2125 FCY
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 D-Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2011
- Mesaj Privat
Habar nu am care cati pini are dar asa mi-a aratat mecanicul mufa de la selenoid shimbata cu cea din capatul rampei comune
Oricum problema ta pare mult mai serioasa. Stiu ca esti departe de Cluj dar mie la cati mecanici am fost doar Adam i-a dat de cap. Sunt sigur ca ar putea sa te rezolve si pe tine.
Imi pare rau ca nu-ti pot fi mai de folos!
Bafta!
Oricum problema ta pare mult mai serioasa. Stiu ca esti departe de Cluj dar mie la cati mecanici am fost doar Adam i-a dat de cap. Sunt sigur ca ar putea sa te rezolve si pe tine.
Imi pare rau ca nu-ti pot fi mai de folos!
Bafta!
valy0719
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2012
- Mesaj Privat
buna comunitate am un opel corsa c 2001 motor 1000 si am o problema am urmatoarele coduri stocate in ea 0170:0300:0301:0302 cu pedala apasata are urmatoarele defectiuni la motor rece dimineatza nu are pic de acceleratie ba din contra cand apas scade acceleratia in 400-500 de rotatii dabia cannd se incalzeste motorul urca pana in maxim 2000 va rog mult sa ma ajutati ca nu-i dau de cap
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
valy0719
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Problema cu P0090 s-a rezolvat: era mufa defectã de la regulatorul de presiune. Am fãcut rost de un cablaj de la altã mașinã, am schimbat mufa și a pornit la sfert.
Asta dupã ce-am schimbat 2 motoare, nu știu câte rampe, injectoare, pompe etc.... când cauza era un nenorocit de cablu cu o nenorocitã de mufã...
Asta dupã ce-am schimbat 2 motoare, nu știu câte rampe, injectoare, pompe etc.... când cauza era un nenorocit de cablu cu o nenorocitã de mufã...
alexpuma
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2011
- Mesaj Privat
Am si eu o intrebare, cand este frig afara adica sub 3 grade porneste foarte bine dar ca are o oscilatie la relanti, am facut un test cu opcomu si imi da asa p1191-03 Presiune Rail - Scazuta, din cate am inteles eu este senzoru de presiune de pe rampa comuna.
Cum as putea sal verific sau un sfat ce sa fac, faza e ca face numai cand e sub 3 grade si la prima cheie dimineata vro 10 sec.
Mai am o problema in mers intre 1700 si 2000 ture daca nu o accelerez tare face niste hopuri (zguduie motoru) daca o accelerez mai tare nu mai face, poate sa fie de la senzoru asta, tin sa mentionez ca trage masina nu scoate fum, numai daca ii dau tare intra intr-un fel de avarie nu se mai accelereaza pana la 2000 de ture dupa ce trece de 2000 trage iar bn dar pana in 2000 zici ca am 30cp daca opresc motoru si pornesc iar merge ok in parametri ok, ma gandeam ca poate sa fie de la senzor.
acum am sters eroare si nu mai da nimic acum sa vedem daca mai da zilele astea.
Cum as putea sal verific sau un sfat ce sa fac, faza e ca face numai cand e sub 3 grade si la prima cheie dimineata vro 10 sec.
Mai am o problema in mers intre 1700 si 2000 ture daca nu o accelerez tare face niste hopuri (zguduie motoru) daca o accelerez mai tare nu mai face, poate sa fie de la senzoru asta, tin sa mentionez ca trage masina nu scoate fum, numai daca ii dau tare intra intr-un fel de avarie nu se mai accelereaza pana la 2000 de ture dupa ce trece de 2000 trage iar bn dar pana in 2000 zici ca am 30cp daca opresc motoru si pornesc iar merge ok in parametri ok, ma gandeam ca poate sa fie de la senzor.
acum am sters eroare si nu mai da nimic acum sa vedem daca mai da zilele astea.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
alexpuma
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2011
- Mesaj Privat
Problema ca nu imi da in nas mie, totu merge frumos porneste bn dar cand e frig afara la prima pornire oscileaza vro 10 sec. si la mn e intre 1700-2000 ture are un tremurat motoru face cum facea dacia cand avea platina arsa zguduie motoru dar trage motoru si daca i accelerez mai tare nu mai face si accelereaza perfect, si faza cu avaria e ca daca ma duc cu ea tare pana in 4000 si o fortez intra intr-un fel de avarie adica se accelereaza foarte greu pana la 2000 dar dupa 2000 trage iar bn... daca o opresc si pornesc iar isi revine. asa facea si la tine mishu88 ?
- marcu19
- **
- 102 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2003 Z13DT
- Iasi
marcu19
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
- PIulian539
- *
- 9 mesaje
- din 22 Apr 2021
PIulian539
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2021
- Mesaj Privat
Salut baieti! Scriu cu speranta ca cineva ma va ajuta si pe mine cu rezolvarea problemei care mi a dat de cap efectiv!
Am un opel astra h gtc 1.3 cdti, 90 cp, z13dth. Imi apare o singura eroare dar buna cum se zice P1191-Presiune Rampa Defectuoasa! Gandindu ma ca ar putea fi de pe la vreun regulator, am schimbat rampa de injectoare cu senzor si regulator pe ea(rampa provenind de pe masina care functiona perfect), luand prin eliminare am zis ca poate ar fi vreun injector dus si sa scape presiune pe retur, am fost cu ele la verificat, iar raspunsul a fost unul neasteptat: Inejctoarele sunt perfecte!
Ca simptome, dintr o data mergand bine mersi cu masina, dupa 2500 rpm mi a pus o in nas f tare plafonandu se iar daca insistam cu pedala de acceleratie mi se oprea motorul. Trebuia sa trag pe dreapta pornea f bine si plecam, dupa aceea imediat facea acelasi lucru aprinzandu se martorul masina cu cheita. Mentionez ca singurele simptome vechi ar fi pornirea f grea pe timpul rece(doar prima pornire, dupa aceea era ok). Chiar si cu problema aceasta la relanti merge f frumos, fara intreruperi, fara fum...doar ca plafoneaza dupa 2500-3000 si imi da eroarea p1191... am schimbat pana si regulatorul ala de pe pompa cu altul...mi au mai ramas doar pompa de inalta si cea de joasa presiune...am masurat presiunea dupa filtru pe tur cu motorul oprit si pompa de joasa baga fix 6 bari....ce parere aveti?
Va roooog daca ma puteti ajuta ca deja m am saturat....de doua saptamani de cand incerc sa i dau de cap....MULTUMESC MULT!
Am un opel astra h gtc 1.3 cdti, 90 cp, z13dth. Imi apare o singura eroare dar buna cum se zice P1191-Presiune Rampa Defectuoasa! Gandindu ma ca ar putea fi de pe la vreun regulator, am schimbat rampa de injectoare cu senzor si regulator pe ea(rampa provenind de pe masina care functiona perfect), luand prin eliminare am zis ca poate ar fi vreun injector dus si sa scape presiune pe retur, am fost cu ele la verificat, iar raspunsul a fost unul neasteptat: Inejctoarele sunt perfecte!
Ca simptome, dintr o data mergand bine mersi cu masina, dupa 2500 rpm mi a pus o in nas f tare plafonandu se iar daca insistam cu pedala de acceleratie mi se oprea motorul. Trebuia sa trag pe dreapta pornea f bine si plecam, dupa aceea imediat facea acelasi lucru aprinzandu se martorul masina cu cheita. Mentionez ca singurele simptome vechi ar fi pornirea f grea pe timpul rece(doar prima pornire, dupa aceea era ok). Chiar si cu problema aceasta la relanti merge f frumos, fara intreruperi, fara fum...doar ca plafoneaza dupa 2500-3000 si imi da eroarea p1191... am schimbat pana si regulatorul ala de pe pompa cu altul...mi au mai ramas doar pompa de inalta si cea de joasa presiune...am masurat presiunea dupa filtru pe tur cu motorul oprit si pompa de joasa baga fix 6 bari....ce parere aveti?
Va roooog daca ma puteti ajuta ca deja m am saturat....de doua saptamani de cand incerc sa i dau de cap....MULTUMESC MULT!
- PIulian539
- *
- 9 mesaje
- din 22 Apr 2021
PIulian539
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2021
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- PIulian539
- *
- 9 mesaje
- din 22 Apr 2021
PIulian539
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2021
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Pompa poate baga mai mult, asa si trebuie, din cite stiu.
Pentru a baga cit e necesar nu ar trebui sa fie un regulator de presiune pe traseu? Poate o fi acela defect mecanic, cum scrie la eroare, in tabel. Nu ma pricep, intreb si eu.
Vad ca zici ca l-ai schimbat si senzorul si regulatorul, poate trebuia sa faci si invers, ale tale sa le probezi pe masina de pe care le-ai luat pe cele de proba.
Ar mai fi de verificat cablurile de la senzorul de presiune la ECU, mufele de la senzor si de la ECU. Daca totul e in regula mai ramine ECU defect.
uite o schema partiala (daca nu ai nevoie te rog ignora)
Pentru a baga cit e necesar nu ar trebui sa fie un regulator de presiune pe traseu? Poate o fi acela defect mecanic, cum scrie la eroare, in tabel. Nu ma pricep, intreb si eu.
Vad ca zici ca l-ai schimbat si senzorul si regulatorul, poate trebuia sa faci si invers, ale tale sa le probezi pe masina de pe care le-ai luat pe cele de proba.
Ar mai fi de verificat cablurile de la senzorul de presiune la ECU, mufele de la senzor si de la ECU. Daca totul e in regula mai ramine ECU defect.
uite o schema partiala (daca nu ai nevoie te rog ignora)
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Din experienta schimbarii a motoare, rampe, ecu etc., la mine aceasta eroare s-a tradus prin conector stricat la atatea deconectari ale regulatorului de pe rampa. Am inlocuit conectorul si a pornit la sfert.
Incearca un regulator de pe un motor functional / motor din dezmembrari neumblat si un conector nou.
Din experienta schimbarii a motoare, rampe, ecu etc., la mine aceasta eroare s-a tradus prin conector stricat la atatea deconectari ale regulatorului de pe rampa. Am inlocuit conectorul si a pornit la sfert.
Incearca un regulator de pe un motor functional / motor din dezmembrari neumblat si un conector nou.
- PIulian539
- *
- 9 mesaje
- din 22 Apr 2021
PIulian539
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2021
- Mesaj Privat
Va multumesc pentru sfaturile date baieti si pt ca atat cat stiti si voi, incercati sa ma ajutati! 🙏🙏
Revin cu o mica actualizare : de dimineata cum m am trezit am fost direct pe ea si am verificat atat din punct de vedere mecanic regulatoarele(cel de pe rampa si cel de pe pompa alimentandu le cu curent si functionand) dar si din punct de vedere elctronic masurandu le rezistentele. Cel de pe rampa are rezistenta 3.6 ohmi, iar cel de pe pompa are rezistenta 2.5 ohmi.
Am verificat si mufele si ajunge curent pana la senzori...
Deci exclud partea electronica...nu mi ramane decat sa merg maine la dezmembrari si sa iau o pompa de inalta sa vad cum se comporta....adineauri am iesit din nou cu ea si la fel cum bag piciorul in ea da f puternic in nas si moare la propriu...cred ca o baga in limp mode ceva... AM UITAT SA MENTIONEZ CA in urma cu cateva luni m a invatat un mecanic mai in varsta sa bag un bidonas de ulei 2 T la 0.5 l intr un full de motorina...ce i drept de cand am facut lucrul asta masina functiona mult mai silentios abia daca se auzea motorul la relanti in schimb ma gandesc ca mi a afectat pompa de inalte ea deja fiind obosita probabil...
Revin cu o mica actualizare : de dimineata cum m am trezit am fost direct pe ea si am verificat atat din punct de vedere mecanic regulatoarele(cel de pe rampa si cel de pe pompa alimentandu le cu curent si functionand) dar si din punct de vedere elctronic masurandu le rezistentele. Cel de pe rampa are rezistenta 3.6 ohmi, iar cel de pe pompa are rezistenta 2.5 ohmi.
Am verificat si mufele si ajunge curent pana la senzori...
Deci exclud partea electronica...nu mi ramane decat sa merg maine la dezmembrari si sa iau o pompa de inalta sa vad cum se comporta....adineauri am iesit din nou cu ea si la fel cum bag piciorul in ea da f puternic in nas si moare la propriu...cred ca o baga in limp mode ceva... AM UITAT SA MENTIONEZ CA in urma cu cateva luni m a invatat un mecanic mai in varsta sa bag un bidonas de ulei 2 T la 0.5 l intr un full de motorina...ce i drept de cand am facut lucrul asta masina functiona mult mai silentios abia daca se auzea motorul la relanti in schimb ma gandesc ca mi a afectat pompa de inalte ea deja fiind obosita probabil...
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- PIulian539
- *
- 9 mesaje
- din 22 Apr 2021
PIulian539
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2021
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Parerea mea este ca acea combinatie ulei/carburant ti.a afectat pistonasul regulatorului de pe rampa (se depune un fel de amestec vascos care nu ii permite regulatorului sa lucreze conform cerintei de acceleratie/presiune). Incearca un alt regulator de pe o rampa la dezmembrari, e 100-150 lei. Pompa, daca iti porneste motorul si nu picura motorina sub ea, ea dezvolta presiune, nu are cum sa fie pompa, dar regulatorul, fiind deteriorat, da motorina pe retur.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat