Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • androbosu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am si eu un opel astra g 1.7 dti si am avut o problema cu pierderea motorinei pe la asa zisa valva y33 de vine in pompa de injectie si mi-a urcat motorina pe cablaje in sus pana aproape de calculatorul mare si am decis desfacerea ei ,am desfacuto am pus poxipol pe asa zisa mufa sa mu mai iese motorina sa rezolvat e ok dar cand am pornit masina mi-a ramas aprins cheita de servis aprinsa si asi vrea sa va rog sami spuneti daca ati avut aceeasi problema ce e de facut sunt probleme sau pur si simplu trebuieste resetat calculatorul tinand cont ca am avut scoase mufele din el pt a curata de motorina .va multumesc
Skip ads

  • hautameky

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Exact problema asta o am si eu, e in service de joi masina, aveam martorul "masina cu cheita" si la tester mi-a dat o eroare legata de calculatorul pompei de injectie, cica imi baga motorina pana la calculator. Sper sa nu trebuiasca calculator nou, are pret piperat, astept si eu noutati luni de la service.
  • androbosu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
pai de ce o ai in service ai repaerat aceea valva y33 sau ai duso doar ca tia aparut cheita ca eu am desvacut capacul la pompa de injectie si am dat acel calculator de langa pompa jos ca avea toate mufele pline de motorina dar nu aveam acea eroare dar dupa ce am reparat pierderea de motorina si am pus calculaorul la loc se stinge si dupa cateva secunde se aprinde iar
  • marky

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2009

  • Mesaj Privat
cine a avut probleme cu y33,mentionez ca a mea nu tine lipita dar masina inca functioneaza foarte bine desi se vede vizibil cim se prelinge motorina pe instalatia de acolo am reparat odata ECU tot din aceasta cauza .Daca are cineva sfaturi .Va multumesc.
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
doamne si eu am aceiasi problema :d

careva care a reparato si cat la costat cu aproximatie sa stiu la ce sa ma astept , m-am interesat la reprezentanta la opel si mufa ar fi 670 rom ( 6 milione 700 ) si inca 3 la manopera mi se pare umpik cam multicel ? ce parere aveti
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Daca o demontezi singur te costa doar vreo 35 lei (atat costa un Bison Epoxy Metal). Daca apelezi la cineva sa faca operatia pretul ar fi cam in jur de 100-150 lei.
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
okz multumesc frumos ;x
  • nutu_zfh

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2012

  • Mesaj Privat
mar interesa si pe mine cat costa reparatia la un ecu defect( a intrat motorina in el si nu a mai pornit masina si am cumparat altul)
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
folseste functia cauta pe forum si o sa te dumiresti singur.
  • nutu_zfh

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2012

  • Mesaj Privat
ok merci de raspuns
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
cauta pe net valva. in polonia este 450 lei. o schimbi si gata.
  • fyory1

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti Sint nou pe forumul dumneavoastra si as.vrea sa va cer un sfat.Am un Opel Astra Club ,17DTY COD motor Y17DT(ISUZU),cumparata in anul 2002,avind 55000 km,,Masina o am si acum am facut 305000,care in toti anii astia am schimbat 2 alternatoare,si 1 electromotor,un tub de apa care este pe linga termostat care mi s-a rupt in mers pe autostrada anul asta(dar am fost norocos ca am oprit masina repede) am pierdut tot antigelul,dupa care am stat citeva ore am izolat tubuletul cu niste banda izolier,am pus apa si am plecat ,dupa care m-am dus la un service si baietii miau pus tub nou si antigel culoarea verde am eu.Intrebarea mea la Dumneavoastra este urmatoarea.AM Pierderi de Motorina (mici)care imi pica de sus,pe tiava de esapament,am pus mina pe linga ECU(POMPA INJECTIE) si cablurile sint putin umede de motorina,si citind pe forumul dumneavoastra,cu alti colegi care au avut problema asta ca ar fi de schimbat valvola ,de la pompa de injectie marca DENSO CODICE09630-0760 VA MULTUMESC
  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Eu am pus doar antigel roz/rosu. Astra G 1,7 DTi 16v....(Y 17 DT)
Mai multe detalii: https://www.clubopel.com/rez...+ecu&sa=Cauta
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=60
  • fyory1

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2019

  • Mesaj Privat
cind am cumparato in 2002,avea antigel verde,si il am pus mereu verde,dar o data pe an il schimb nou ,(il mai murdareste picaturi de ulei in vasu de exapasiune) ii curat instalazia cu apa distilata cam 15 litri dupa care pun antigelu si e ok ,dar la 2,3 luni completez 100g,e saraca are 305500km.tie iti pierde putin?
  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nesemnificativ. Suspectez garnitura de chiuloasa.
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
fyory1 a scris:Va salut pe toti Sint nou pe forumul dumneavoastra si as.vrea sa va cer un sfat.Am un Opel Astra Club ,17DTY COD motor Y17DT(ISUZU),cumparata in anul 2002,avind 55000 km,,Masina o am si acum am facut 305000,care in toti anii astia am schimbat 2 alternatoare,si 1 electromotor,un tub de apa care este pe linga termostat care mi s-a rupt in mers pe autostrada anul asta(dar am fost norocos ca am oprit masina repede) am pierdut tot antigelul,dupa care am stat citeva ore am izolat tubuletul cu niste banda izolier,am pus apa si am plecat ,dupa care m-am dus la un service si baietii miau pus tub nou si antigel culoarea verde am eu.Intrebarea mea la Dumneavoastra este urmatoarea.AM Pierderi de Motorina (mici)care imi pica de sus,pe tiava de esapament,am pus mina pe linga ECU(POMPA INJECTIE) si cablurile sint putin umede de motorina,si citind pe forumul dumneavoastra,cu alti colegi care au avut problema asta ca ar fi de schimbat valvola ,de la pompa de injectie marca DENSO CODICE09630-0760 VA MULTUMESC

Soluția!
Timing valve leakage ( Y33), când sunt scãpãri de motorinã se înlocuiește cu una nouã( se poate face și o recondiționare ,dar nu te poți baza cã nu curge iar), operațiunea se poate face de cãtre oricine are experiențã. Accesul este destul de greoi, de demontat: - neapãrat urcata pe rampã.-se scoate scutul, - se demonteazã EDU( calculatorul pompei de injecție),- se demonteazã cele 2 șuruburi, -se verifica cu aer daca atunci când pui jetul de aer în capãtul ei iese aer cu motorina pe la pini, daca iese se înlocuiește,
-se cumpãra alta nouã ( s-au daca consideri cã cea recondiționata face fațã),se da cu silicon roșu și se monteazã la loc toate.
Veți observa cã motorina numai ajunge nici la EDU nici la ECU ( la unele mașini a ajuns și la ECU).Prețul pentru una nouã cel puțin 100 € fara manoperã.
  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Pacat ca majoritatea discutiilor (mai ales cele mai noi) raman fara un raspuns chiar de la cei care le-au deschis.
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Ai dreptate ! Dar așa este natura umanã, eu incerc sa rãspund la ce am fãcut eu la mașina mea, cu ajutor de pe YouTube sau de aici.
  • fyory1

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2019

  • Mesaj Privat
marin70 a scris:Pacat ca majoritatea discutiilor (mai ales cele mai noi) raman fara un raspuns chiar de la cei care le-au deschis.
Buna Seara ii multumesc lui marin70 si PPaul568,aveau perfecta dreptate,am cumparat valvola,(originala marca DENSO )schimbata la un mecanic,autorizat,,Masina,e ok acum am 317960km face 21 de ani in luna 11/2021,motoru e ok ,dar niste probleme le am si eu cu 1 imi pierde liqid de racire (antigel) la 2 sapt.completez cam 300,400ml,mai mult iarna,vara mai putin,si aeru condizionat,am o pierdere care s.a agravat,si ca sa ma tina o vara imi cumpar o (mini butelie de aer conditionat cu manometro)costa 30euro si ma tine o vara,Daca aveti un sfat va multumesc
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
[quote="marky"]cine a avut probleme cu y33,mentionez ca a mea nu tine lipita dar masina inca functioneaza foarte bine desi se vede vizibil cim se prelinge motorina pe instalatia de acolo am reparat odata ECU tot din aceasta cauza .Daca are cineva sfaturi .Va multumesc.[/quo

Daca respecti procedura descrisã aici de cei care au fãcut tine: se lipesc firele in mufã, se suflã cu aer , se pregãtește rãșina EPoxy ( rãșinã are o temperaturã de aplicare) ar fi bine sa o faci când afarã sunt cel puțin 17 grade, se aplica întâi pe pereții mufei inclusiv pe pini cu un bețișor apoi se umple complet cu rãșinã.
Dar e bine sã pui și regleta aia pe fire, pentru o eventuala scurgere, in timp din cauza temperaturii poate ceda, așa motorina se scurge pe la șuruburile alea pe scut dau jos daca nu ai .Eu cunosc un tip care a schimbat-o am pus nouã și dupã câteva luni a cedat, asta e o problema de fabricație, nu au reușit sã-i dea de cap.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR