Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
Soluție
  • CSt1436

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara grup. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problemã. Am un opel astra h 1.7 an 2005 si de cateva ori mi se aprindea masina cu cheita in bord in treapta 5 dupã ce depãșea 2000rpm. Dupã ce o opream nu imi mai apãrea nimic in bord. Dupã 2 zile mi sa oprit motorul in mers si nu mai pornea. Am dus-o la un service sa o puna pe tester si nu se conecteazã testerul cu masina. Mi sa zis sa merg cu ea la un electrician. Am fost la 2 electricieni din zona mea (onesti) si nici unul nu a știut sãi dea de cap. Ce credeti ca ar putea fi?


MODEL: Opel astra h 2005
MOTOR: 1.7 101

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
"Ãia" nu sunt electricieni auto!
Presupunand ca au incercat sa se conecteze pe mai multe calculatoare *nu doar pe ECU motor) si nu au reusit...
Dupa parerea mea, cauzele pot fi:
- Lipsa tensiune de alimentare pe pinul 16 in mufa OBDII de pe masina (siguranta arsa, contacte defecte pe traseu);
- Semnal distorsionat sau lipsa pe magistrala High Speed CAN (defect la unul dintre calculatoarele conectate la aceastra magistrala, defect de izolatie sau contacte pe traseul magistralei).

Eu as incepe prin verificarea tensiunii de 12V pe pinul 16 al mufei OBDII si sa fie masa (GND) pe pinii 4 si 5 ai mufei.
Daca totul este in regula aici, as masura rezistența intre pinii 6 si 14 ai mufei OBDII.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pana cand reusesti sa pui un tester, uite aici....
  • CSt1436

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2018

  • Mesaj Privat
sebage a scris:"Ãia" nu sunt electricieni auto!
Presupunand ca au incercat sa se conecteze pe mai multe calculatoare *nu doar pe ECU motor) si nu au reusit...
Dupa parerea mea, cauzele pot fi:
- Lipsa tensiune de alimentare pe pinul 16 in mufa OBDII de pe masina (siguranta arsa, contacte defecte pe traseu);
- Semnal distorsionat sau lipsa pe magistrala High Speed CAN (defect la unul dintre calculatoarele conectate la aceastra magistrala, defect de izolatie sau contacte pe traseul magistralei).

Eu as incepe prin verificarea tensiunii de 12V pe pinul 16 al mufei OBDII si sa fie masa (GND) pe pinii 4 si 5 ai mufei.
Daca totul este in regula aici, as masura rezistența intre pinii 6 si 14 ai mufei OBDII.

Multumesc de sfat. O sa incerc sa merg si la alti electricieni poate ii da de cap.
Siguranta pentru mufa de diagnoza stii cumva pe ce pozitie se afla? M-am uitat pe câteva site-uri si am vazut ca e pe poziția 24 ceea ce la mine nu este nici o siguranta.
Pe alte site-uri zice ca pe poziția 24 este pentru o pompa nu stiu care..
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Da, pe pozitia 24, dar in panoul de sigurante din portbagaj.
  • CSt1436

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Da pe panoul din propagaj pe poziția 24 nu este nici o siguranta. O sa ii pun una si o sa incerc iar testerul. Multumesc frumos!
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pui de 7,5A sau 10A.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
De ar ar scoate cineva siguranta de la mufa de diagnoza ?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
De ar ar scoate cineva siguranta de la mufa de diagnoza ? Nu e mai simplu sa masori cu un voltmetru daca ai tensiune pe mufa cu pricina ....si dupa sa cauti sigurante ...
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Nu spun ca este cazul acum, dar da, eu am intalnit exagerat de multe cazuri de sigurante lipsa. (si nu lucrez in domeniu)
Iar in putinele cazuri in care omul avea o explicatie, aceasta suna cam asa: "le-am verificat si cand le-am pus la loc, cred ca nu am mai pus-o unde trebuie".
Apoi, mai am si cazul in care eu am recomandat asa ceva. Cand te suna un prieten ca este la cucuietii din deal si nu ii mai merge mufa de bricheta si are nevoie pentru GPS, iti calci pe suflet si ii spui sa puna mana pe siguranta pentru lumina de ceațã spate si sa o puna la bricheta. (chiar daca valoarea este mai mica, pentru un alimentator de GPS este ok)
Acum, ca omul ajuns in civilizatie, nu cumpara si nu repune totul cum a fost, "pãcatul" lui sa fie Smile
  • CSt1436

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Probabil ce de la care am cumparat masina sa nu pot sa ii fac test a scos siguranta.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
In anumite cazuri , da asa e , dar ,cum ziceam , putea sa masoare tensiunea pe mufa , i-ai spus si care pin , are masina si mu are cartea cu sigurantele sau , poate e mai bine si mai comod sa iti spuna direct altcineva , e membru vad de vreo 2 ani , deci ar trebui sa stie sa faca o cautare , un cod de eroare , sau o schema cu sigurante , sunt devtoate pe club ,daca chiar nu are cartile masinii, cu toate ca pe dl. goagal gasesti ca tot ce vrei ...
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Aici votez si eu cu tine! Smile
  • CSt1436

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2018

  • Mesaj Privat
In sfarsit am rezolvat problema cu testerul. Pur si simplu nu era siguranta in tablou. Acum problema mai mare este ca masina nu porneste si pe tester imi zice ca tensiunea este prea joasã adica 4 v. Tin sa precizez ca bateria am schimbat o acum 2 saptamani este noua din magazin. I-am fãcut testul o data la magazin de unde am cumparat bateria si o data la un service auto sa vad daca încarcã alternatorul si am amândouã testele au ieșit bine. Acum de ce pe tester imi da eroare ca am doar 4 v si masina nu imi porneste? Va rog sa imi spuneti careva daca sa mai întâmplat la cineva. Multumesc.
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Masoara ce tensiune ai live pe borne la baterie , aici si acum.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
4V pe baterie? Exclus sa ai vreun semn de viata, la 4V nu anclaseaza releele de 12V.
Imi vine greu sa cred ca ai fost la 2 electricieni (fie ei din domeniul auto sau nu) si nu au masurat macar tensiunea pe baterie!
Da, prima data masoara tensiunea pe baterie. Nu are nici o relevanta de cate saptamani este pe masina, un acumulator perfect, se poate descarca in cateva ore.
Problemele devin mai serioase, daca o sa ai tensiune corecta pe baterie ...
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pune o baterie buna , porneste motorul si dupa verifici incarcarea.
  • CSt1436

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am mãsurat bateria si încãrcarea ei si toate sunt bune. Dar ea tot nu vrea sa porneasca
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut

dupa parerea mea ECU este defect.

Nu mai deschide topice pe aceeasi tema.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Asa cum ma asteptam, nu avea cum sa se conecteze o interfata de diagnoza, daca erau doar 4 volti in sistem, dar:
Sfat pentru colegul @CSt1436, daca nu cumva vrei sa faci misto de noi, spune TOATE detaliile corecte si complete despre problema (nu pe bucati si nu in topicuri diferite)! Nu mai deschide topicuri diferite pentru aceeasi problema, asa cum spune si colegul @gabimilo1 !

Acum, la obiect, daca spui ca s-a conectat cineva cu o interfata ... vrem exact rezultatul diagnozei (cu o diagnoza decenta, nu cu panarame), cu codurile de eroare complete. (nu interpretarea laicã a ceea ce scria acolo.
Cel mai bine ar fi o poza dupa rezultatul diagnozei.

Personal, suspectez un contact inperfect de masa sau de + (plus), inspre caroserie si blocul de sicurante. (pe electromotor, este clar ca totul este ok, din moment ce in alt topic spui ca invarte)
Poate chiar unul dintre releele pentru contact. (aici trebuie facute niste masuratori simple, dar de cineva care cunoaste)
P.S. Ca o curiozitate personala, cum ai ajuns la concluzia ca incarcarea este buna, din moment ce spui ca motorul nu porneste? Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR