- MCornea954
- OP
- 14 mesaje
- din 04 Jun 2017
- Astra 2007 Z19DTL
- Caras-Severin
MCornea954
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2017
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
sa nu te superi, eu doar spun cum imi suna mie ... poate si altora
Doar pentru curiozitatea ta, nu cred ca se va sinchisi cineva sa isi piarda timpul.
Daca ai o problema reala, aia este altceva, prezinti problema si sunt multi colegi care, daca vor sti si cum vor sti, te vor indruma spre rezolvarea ei.
P.S. ca si principiu, da, se poate.
Doar pentru curiozitatea ta, nu cred ca se va sinchisi cineva sa isi piarda timpul.
Daca ai o problema reala, aia este altceva, prezinti problema si sunt multi colegi care, daca vor sti si cum vor sti, te vor indruma spre rezolvarea ei.
P.S. ca si principiu, da, se poate.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
de putut se poate face dar de ce ai vrea sa faci asa: adica un downgrade de la ceva bun la ceva mai putin bun?
schimbarea presupune atat modificari fizice dar si de soft pentru a nu avea erori. iti trebuie un electrician bun care sa stie sa adapteze fire, recomandat ar fi cablajul de la o alta masina care are instalatia pe Halogen (este mai rapid si mai simplu de modificat) si un tester care sa stie sa modifice configuratia masinii (pentru asta iti trebuie Car Pass-ul)
schimbarea presupune atat modificari fizice dar si de soft pentru a nu avea erori. iti trebuie un electrician bun care sa stie sa adapteze fire, recomandat ar fi cablajul de la o alta masina care are instalatia pe Halogen (este mai rapid si mai simplu de modificat) si un tester care sa stie sa modifice configuratia masinii (pentru asta iti trebuie Car Pass-ul)
- MCornea954
- OP
- 14 mesaje
- din 04 Jun 2017
- Astra 2007 Z19DTL
- Caras-Severin
MCornea954
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2017
- Mesaj Privat
Am ceva probleme cu darurile actuale.
Nu imi dau seama de la ce imi oscileazã lumina în far si se închide ambele.
La început a fãcut doar farul de pe partea pasagerului, în schimb acum face si farul șoferului.
Ma gândeam ca de vina sunt balasturile doar ca am incercat sa mut de pe un far pe altul si unul dintre suruburile de fixare sa rupt si m renuntat la idee.
Din cauza asta as vrea sa trec pe farurile cu halogen, nu contest ca cele cu xenon sunt net superioare, dar și în materie de probleme am impresia ca sunt mai buclucase.
Nu imi dau seama de la ce imi oscileazã lumina în far si se închide ambele.
La început a fãcut doar farul de pe partea pasagerului, în schimb acum face si farul șoferului.
Ma gândeam ca de vina sunt balasturile doar ca am incercat sa mut de pe un far pe altul si unul dintre suruburile de fixare sa rupt si m renuntat la idee.
Din cauza asta as vrea sa trec pe farurile cu halogen, nu contest ca cele cu xenon sunt net superioare, dar și în materie de probleme am impresia ca sunt mai buclucase.
- MCornea954
- OP
- 14 mesaje
- din 04 Jun 2017
- Astra 2007 Z19DTL
- Caras-Severin
MCornea954
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2017
- Mesaj Privat
Am ceva probleme cu darurile actuale.
Nu imi dau seama de la ce imi oscileazã lumina în far si se închide ambele.
La început a fãcut doar farul de pe partea pasagerului, în schimb acum face si farul șoferului.
Ma gândeam ca de vina sunt balasturile doar ca am incercat sa mut de pe un far pe altul si unul dintre suruburile de fixare sa rupt si m renuntat la idee.
Din cauza asta as vrea sa trec pe farurile cu halogen, nu contest ca cele cu xenon sunt net superioare, dar și în materie de probleme am impresia ca sunt mai buclucase.
Nu imi dau seama de la ce imi oscileazã lumina în far si se închide ambele.
La început a fãcut doar farul de pe partea pasagerului, în schimb acum face si farul șoferului.
Ma gândeam ca de vina sunt balasturile doar ca am incercat sa mut de pe un far pe altul si unul dintre suruburile de fixare sa rupt si m renuntat la idee.
Din cauza asta as vrea sa trec pe farurile cu halogen, nu contest ca cele cu xenon sunt net superioare, dar și în materie de probleme am impresia ca sunt mai buclucase.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Mai apar probleme, dar se si pot remedia.
Sa intelegem ca problema apare doar pe faza scurta (pe becurile cu xenon)?
Cand spui ca "oscileaza", te referi la faptul ca se muta fasciculul luminos stanga/dreapta sau sus/jos? Sau te referi ca becurile se sting si se aprind in mod repetat? Ambele becuri in acelasi "ritm"?
Sa intelegem ca problema apare doar pe faza scurta (pe becurile cu xenon)?
Cand spui ca "oscileaza", te referi la faptul ca se muta fasciculul luminos stanga/dreapta sau sus/jos? Sau te referi ca becurile se sting si se aprind in mod repetat? Ambele becuri in acelasi "ritm"?
- MCornea954
- OP
- 14 mesaje
- din 04 Jun 2017
- Astra 2007 Z19DTL
- Caras-Severin
MCornea954
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2017
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- MCornea954
- OP
- 14 mesaje
- din 04 Jun 2017
- Astra 2007 Z19DTL
- Caras-Severin
MCornea954
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2017
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Ai putea sa incepi prin a masura tensiunea de alimentare, pentru faza scurta, in mufa farului. Nu este o treaba simpla, pentru ca mufa este situata destul de inaccesibil, in mod normal, ar trebui dat farul jos.
Masuratoarea ar trebui sa o faci atunci cand lumina isi schimba intensitatea, sa vezi daca tensiunea ramane constanta.
Pe pinul 3 (fir galben), ar trebui sa ai + 12 - 14V
Pe pinul 10 (fir maro) ar trebui sa ai mereu 0V (masa, GND).
Ai mai putea sa masori tensiunea si la iesire din UEC, ceva mai simplu de ajuns acolo, dar vei putea masura doar plusul (firele galbene) in mufa XE1 pinii 24 si 29. Dar asta nu exclude contactele imperfecte pana la far si pe firul de masa.
Toate acestea, pentru ca am inteles ca nu poti si nu ai cu ce sa inlocuiesti de proba Controlerul si Igniterul.
P.S. Ai mai putea sa incerci alimentarea directa a fazei scurte, dar aici ar trebui sa fie cineva care este sigur pe ceea ce face, sa nu gresesti. Dat jos UEC, in mufa XE1 in pinul 24 sau 29 se pune un pin de test si se da direct +12V de pe borna bateriei. (la fel si aceasta metoda, nu exclude contactele imperfecte pana la far si pe firul de masa)
Masuratoarea ar trebui sa o faci atunci cand lumina isi schimba intensitatea, sa vezi daca tensiunea ramane constanta.
Pe pinul 3 (fir galben), ar trebui sa ai + 12 - 14V
Pe pinul 10 (fir maro) ar trebui sa ai mereu 0V (masa, GND).
Ai mai putea sa masori tensiunea si la iesire din UEC, ceva mai simplu de ajuns acolo, dar vei putea masura doar plusul (firele galbene) in mufa XE1 pinii 24 si 29. Dar asta nu exclude contactele imperfecte pana la far si pe firul de masa.
Toate acestea, pentru ca am inteles ca nu poti si nu ai cu ce sa inlocuiesti de proba Controlerul si Igniterul.
P.S. Ai mai putea sa incerci alimentarea directa a fazei scurte, dar aici ar trebui sa fie cineva care este sigur pe ceea ce face, sa nu gresesti. Dat jos UEC, in mufa XE1 in pinul 24 sau 29 se pune un pin de test si se da direct +12V de pe borna bateriei. (la fel si aceasta metoda, nu exclude contactele imperfecte pana la far si pe firul de masa)
- MCornea954
- OP
- 14 mesaje
- din 04 Jun 2017
- Astra 2007 Z19DTL
- Caras-Severin
MCornea954
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2017
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- MCornea954
- OP
- 14 mesaje
- din 04 Jun 2017
- Astra 2007 Z19DTL
- Caras-Severin
MCornea954
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2017
- Mesaj Privat
Sa revenim cu noutãți....din pacate pt mine au fost vești proaste.
Ieri am ajuns la un electrician bun pe care il stiu de ceva vreme si nu a reușit sã își de-a seama care este problema.
Astãzi am fost la opel la timișoara iar din pacate ei spun ca sunt probleme interne în far(supraincalzire / contacte imperfecte). Din punctul lor de vedere situația necesita înlocuirea completã a farurilor.
Nu vreau sa ma gândesc ce scor primesc pt ele.
In urma diagnozei lor am urmãtoarele erori
Exterior Lighting
B2575 symptom 02
Left low beam circuit low voltage
B2699 symptom 02
Right low beam circuit low voltage
Ahl/Afl
U1113 symptom 00
No communication with right power light module
B1325 symptom 03
System voltage low voltage
In situatia data ce mai este de facut?
Ieri am ajuns la un electrician bun pe care il stiu de ceva vreme si nu a reușit sã își de-a seama care este problema.
Astãzi am fost la opel la timișoara iar din pacate ei spun ca sunt probleme interne în far(supraincalzire / contacte imperfecte). Din punctul lor de vedere situația necesita înlocuirea completã a farurilor.
Nu vreau sa ma gândesc ce scor primesc pt ele.
In urma diagnozei lor am urmãtoarele erori
Exterior Lighting
B2575 symptom 02
Left low beam circuit low voltage
B2699 symptom 02
Right low beam circuit low voltage
Ahl/Afl
U1113 symptom 00
No communication with right power light module
B1325 symptom 03
System voltage low voltage
In situatia data ce mai este de facut?
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Eu sunt de acord ca exista multe curiozitati chiar si in tehnica, pentru ca am vazut multe chestii care aparent, nu puteau fi posibile, dar totusi, sa apara "supraincalziri", in ambele faruri, in acelasi interval de timp, pare putin cam ciudãțel.
Pe dreapta, vad ca ai si o problema de comunicare cu modulul AHL/AFL, ar trebui sa ai si becul aprins in bord.
La reperzentanta, presupun ca s-au limitat la diagnoza, nu cred ca au facut alte verificari. Dar electricianul de care vorbesti, ce anume a verificat si cum? Sau pur si simplu a spus ca nu stie de unde sa inceapa si ce sa faca? (l-ar fi ajutat daca i-ai fi arata indrumarile scrise mai sus).
Personal nu am desfacut sau studiat un asemenea far (stiu ca sunt colegi care repara asa ceva, asa ca ei sunt mai indreptatiti sa se pronunte), dar din ce vad eu, mie mi se pare ca efectiv in far, sunt 2 mufe si 6 fire ... si nu cred ca gresesc (pentru partea de aprindere a becului de faza scurta), dar nu mi se pare ca si cum am trimite rachete in univers...
De facut, nu stiu sa mai spun altceva in afara de ceea ce am scris deja ca ar trebui verificat. In ultima instanta, inainte de a da o cãciulã de bani pe alte faruri, vazand ca esti din Caras-Severin, daca suntem pe aproape, as arunca si eu un ochi intr-un far de-al tau, daca le ai date jos.
Pe dreapta, vad ca ai si o problema de comunicare cu modulul AHL/AFL, ar trebui sa ai si becul aprins in bord.
La reperzentanta, presupun ca s-au limitat la diagnoza, nu cred ca au facut alte verificari. Dar electricianul de care vorbesti, ce anume a verificat si cum? Sau pur si simplu a spus ca nu stie de unde sa inceapa si ce sa faca? (l-ar fi ajutat daca i-ai fi arata indrumarile scrise mai sus).
Personal nu am desfacut sau studiat un asemenea far (stiu ca sunt colegi care repara asa ceva, asa ca ei sunt mai indreptatiti sa se pronunte), dar din ce vad eu, mie mi se pare ca efectiv in far, sunt 2 mufe si 6 fire ... si nu cred ca gresesc (pentru partea de aprindere a becului de faza scurta), dar nu mi se pare ca si cum am trimite rachete in univers...
De facut, nu stiu sa mai spun altceva in afara de ceea ce am scris deja ca ar trebui verificat. In ultima instanta, inainte de a da o cãciulã de bani pe alte faruri, vazand ca esti din Caras-Severin, daca suntem pe aproape, as arunca si eu un ochi intr-un far de-al tau, daca le ai date jos.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
posibil sa fie doar oxidari de la aburirea farurilor si condens scurs in modulul de AFL de sub farul din dreapta...
nu dispera, da jos un far si vezi daca se vede ceva in interior apoi daca nu se vede ar trebui desigilat farul si verificat apoi toate conexiunile si tot ce este acolo.
poti daca nu sa cumperi 2 faruri second si pe ale tale incerci sa le repari. gasesti pe OLX persoane care repara asa ceva si le fac bine de ani de zile...
fa tot ce este scris in acest topic pas cu pas si vei reusi sa le rezolvi
nu dispera, da jos un far si vezi daca se vede ceva in interior apoi daca nu se vede ar trebui desigilat farul si verificat apoi toate conexiunile si tot ce este acolo.
poti daca nu sa cumperi 2 faruri second si pe ale tale incerci sa le repari. gasesti pe OLX persoane care repara asa ceva si le fac bine de ani de zile...
fa tot ce este scris in acest topic pas cu pas si vei reusi sa le rezolvi