si invers ? Pate asta e cauza ca nu mai porneste si apare F
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR