- Merlucius
- OP
- 107 mesaje
- din 04 Mar 2008
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
Merlucius
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Am kitul de ambreiaj schimbat din vara lui 2019, schimbare fara volanta.
Dupa aprox 6 luni a aparut vibrare/zdruncinari la plecarea de pe loc. La inceput era mai pronuntat la plecarea in viraj
(ieseam din parcare "umar la umar", dar efectul este pronuntat de un timp incoace inclusiv la plecarea in linie dreapta.
Ce mai trebuie schimbat ?
MODEL: Astra 2004
MOTOR: Z16XEP
Am kitul de ambreiaj schimbat din vara lui 2019, schimbare fara volanta.
Dupa aprox 6 luni a aparut vibrare/zdruncinari la plecarea de pe loc. La inceput era mai pronuntat la plecarea in viraj
(ieseam din parcare "umar la umar", dar efectul este pronuntat de un timp incoace inclusiv la plecarea in linie dreapta.
Ce mai trebuie schimbat ?
MODEL: Astra 2004
MOTOR: Z16XEP
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Nu știu cum e la motorul ãsta...dacã ai volantã cu masã dublã, trebuie schimbatã volanta.
LE
Dar cum bãnuiam, nu ai. Deci problema e la discul de ambreiaj și/sau la suprafața de atac(fricțiune) de pe volantã(probleme de planeitate și/sau uzuri), vezi aici:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=20.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=124169.
Unii zic cã ar fi o problemã cu aerisirea ambreiajului, vezi aici:
https://www.clubopel.com/vie...iscutii+similare.
LE
Dar cum bãnuiam, nu ai. Deci problema e la discul de ambreiaj și/sau la suprafața de atac(fricțiune) de pe volantã(probleme de planeitate și/sau uzuri), vezi aici:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=20.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=124169.
Unii zic cã ar fi o problemã cu aerisirea ambreiajului, vezi aici:
https://www.clubopel.com/vie...iscutii+similare.
- Merlucius
- OP
- 107 mesaje
- din 04 Mar 2008
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
Merlucius
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
Am citit din ce e mai sus, desi stiam problemele pe de rost
Treaba e ca la mine nu a mai trepidat timp de 6 luni dupa schimbarea ambreiajului. Cum spuneam si mai sus, abia mai tarziu au inceput simptomele, care se manifesta de la pornirea la rece si pe tot parcursul deplasarii intr-o zi. In Bucuresti Inclin sa cred ca e vb despre aerisirea pompei ambreiaj.
Intreb: daca merg la un service care are utilaj de aerisire generala frana , "elefant", acesta ar fi util si pt ambreiaj? Pentru ca de mult timp ma racaie ideea de a face schimb complet lichid de frana .
Daca aveti si vreo recomandare pt zona Voluntari-Titan, ar fi super...
Treaba e ca la mine nu a mai trepidat timp de 6 luni dupa schimbarea ambreiajului. Cum spuneam si mai sus, abia mai tarziu au inceput simptomele, care se manifesta de la pornirea la rece si pe tot parcursul deplasarii intr-o zi. In Bucuresti Inclin sa cred ca e vb despre aerisirea pompei ambreiaj.
Intreb: daca merg la un service care are utilaj de aerisire generala frana , "elefant", acesta ar fi util si pt ambreiaj? Pentru ca de mult timp ma racaie ideea de a face schimb complet lichid de frana .
Daca aveti si vreo recomandare pt zona Voluntari-Titan, ar fi super...
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Aerisirea pompei de ambreiaj nu are nici o treaba cu trepidatiile la plecarea de pe loc,daca are aer,pedala este moale debraiaza la sfarsit de cursa,sau intra greu in viteze,pleaca imediat ce ridici picioru nu are cursa aia normala.In timp ajunge sa nu mai poti selecta a1 a sa pleci,da nu trepideaza,trepidatiile sunt de la arcurile din discul de ambreiaj daca s-au tasat,de la tampoane ,brate, suporti,sau jocuri in planetare mai ales ca facea pe curbe.Cea mai simpla metoda de a gasi jocurile din transmisie se selecteaza treapta a1a ,motorul este oprit,deschizi capota si misti puternic masina inainte inapoi,daca sunt suporti,misca aiurea motorul ,daca sunt planetare,disc se aude zgomotul si se gaseste ce este in neregula,e simplu si la indemana oricui.
Mai sunt baieti care reusesc sa puna discurile invers acolo unde volanta permite,atunci masina pleaca cu trepidatii in rest totul merge normal la inceput.
Era sa uit,si motorul trebuie sa mearga rotund sa poti diagnostica de unde vin trepidatiile,am mai gasit cazuri de trepidatii cand materialul de frictiune de pe disc se imbiba cu ulei ori de motor de la simeringul de palier ori de cutie pe la simeringul de priza,mai rar de la prea multa vaselina pusa pe priza directa uns rulment presiune etc ce mai ung unii pe acolo
Mai sunt baieti care reusesc sa puna discurile invers acolo unde volanta permite,atunci masina pleaca cu trepidatii in rest totul merge normal la inceput.
Era sa uit,si motorul trebuie sa mearga rotund sa poti diagnostica de unde vin trepidatiile,am mai gasit cazuri de trepidatii cand materialul de frictiune de pe disc se imbiba cu ulei ori de motor de la simeringul de palier ori de cutie pe la simeringul de priza,mai rar de la prea multa vaselina pusa pe priza directa uns rulment presiune etc ce mai ung unii pe acolo