IGilbert
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2018
- Mesaj Privat
De curand am fost pe la dezmembrari si am gasit pe un Opel astra G 2.0 DTI ( Y20DTH) ,un powerbox .
Acest opel astra g avea codul pompei cu terminatia in 015 ( vp 44 / psg 5 ) .
Detin o Vectra-B din '99 cu o pompa de injectie vp 44 / psg 5 cu terminatia codului in 004, cu cod motor X20DTH .
L-am montat pe masina, si pot sa spun ca ii da un plus de putere, se comporta chiar frumos , problema este ca uneori nu vrea sa porneasca iar pe tester imi da eroare " Can Receives Error " aceeasi eroare ca si cum ar fii mufa scoasa din pompa.
Acest powerbox se monteaza in locul mufei pe pompa de injectie iar mufa masinii se pune in powerbox , sa reusesc sa pornesc masina pun mufa pompei la loc si totul e ok, dau o tura cu ea si apoi montez powerboxul si la fel, este ok, dar cum o las oprita mai mult timp nu mai vrea sa porneasca .
Mai jos este o poza cu acest powerbox, gasita pe ebay .
MODEL: Vectra-B
MOTOR: X20DTH
Acest opel astra g avea codul pompei cu terminatia in 015 ( vp 44 / psg 5 ) .
Detin o Vectra-B din '99 cu o pompa de injectie vp 44 / psg 5 cu terminatia codului in 004, cu cod motor X20DTH .
L-am montat pe masina, si pot sa spun ca ii da un plus de putere, se comporta chiar frumos , problema este ca uneori nu vrea sa porneasca iar pe tester imi da eroare " Can Receives Error " aceeasi eroare ca si cum ar fii mufa scoasa din pompa.
Acest powerbox se monteaza in locul mufei pe pompa de injectie iar mufa masinii se pune in powerbox , sa reusesc sa pornesc masina pun mufa pompei la loc si totul e ok, dau o tura cu ea si apoi montez powerboxul si la fel, este ok, dar cum o las oprita mai mult timp nu mai vrea sa porneasca .
Mai jos este o poza cu acest powerbox, gasita pe ebay .
MODEL: Vectra-B
MOTOR: X20DTH