Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune motorul 'nou' la care schimbi distributia obligatoriu ca sa nu ai aceeasi patanie.
Skip ads

  • kata1986

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2006 y
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2013

  • Mesaj Privat
si a mea nu porneste la rece...ceva are si cu bujiile..chiar leam testat impreuna cu releu si is is ok...invarte mult si scoate fum alb...presiunea rail e de 200 si ceva...returul injectoarelor e egal dar corelatia la unu e cu +3 la altu e cu _2 ...pe tester da regulator presiune p0091 presiune prea mica
  • tinculetz

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut, am citit postul acesta saptamana trecuta pentru ca aveam si eu probleme cu pornirea - foarte multe incercari pana cand se consuma acumulatorul, pe urma fum foarte dens, tremura motorul sub 1000 de rotatii. In vacanta (in alta tara) mi-au spus ca am avut apa in combustibil si mi-au pus niste aditivi (culmea, si-a revenit, dar a doua zi am luat-o de la capat) si in final am dus-o la Opel Radacini in Brasov si mi-au spus ca e EGR-ul de vina.
Inainte, pe op-com nu imi dadea nici o eroare, si un alt mecanic s-a lasat batut. A spus ca nu intelege de ce nu porneste, si pe urma cand porneste nu este nimic in afara parametrilor.
La Radacini mi-au inlocuit EGR-ul cu vreo 800 de lei total si functioneaza foarte bine acum - consum mai mic, sunetul motorului este mai "rotund", nu mai "rontaie" ca inainte.
M-am decis sa scriu care a fost solutia mea, in speranta ca poate va da o idee si voua. La mine, pompa si injectoarele sunt in regula (dupa spusele celor de la Radacini) si bujiile au fost "testate" de tatal meu direct pe baterie si se inroseau in 3 secunde.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Pentru a nu mai avea probleme cu egr,fap contactati bãieții de la tuning de pe forum si Dl.Dan face parte din ei.
Anulati egr si fapul si sunteti siguri ca nu veti mai avea probleme gen nu trage motorul (fap infundat nu mai face regenerare).
  • tinculetz

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Eu am dezactivat acum 2 ani DPF-ul la corsa si acum vreo 5 ani la vectra. In acele momente eram multumit de alegerea facuta. Ma gandeam - "ha, opel, te-am facut" si am scapat ieftin.
Acum, cand urmeaza sa imi cumpar o masina din banii mei si nu o sa mai merg gratuit cu masina familiei, ma gandesc sa platesc mai mult si sa imi gasesc una cu maxim 60.000 km. Ma gandesc ca mai bine cheltui mai mult pe ceva mai nou, decat pe reparatii si artificii ulterioare de la an la an.
Sincer, am ajuns sa apreciez o masina cu multi ani dar putini km, decat una noua de pe taxi.
Cred ca prea putin conteaza imaginea cand ma joc cu banii mei.
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salut la toti opelisti poate ma poate ajuta cineva cu un sfat va rog in urma cu schimbarea unui turbo pe un opel corsa 1.3 cdti de 2004 nu mai porneste nici cum nici trasa nici intrun fel mia pornit de cit o data trasa cu mult mult fum alb sa turat si dupa aceia nimic am vazut ca nui vine motorina la injectoare ma poate ajuta cineva cu un sfat va multumesc anticipat
  • tinculetz

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Fum alb am avut eu si pornea doar trasa si era EGR. Daca nu iti vine motorina totusi, merita sa vezi daca pompa din rezervor functioneaza. Se aude ciudat cand tii contactul (scoate sunete evidente dau poate e stricata si nu se mai aude deloc)?
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
stie cineva care este siguranta sau releu de la pompa din rezervor si unde se afla?va multumesc
  • tinculetz

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
https://www.dropbox.com/s/26...odel_9.0.pdf?dl=0

aici am un pdf cu manualul de utilizare al Corsei, si la paginile 207, 208 mentioneaza ceva de sigurata electrica a pompei de combustibil.
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
[quote="dancuciureanu"]Pune motorul 'nou' la care schimbi distributia obligatoriu ca sa nu ai aceeasi patanie.[/quote salut am si eu o problema cu un opel agila 1.3 cdti de 2004 am cumparato cu turbo defect am schimbat turba dupa care am incercat sa o pornesc in zadar nu iam auzit motorul pornit nici o data am pus testeru mia dat niste erori dupa care lea sters si nu au mai aparut specific ca daca ii dau cu spray porneste cind opresti spray moare si motorul injectoarele au fost desfacute garnituri schimbate iti atasez copia cu codurile file:///C:/Users/Compaq/Dow...rg%20-roumain.pdf dami un sfat ce sa fac ce sa schimb iti multumesc anticipat
  • TMocanu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salutare! Aceeași problema cu pornirea la o CORSA D 1.3 cdti 66kw! Sunt momente când îmi pornește la prima cheie indiferent cat a fost de frig afara peste noapte sau chiar și dupã porniri și opriri repetate, și sunt momente când mã lasã baltã imediat dupã ce am oprit și vreau sã o repornesc! Motorul învârte de câteva ori și se înneaca. Uneori îmi pornește de la a 2 a, a 3 a cheie, in cel mai fericit caz, dar de foarte multe ori pornește dupã multe încercãri și nervi întinși la maxim. Am citit toate comentariile și cauze vãd cã ar fi multiple! Pânã acum am schimbat la ea toate filtrele și lãmpile incandescente dar se pare cã nu s-au rezolvat! Cum pot sa depisteze care ar fi problema fara sa iau toate cauzele in parte. Pe tester nu da nici o eroare! Mulțumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu am rezervele mele in a crede ca un motor cu pornire grea nu genereaza nici o eroare. Un meserias poate verifica indeplinirea conditiilor obligatorii in ceea ce priveste pornirea...! Cu testerul,bineinteles...!
  • FMacovei

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2021

  • Mesaj Privat
Am o problema cu pornirea la un Opel 1,3 cdti, an 2008, va rog sã mi recomandati un specialist pe Opel si un numar de telefon, vã rog frumos, mulțumesc.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Eu nu pot si nu stiu sa recomand vreun specialist, dar as recomanda sa treci cel putin locatia, modelul masinii si eventual si cum se manifesta problema, pentru eventuale pareri.
Dar locatia este imperativ necesara, zic eu.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
1.3 cdti pornește greu din mai multe motive, se pune interfața și vedem ce erori avem pe ECU. Din propria experiențã, regulator rampã defect, pierderi de presiune pe circuit... Sã nu ascultați de cei care zic cã sunt injectoarele sau pompa... pânã ce nu puneți interfața și vedeți parametrii de presiune în rampã. Eu am pus manometru pe una dintre ieșirile cãtre injectoare și am vãzut cã regulatorul de presiune nu lucra corect (nu lãsa motorina sã intre spre injectoare, o direcționa cãtre retur/rezervor).


  • adriangtd

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salutare
Pentru o CORSA c 1.3 cdti îmi poate recomanda cineva un mecanic bun in București?
Mulțumesc
De asemenea dețin și o tigra cu probleme la decapotare daca mă.poate direcționa cineva și în acest sens
  • alex_zr

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Pt. decapotare îți trebuie un Op-Com ca să citești codurile de eroare. "Electrohydraulic hardtop" se cheamă calculatorul responsabil de asta. Controlează atât portbagajul cât și plafonul. Cu o sculă de diagnoză multimarcă este posibil să nu-l poți accesa.
Îți mai trebuie și aplicația Tis 2000 pentru schemele electrice și ca să poți vedea unde sunt toți senzorii și contactorii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR