Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • marka

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut, de ceva timp mã confrunt cu o problemã pe care nu o pot rezolva. Îmi pierde ulei pe la conducta de tur de ulei de la turbinã. Am schimbat 3 rânduri de șeibi, toate decãlite fãrã rezolvare. Ce sã îi mai fac?


MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z17DTH
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
da jos cu totul teava respectiva, refa planeitatea la zona de asezare (ambele fete) si vei rezolva problema.
ca si ajutor: o suprafata dreapta, o bucata de hartie abraziva fina (1500) si cu putina munca si atentie se rezolva. Pui saibe noi fara sa le mai decalesti sau mai stiu eu ce (cele cumparte noi sunt deja tratate) si nu va mai curge.
  • marka

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Așa mã gândeam și eu sã dau conducta jos sã vãd exact care este treaba însã din câte îmi aduc aminte de acum câteva luni când m-am uitat în treacãt pe sub mașinã este foarte urât bãgatã conducta. Ai idee dacã se desface ușor sau mai trebuie dat ceva jos?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca uleiul este de la conducta aia , sa nu fie din turbina ....corp turbina fisurat ca exemplu...mai bine svoate turbina si verific-o , parerea mea.
  • marka

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
De fiecare datã când am schimbat șeibile am curãțat locul de ulei și prima datã când apãrea ulei apãrea de sub conductã.
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Tutusi , cine ar fi umblat sa zgarie acolo suprafetele de contact , iar sa fie coroziune ma indoiesc(din poze arata ok).Ceva de genul am patit la montarea unor conducte noi de cupru pe etrieri , si suprafetele erau de fabrica , nu a curs nimic pana am desfacut sa reconditionez etrierii.Solutia a fost aruncarea saibelor de metal venite pe conductele noi , si pus de cupru stranse corect.Corect pe moment , apoi am tot apropiat pana a incetat sa mai curga.Sigur strangi corect acolo , si nu lasi desfacut?Vad capul la surub destul de smotocit...trebuie un prelungitor lung pus pe cricket , sa faci parghie mare pentru a putea strange bine.Din scurt nu rezolvi nimic.
  • marka

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am strâns bine deoarece am un clichet cu prelungitor, am mai pus și șurubelnița și piesa aceea pentru unghi dar poziția este foarte grea și nu este dreaptã de aici rezultã unele scãpãri.
Am mai încercat astãzi cu o șaibã de aluminiu dar același rezultat.
Pânã la urmã am pus o garniturã de clingherit din aceea de la butelie și dupã câteva teste vãd cã nu mai curge. Sã rãmân cu acea garniturã ce spuneți?
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Nu va tine prea mult....normal ca s-a etansat pe moment;asta confirma ca suprafetele de etansare nu mai sunt plane si paralele.Din cauza vibratiilor si a presiunii de ulei o sa plece la plimbare chestia aia de klingherit si daca nu observi la timp, ramai urgent fara ulei in motor.Pentru stangerea corecta se foloseste cheie dinamometrica si strangerea se face la cuplul din manualul de reparatii... o singura strangere peste cuplul corect si piesa se deformeaza!
Ce ti-a recomandat colegul mikyboy este solutia corecta...succes!
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Conducta noua , saibe noi de cupru nu de aluminiu sau altceva , stransa la cuplu si se rezolva ,asta daca e de acolo.
Si surub nou ,ca am vazut ca e decalibrat .
  • marka

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am înțeles, dar ca sã schimb conducta trebuie datã jos turbina cã celalalt capãt este dupã turbinã pe blocul motor și e munca dreacu.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cum spuneam fie incerci ce am spus eu mai sus fie conducta noua, saibe si suruburi noi. Nu lasa prea mult ca te trezesti fara ulei si distrugi motorul... Strangerea nu se face cu teava peste cheie peste mai stiu eu ce improvizatii. Se face numai cu CHEIA DINAMOMETRICA, gasesti acum la toate magazinele inclusiv Lidl sau Kaufland si o folosesti si la strangerea rotilor si unde mai ai nevoie...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR