- GeorgeDedu
- OP
- 10 mesaje
- din 04 Apr 2019
- Insignia 2018
- Bucuresti
GeorgeDedu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2019
- Mesaj Privat
Salutare,
Ieri 02.02.2021 cand cand plecam de la munca am observat ca LAMPA DE CONTROL DEFECTIUNI ( Check Engine) este aprinsa permanent .
Mentionez ca nu nu este intermitent si sta aprins pe culoarea galbena.
Masina are 26000 km., este in garantie, sunt programat sa ma duc in service radacini .
Daca cineva a avut o așa problema rog sa veniti cu detalii si sfaturi în aceasta discutie.
Sun binevenite orice pãreri din parte proprietarilor de opeluri.
Va multumesc anticipat !
MODEL: INSIGNIA B grand sport 1.5turbo 2018
MOTOR: B15XHL, 1.5T, 140cp, benzina
Ieri 02.02.2021 cand cand plecam de la munca am observat ca LAMPA DE CONTROL DEFECTIUNI ( Check Engine) este aprinsa permanent .
Mentionez ca nu nu este intermitent si sta aprins pe culoarea galbena.
Masina are 26000 km., este in garantie, sunt programat sa ma duc in service radacini .
Daca cineva a avut o așa problema rog sa veniti cu detalii si sfaturi în aceasta discutie.
Sun binevenite orice pãreri din parte proprietarilor de opeluri.
Va multumesc anticipat !
MODEL: INSIGNIA B grand sport 1.5turbo 2018
MOTOR: B15XHL, 1.5T, 140cp, benzina
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- GeorgeDedu
- OP
- 10 mesaje
- din 04 Apr 2019
- Insignia 2018
- Bucuresti
GeorgeDedu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2019
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
dar ce simptome ai daca tot este acea lampa aprinsa? nu ti-a scris in bord nici o eroare? ca in general scrie de unde provine eroarea...
asteotam sa revi cu erorile si solutia de la reprezentanta. nu te grabi sa arunci cu bani, vezi intai ce erori ai apoi intrebi si aici pentru solutionare. Oricum fiind in garantie ar trebui sa o faca ei fara nici o cheltuiala din partea ta...
asteotam sa revi cu erorile si solutia de la reprezentanta. nu te grabi sa arunci cu bani, vezi intai ce erori ai apoi intrebi si aici pentru solutionare. Oricum fiind in garantie ar trebui sa o faca ei fara nici o cheltuiala din partea ta...
- GeorgeDedu
- OP
- 10 mesaje
- din 04 Apr 2019
- Insignia 2018
- Bucuresti
GeorgeDedu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2019
- Mesaj Privat
Salut,
Ieri in data de 03.02.2021 am ridicat maºina din service Rãdãcini Motors, Calea Vitan 112, Bucuresti
Motivul aprinderii martorului LAMPA DE CONTROL DEFECTIUNI ( Check Engine) a fost CARBURANTUL ( benzina ) , se pare cã a fost de o calitate inferioarã.
Menþionez cã în data de 01.02.2021 am alimentat la benzinãria MOL, Strada Postãvarului 24, Bucuresti undeva la 25 litri. ( am depus ºi o sesizare în acest sens catre
MOL Romania ) Benzina EVO 95.
Menþionez cã indicatorul de carburant auto indica nivelul de carburant scãzut.
Pe data de 02.02.2021 m-am deplasat cãtre servici ( dimineaþa ) parcurgând undeva la 8 km, seara undeva în jurul orei 17.30 venind cãtre casã ,am pornit maºina ºi a dat aceastã eroare.
Cum s-a rezolvat problema
Alimentat cu încã 25 litri de benzinã Benzina Extra 99 PETROM
Mers pe A2 pâna la Fundulea ºi retur cu maºina , motorul turat.
Relaþia cu service Rãdãcini Motors
Un service foarte bun cu angajati foarte respectuosi! In special Domnul Adrian de la receptie!
Zic eu o colaborare normalã.
Ca ºi simptome nimic, funcþiona în parametri normali.
Ieri in data de 03.02.2021 am ridicat maºina din service Rãdãcini Motors, Calea Vitan 112, Bucuresti
Motivul aprinderii martorului LAMPA DE CONTROL DEFECTIUNI ( Check Engine) a fost CARBURANTUL ( benzina ) , se pare cã a fost de o calitate inferioarã.
Menþionez cã în data de 01.02.2021 am alimentat la benzinãria MOL, Strada Postãvarului 24, Bucuresti undeva la 25 litri. ( am depus ºi o sesizare în acest sens catre
MOL Romania ) Benzina EVO 95.
Menþionez cã indicatorul de carburant auto indica nivelul de carburant scãzut.
Pe data de 02.02.2021 m-am deplasat cãtre servici ( dimineaþa ) parcurgând undeva la 8 km, seara undeva în jurul orei 17.30 venind cãtre casã ,am pornit maºina ºi a dat aceastã eroare.
Cum s-a rezolvat problema
Alimentat cu încã 25 litri de benzinã Benzina Extra 99 PETROM
Mers pe A2 pâna la Fundulea ºi retur cu maºina , motorul turat.
Relaþia cu service Rãdãcini Motors
Un service foarte bun cu angajati foarte respectuosi! In special Domnul Adrian de la receptie!
Zic eu o colaborare normalã.
Ca ºi simptome nimic, funcþiona în parametri normali.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Interesant deznodãmânt...dar fericit (sã sperãm)! Cu ”super-benzina” EVO dela MOL, atât de prezentã și lãudatã, prin reclame, cã face ”minuni” ....vândutã, ca toate ”zemurile” denumite cu obrãznicie combustibili auto, la preț de cocainã, sã îngrașe bugetul statului și conturile afaceriștilor cu combustibili.
- GeorgeDedu
- OP
- 10 mesaje
- din 04 Apr 2019
- Insignia 2018
- Bucuresti
GeorgeDedu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2019
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- GeorgeDedu
- OP
- 10 mesaje
- din 04 Apr 2019
- Insignia 2018
- Bucuresti
GeorgeDedu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2019
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- GeorgeDedu
- OP
- 10 mesaje
- din 04 Apr 2019
- Insignia 2018
- Bucuresti
GeorgeDedu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2019
- Mesaj Privat
Astãzi a venit ºi rãspunsul celor de la MOL România,
,, Buna ziua,
Stimate Domnule George DEDU,
Va multumim pentru timpul acordat in vederea furnizarii unui raspuns pentru sesizarea dumneavoastra inregistrata intern sub numarul xxxx, cu privire la calitatea carburantului din statia MOL Postavarul.
In conformitate cu standardul european care reglementeaza caracteristicile obligatorii ale carburantilor care se pot introduce pe piata, precum si cu standardele interne ale MOL Plc., toate tipurile de carburanti comercializate de SC MOL ROMANIA PP SRL se incadreaza in standardele in vigoare.
Produsele receptionate sunt insotite intotdeauna de declaratii de conformitate care atesta prin analize de laborator conformitatea cu standardele în vigoare din Romania.
De asemenea, la statiile MOL, servirea carburantului in statie se face intr-un sistem inchis. Nivelul de apa este verificat zilnic la ora inchiderii de zi, la fiecare descarcare de carburant, inainte de inceperea descarcarii si imediat dupa finalizarea descarcarii cu pasta speciala de detectare a apei.
In urma reclamatiei dumneavoastra, am fost efectuate verificari interne si au rezultat urmatoarele:
- Livrarile de carburant sunnt insotite de certificatul de analize si declaratia de conformitate;
- Am verificat certificatele de analize si am putut constata faptul ca produsele comercializate respecta toate caracteristicile impuse de standardele in vigoare;
- Am analizat evidenta de monitorizare al nivelului de apa din rezervoarele statiei, actiune care nu a confirmat prezenta apei in nici unul dintre produsele comercializate;
- A fost verificat istoricul reclamatiilor si am putut constata faptul ca nu ne-au fost semnalate situatii similare.
In aceste conditii, analizand toate informatiile, avem convingerea ca problemele de nefunctionare in parametrii tehnici a autovehiculului nu au ca si cauza calitatea carburantului achizitionat de la statia MOL Postavarul.
Speram ca veti accepta rezultatul verificarillor noastre, incheiem prin a sublinia preocuparea noastra constanta pentru calitatea produselor/serviciilor oferite ºi speram ca incidentul în cauza sa nu afecteze colaborarea cu dumneavoastra pe viitor.
Va invitam in continuare sa ne transmiteti sesizarile, opiniile si sugestiile dumneavoastra, asigurandu-va totodata de intregul nostru suport.
Cu stima, "
,, Buna ziua,
Stimate Domnule George DEDU,
Va multumim pentru timpul acordat in vederea furnizarii unui raspuns pentru sesizarea dumneavoastra inregistrata intern sub numarul xxxx, cu privire la calitatea carburantului din statia MOL Postavarul.
In conformitate cu standardul european care reglementeaza caracteristicile obligatorii ale carburantilor care se pot introduce pe piata, precum si cu standardele interne ale MOL Plc., toate tipurile de carburanti comercializate de SC MOL ROMANIA PP SRL se incadreaza in standardele in vigoare.
Produsele receptionate sunt insotite intotdeauna de declaratii de conformitate care atesta prin analize de laborator conformitatea cu standardele în vigoare din Romania.
De asemenea, la statiile MOL, servirea carburantului in statie se face intr-un sistem inchis. Nivelul de apa este verificat zilnic la ora inchiderii de zi, la fiecare descarcare de carburant, inainte de inceperea descarcarii si imediat dupa finalizarea descarcarii cu pasta speciala de detectare a apei.
In urma reclamatiei dumneavoastra, am fost efectuate verificari interne si au rezultat urmatoarele:
- Livrarile de carburant sunnt insotite de certificatul de analize si declaratia de conformitate;
- Am verificat certificatele de analize si am putut constata faptul ca produsele comercializate respecta toate caracteristicile impuse de standardele in vigoare;
- Am analizat evidenta de monitorizare al nivelului de apa din rezervoarele statiei, actiune care nu a confirmat prezenta apei in nici unul dintre produsele comercializate;
- A fost verificat istoricul reclamatiilor si am putut constata faptul ca nu ne-au fost semnalate situatii similare.
In aceste conditii, analizand toate informatiile, avem convingerea ca problemele de nefunctionare in parametrii tehnici a autovehiculului nu au ca si cauza calitatea carburantului achizitionat de la statia MOL Postavarul.
Speram ca veti accepta rezultatul verificarillor noastre, incheiem prin a sublinia preocuparea noastra constanta pentru calitatea produselor/serviciilor oferite ºi speram ca incidentul în cauza sa nu afecteze colaborarea cu dumneavoastra pe viitor.
Va invitam in continuare sa ne transmiteti sesizarile, opiniile si sugestiile dumneavoastra, asigurandu-va totodata de intregul nostru suport.
Cu stima, "
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Sido
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Tulcea
- Masina: Insignia 2020 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2020
- Mesaj Privat
Eu alimentez 100 la pret de 95 numai in weekend de la LUKOIL. Este a 3 a masina noua alimentata de la ei, 10.000 km pana acum numai cu ea fara probleme. Masinile institutiilor mai tot de acolo au fost alimentate pana mai ieri, si n prieteni care fac acelasi lucru. Fara probleme pe partea ce tine de carburant.
Pret mai mic, discount si bonus cu care pot alimenta cu carburant. Nu vad de ce as alege altceva.
Legat de mol, am alimentat de la ei mult timp si cu toate ca nu am avut probleme, in Tulcea a fost un caz in care a curs apa in rezervorul lor. O problema sesizata de mine la ei a fost la vechile statii agip din constanta, achizitionate de mol la care pornea ceasul inaintea pompei. Dupa sesizare s-a remediat problema.
Totusi posibil ca acel carburant sa nu fi indeplinit atunci standardul masinii. Dar el per total sa fie ok.
Pret mai mic, discount si bonus cu care pot alimenta cu carburant. Nu vad de ce as alege altceva.
Legat de mol, am alimentat de la ei mult timp si cu toate ca nu am avut probleme, in Tulcea a fost un caz in care a curs apa in rezervorul lor. O problema sesizata de mine la ei a fost la vechile statii agip din constanta, achizitionate de mol la care pornea ceasul inaintea pompei. Dupa sesizare s-a remediat problema.
Totusi posibil ca acel carburant sa nu fi indeplinit atunci standardul masinii. Dar el per total sa fie ok.
ALXAL
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2020
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2020
- Mesaj Privat
Salutare! Mi s-a aprins si mie lampa control defectiuni. Am fost la Opel Pitesti si mi-au spus ca e o eroare ciudata si ca ar trebui sa schimb bujiile. Bineinteles, le platesc eu ca nu intra pe garantie desi am doa 18 mii km. Ideea e ca electricianul nu era sigur 100% ca asta e problema, zice ca asta e singura idee pe care o are intrucat ii arata ardere incompleta in pistoane. Voi ce ziceti? E motorul 1.5 benzina de 165 cp. O zi buna!
- ANan
- **
- 130 mesaje
- din 19 Sep 2017
- Insignia 2018 XFT
- Bucuresti
ANan
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2017
- Mesaj Privat
Eu zic inainte sa le schimbi sa verifici bujiile, la 20K nu ar trebui sa apara, din ce stiu bujiile se inlocuiesc la 60K sau si mai mult daca nu ai probleme cu ea, eu zic punel pe acel mecanic sa isi faca treaba si inlocuiesti piese pe bani tai doar cand esti 100% ca de acolo e problema, pt ca daca nu e de acolo sigur nu o sa iti restituie bani pe bujii.
Arderea incompleta apare pe toti cilindri sau doar pe 1 singur, daca apar pe toti atunci intuiesc o problema de la ECU sau ceva de timeing la partea de aprindere.
Arderea incompleta apare pe toti cilindri sau doar pe 1 singur, daca apar pe toti atunci intuiesc o problema de la ECU sau ceva de timeing la partea de aprindere.
- vvede
- **
- 185 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2006
vvede
- Mesaje scrise: 185
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
ALXAL
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2020
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2020
- Mesaj Privat
Salut! Masina nu merge ciudat, se comporta normal. Din pacate nu am mai ajuns la service intrucat am sunat sa reprogramez dar nu mi-au raspuns la telefon (mi-a raspuns unul de la vanzari si a zis sa sun la service intrucat el vinde masini, fireste ca la numarul de la service nu raspunde nimeni). Daca mai apare eroarea o sa ma duc la Bucuresti, am citit pe aici ca ati fost multumiti de Radacini. Pana atunci o sa bag aceeasi benzina si astept. O zi buna!
ALXAL
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2020
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2020
- Mesaj Privat