- Stefan0900
- OP
- 26 mesaje
- din 12 Oct 2020
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
Stefan0900
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
Salutari, astazi mi-a facut masina alta "surpriza", o sa intru mai jos in detalii si sunt curios daca a mai trecut cineva prin asta si care a fost problema
E vorba de un Insignia Grand Sport, 2.0, automata, 170cp si aproximativ 83000km. Azi ma intorceam din constanta spre bucuresti, pe autostrada, si depaseam pe cineva (fara a forta masina sau ceva) moment in care se aude o pocnitura (initial am crezut ca am luat vreo creanga sub masina) si remarc ca masina nu mai accelereaza. Motorul se tura, cand calcam acceleratia urca si in 6000rpm si il si auzeam dar masina pur si simplu incetinea. Am incercat si din secventiala sa o controlez dar nimic. Cand calcam acceleratia masina efectiv mergea in "suturi" dar usor usor incetinea. Totul a durat cam un minut pana sa trag pe banda de urgenta si sa chem platforma. Cat asteptam platforma am remarcat si ca se facuse o pata de lichid sub masina, nu f mare, s-a oprit din picurat dupa 2-3 minute si s-a uscat si repede. Venea cumva din partea dreapta a masini, cam pe unde isi tine pasagerul din dreapta picioarele.
Am mai pornit motorul de vreo 3 ori din greseala cand am urcat-o si dat-o jos de pe platforma si am remarcat la final, cand am pornit-o ultima oara din greseala ca motorul parca nu mergea normal, turatiile (ce-i drept am omis sa ma uit si in bord ca m-am speriat sa o opresc repede) nu mai erau liniare, smooth.
Acum astept ziua de maine sa pot suna la dasweltauto pentru garantia de 1 an pe care o ofera cand vand o masina (am luat-o de la ei prin octombrie) si sper sa rezolv asa. Mai am si garantia extinsa Flexcare Basic de la Opel dar nu stiu daca ma ajuta.
Ati patit ceva similar sau aveti idee ce ar putea fi? Pe mine m-a surprins total si sper sa nu fie ceva foarte grav... Din ce am inteles fiindca motorul se tura iese din discutie ambreajul si distributia si ramane doar planetara VS cutia..
MODEL: Insignia 2017
MOTOR: B20DTH
E vorba de un Insignia Grand Sport, 2.0, automata, 170cp si aproximativ 83000km. Azi ma intorceam din constanta spre bucuresti, pe autostrada, si depaseam pe cineva (fara a forta masina sau ceva) moment in care se aude o pocnitura (initial am crezut ca am luat vreo creanga sub masina) si remarc ca masina nu mai accelereaza. Motorul se tura, cand calcam acceleratia urca si in 6000rpm si il si auzeam dar masina pur si simplu incetinea. Am incercat si din secventiala sa o controlez dar nimic. Cand calcam acceleratia masina efectiv mergea in "suturi" dar usor usor incetinea. Totul a durat cam un minut pana sa trag pe banda de urgenta si sa chem platforma. Cat asteptam platforma am remarcat si ca se facuse o pata de lichid sub masina, nu f mare, s-a oprit din picurat dupa 2-3 minute si s-a uscat si repede. Venea cumva din partea dreapta a masini, cam pe unde isi tine pasagerul din dreapta picioarele.
Am mai pornit motorul de vreo 3 ori din greseala cand am urcat-o si dat-o jos de pe platforma si am remarcat la final, cand am pornit-o ultima oara din greseala ca motorul parca nu mergea normal, turatiile (ce-i drept am omis sa ma uit si in bord ca m-am speriat sa o opresc repede) nu mai erau liniare, smooth.
Acum astept ziua de maine sa pot suna la dasweltauto pentru garantia de 1 an pe care o ofera cand vand o masina (am luat-o de la ei prin octombrie) si sper sa rezolv asa. Mai am si garantia extinsa Flexcare Basic de la Opel dar nu stiu daca ma ajuta.
Ati patit ceva similar sau aveti idee ce ar putea fi? Pe mine m-a surprins total si sper sa nu fie ceva foarte grav... Din ce am inteles fiindca motorul se tura iese din discutie ambreajul si distributia si ramane doar planetara VS cutia..
MODEL: Insignia 2017
MOTOR: B20DTH
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Stefan0900
- OP
- 26 mesaje
- din 12 Oct 2020
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
Stefan0900
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
Da, cred ca ai dreptate, cred ca 5000 era acum ca m am uitat mai bine. Vãzusem ca acul de la turometru s a ridicat mult dar n am fost atent exact la cifra.
Undeva prin mijloc de februarie am schimbat burduful (dinspre roata) de la planetara stanga tot la reprezentanta (Autoerebus). Oare sa fi facut ei ceva greșit?
Undeva prin mijloc de februarie am schimbat burduful (dinspre roata) de la planetara stanga tot la reprezentanta (Autoerebus). Oare sa fi facut ei ceva greșit?
- vvede
- **
- 185 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2006
vvede
- Mesaje scrise: 185
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Stefan0900
- OP
- 26 mesaje
- din 12 Oct 2020
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
Stefan0900
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
Am lasat ieri la Radacini de pe Bd Iuliu Maniu masina. Persoanele cu care am interactionat par foarte ok, acum ramane sa vedem daca se poate rezolva pe garantie sau platesc ptc am o revizie care nu e facuta in reprezentanta si cred ca a si depasit termenul recomandat in caietul de garantie (era deja depasit cand am luat-o de la fostul proprietar..).
Baiatul de la ei care a fost cu mine la masina, s-a dus chitit pe furtunul de intercooler si intr-adevar era spart Am inteles ca nu sunt primul cu problema asta deci istoria modelului anterior se repeta ) Acum sper sa fie doar asta. Daca nu se rezolva pe garantie mi-au spus cam 850 furtunul + 350 manopera.
Baiatul de la ei care a fost cu mine la masina, s-a dus chitit pe furtunul de intercooler si intr-adevar era spart Am inteles ca nu sunt primul cu problema asta deci istoria modelului anterior se repeta ) Acum sper sa fie doar asta. Daca nu se rezolva pe garantie mi-au spus cam 850 furtunul + 350 manopera.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
la modelul A treaba apare dupa 6-7 ani.
aici cam devreme.
si este cam scump mult prea scump.
dar daca este doar furtunul rupt masina trebuia sa mearga fara turbo.
mai greu dar mergeai pana acasa fara probleme.
sa nu ai si altceva pe acolo.
Ultima modificare făcută de iulius la Sam 08 Mai, 2021 8:18 pm
aici cam devreme.
si este cam scump mult prea scump.
dar daca este doar furtunul rupt masina trebuia sa mearga fara turbo.
mai greu dar mergeai pana acasa fara probleme.
sa nu ai si altceva pe acolo.
Ultima modificare făcută de iulius la Sam 08 Mai, 2021 8:18 pm
- Stefan0900
- OP
- 26 mesaje
- din 12 Oct 2020
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
Stefan0900
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
@iulius nu stiam dupa cat timp apare, nu am avut modelul A, modelul B e chiar prima mea masina cumparata )
Legat de cam devreme, nu te contrazic. Si eu ma asteptam ca la km ei (83k) sa nu fie asa mari probleme, deja.
Legat de pret, cred ca depinde de cat e dispus fiecare sa bage in masina. Fiind prima mea masina si una relativ noua, incerc sa evit sa iau piese sau sa fac lucrari in alta parte decat la reprezentanta. So far, la ei mi-am rezolvat totul pana acum. (Oricum, pana la urma mi-au spus ca l-au comandat in garantie deci sper sa se rezolve repede si sa nu mai fie alte probleme)
Legat de cam devreme, nu te contrazic. Si eu ma asteptam ca la km ei (83k) sa nu fie asa mari probleme, deja.
Legat de pret, cred ca depinde de cat e dispus fiecare sa bage in masina. Fiind prima mea masina si una relativ noua, incerc sa evit sa iau piese sau sa fac lucrari in alta parte decat la reprezentanta. So far, la ei mi-am rezolvat totul pana acum. (Oricum, pana la urma mi-au spus ca l-au comandat in garantie deci sper sa se rezolve repede si sa nu mai fie alte probleme)
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
unele piese nu se gasesc decat de la producatori seriosi. eu am schimbat la insignia A dupa 8 ani si 200k.
l-am schimbat eu in fata blocului (foarte usor)
si am gasit doar 2 oferte destul de piperate la pret 300 si ceva de lei.
si am venit cu masina de la Pitesti.
mai usor dar am mers fara probleme 80-90Km/h
acum ma gandesc ca asta nu este dublu ca lungime sa rezulte un pret asa mare.(nu m-am uitat la mine sa vad cat este) la modelul B.
bine ca ai rezolvat pe garantie
l-am schimbat eu in fata blocului (foarte usor)
si am gasit doar 2 oferte destul de piperate la pret 300 si ceva de lei.
si am venit cu masina de la Pitesti.
mai usor dar am mers fara probleme 80-90Km/h
acum ma gandesc ca asta nu este dublu ca lungime sa rezulte un pret asa mare.(nu m-am uitat la mine sa vad cat este) la modelul B.
bine ca ai rezolvat pe garantie