- vercingetorix
- OP
- 23 mesaje
- din 25 Sep 2007
vercingetorix
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor !
Aveam probleme cu electromotorul, caraia dimineata la pornire si m-am gandit ca sunt bendixul si carbunii uzati.
Am luat platou de carbuni si bucse noi de la magazinul opel-shop de str.Viitorului (niste chinezarii toate !) si am mers la un atelier specializat de reparat electromotoare si alternatoare.
Dupa interventie imi spune nenea meseriasul ca a gasit span de la discul de ambreiaj in statorul electromotorului si ca ar trebui sa schimb kitul de ambreiaj cu totul.
Mie imi cam da cu virgula, adica electromotorul e capsulat total, pe unde sa intre spanul in carcasa electromotorului ?
Mai departe, nu am simptome de oboseala a ambreiajului, am facut proba cu frana de mana trasa si motorul moare instant la plecarea de pe loc, deci nu am uzura pronuntata a discului.
Masina e din 2007, am 125.000 de km reali mers cam 80% prin oras.
Daca s-a mai lovit cineva de problema asta, chiar n-as da degeaba 2500 de ron pe piese si service acum de Paste !
Multumesc anticipat si Paste cu liniste tuturor !
MODEL: Astra H Caravan
MOTOR: Z17DTH
LOCATIE: Bucuresti
Aveam probleme cu electromotorul, caraia dimineata la pornire si m-am gandit ca sunt bendixul si carbunii uzati.
Am luat platou de carbuni si bucse noi de la magazinul opel-shop de str.Viitorului (niste chinezarii toate !) si am mers la un atelier specializat de reparat electromotoare si alternatoare.
Dupa interventie imi spune nenea meseriasul ca a gasit span de la discul de ambreiaj in statorul electromotorului si ca ar trebui sa schimb kitul de ambreiaj cu totul.
Mie imi cam da cu virgula, adica electromotorul e capsulat total, pe unde sa intre spanul in carcasa electromotorului ?
Mai departe, nu am simptome de oboseala a ambreiajului, am facut proba cu frana de mana trasa si motorul moare instant la plecarea de pe loc, deci nu am uzura pronuntata a discului.
Masina e din 2007, am 125.000 de km reali mers cam 80% prin oras.
Daca s-a mai lovit cineva de problema asta, chiar n-as da degeaba 2500 de ron pe piese si service acum de Paste !
Multumesc anticipat si Paste cu liniste tuturor !
MODEL: Astra H Caravan
MOTOR: Z17DTH
LOCATIE: Bucuresti
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Praf de la disc, in capacul electromotorului (carcasa bendix), da, se poate. Acum aud si eu ca discul de ambreaj produce șpan cand se uzeaza.
Eu nu il contrazic, nu sunt specialist in asa ceva, dar na, de gandit ... incerc sa gandesc.
Poate era si "nenea meseriasu` ", tot "chinezãrie"
Ceea ce am scris, nu trebuie luat drept sfat, am spus ca nu sunt specialist.
Clar ca ambreajul se uzeaza mult mai mult la mersul prin oras. Clar ca merita o parere de la cineva avizat, nefiind exclusa starea de uzura a acestuia.
Insa acea explicatie, este "superba"
Eu nu il contrazic, nu sunt specialist in asa ceva, dar na, de gandit ... incerc sa gandesc.
Poate era si "nenea meseriasu` ", tot "chinezãrie"
Ceea ce am scris, nu trebuie luat drept sfat, am spus ca nu sunt specialist.
Clar ca ambreajul se uzeaza mult mai mult la mersul prin oras. Clar ca merita o parere de la cineva avizat, nefiind exclusa starea de uzura a acestuia.
Insa acea explicatie, este "superba"
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Din ce ne spui tu trag concluzia ca ai dreptate, chiar o sa dai 2500 ron degeaba daca te iei dupa vrajeala de popa de tara a meseriasului, in interiorul electromotorului este imposibil sa ajunga span din afara ,material uzat gasesc in toate electromotarelele mai ales cele cu magnet permanent care aduna tot ce e metal pe stator.
Ambreiajul este pe duca atunci cand patineaza la accelerari puternice in treptele 3-4 ,cupleaza aproape de capatul cursei pedalei cand ridici piciorul ,vibreaza la plecarea de pe loc,la relantiu zdrangane volanta ,cand apesi pedala se aude,zornaind,scartaind ala e rulmentul de presiune uzat,blocat ,curge lichid se goleste vasul de lichid de frana e balta in dreptul imbinarii motor/cutie ....n-ai nimic din astea lasa-o asa.
La km astia se apropie si ziua aia ,cand o sa dea unul din semnele descrise mai sus atunci o sa dai si banii astia ,oricum,ele apar din timp si cu putina atentie nu ramai departe de casa sa te coste jumate din suma doar platforma .
Drumuri bune
Ambreiajul este pe duca atunci cand patineaza la accelerari puternice in treptele 3-4 ,cupleaza aproape de capatul cursei pedalei cand ridici piciorul ,vibreaza la plecarea de pe loc,la relantiu zdrangane volanta ,cand apesi pedala se aude,zornaind,scartaind ala e rulmentul de presiune uzat,blocat ,curge lichid se goleste vasul de lichid de frana e balta in dreptul imbinarii motor/cutie ....n-ai nimic din astea lasa-o asa.
La km astia se apropie si ziua aia ,cand o sa dea unul din semnele descrise mai sus atunci o sa dai si banii astia ,oricum,ele apar din timp si cu putina atentie nu ramai departe de casa sa te coste jumate din suma doar platforma .
Drumuri bune
kostysym
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2021
- Mesaj Privat
Este posibil ca mecanicul sa aiba dreptate, eu cand am dat ambreiajul cu masa dubla jos, din cauza uzurii prea mari la volanta, am constatat ca era f mult span in compartimentul ambreiaj, ulterior dupa mai bine de 100k de km am schimbat electromotorul si da era si el plin de span.
Este adevarat ca invartea mult mai greu, asta am constatat dupa ce am pus altul.
Deci in concluzie, volanta obosita produce span pe care il arunca pe unde poate, inclusiv pe coroana pe care merge electromotorul si asa intra in el.
P S si la mine ambreiajul tinea sus nu patina si intra bine in viteza, dar dimineata la rece daca esti atent atunci cand calci pedala si tii ambreiajul tensionat o sa il auzi ca bate, asta daca nu s-a dus volanta de tot si s-au lipit placile intre ele.
Este adevarat ca invartea mult mai greu, asta am constatat dupa ce am pus altul.
Deci in concluzie, volanta obosita produce span pe care il arunca pe unde poate, inclusiv pe coroana pe care merge electromotorul si asa intra in el.
P S si la mine ambreiajul tinea sus nu patina si intra bine in viteza, dar dimineata la rece daca esti atent atunci cand calci pedala si tii ambreiajul tensionat o sa il auzi ca bate, asta daca nu s-a dus volanta de tot si s-au lipit placile intre ele.