Joi 04 Feb, 2021 8:56 am
Pune un scut motor aftermarket(mai ales dacã ai baie de ulei din aluminiu), cã pe drumurile patriei poți avea oricând surprize (crede-mã cã știu ce spun!), neplãcute , desigur...e vreo max. EUR50.00(dacã te orientezi bine la achiziție), mai adaugi ceva ptr manoperã, dar meritã fiecare para, excluzând cazul când circuli cu ea prin sufragerie...
Cât despre tija de comandã a voleților aeratorului...nu știu exact cum e la feru” tãu, dar, în general, ar trebui ca voleții+tija sã fie o piesã distinctã, monobloc, care ar trebui sã se poatã schimba (îți recomand din dezmembrãri, poate ai norocul sã vezi cum se demonteazã sau, dacã ai mâncat de trebuie, ai norocul sã-ți și schimbe piesa!). Înlocuirea nu ar trebui sã fie mare brânzã, dar trebuie sã știi exact ce faci, altfel riști sã strici (alt)ceva iremediabil....Nu-ți recomand piesã nouã (presupunând cã gãsești) ptr cã o sã ai nevoie de ancore la bascã...când o sã afli prețul.
Din ce vãd prin documentație, toate aeratoarele sunt identice(indiferent de amplasarea lor: lateral sau central), ceea ce ar trebui sã reprezinte un avantaj la gãsirea lor la dezmembrãri....Dezavantajul ar fi cã sunt pe culori și cred cã e destul de greu sã gasești fix culoarea doritã (în dezmembrãri, nu și dacã e piesã nouã), dar poți sã le schimbi toate 4, sã fie de aceeași culoare...