lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
Mersi miine asta ii pun sa faca sa verifice caloriferul sa bage apa daca lau comandat e treaba lor sã-l dea retur daca constat ca intra si iese apa din el. Si daca caloriferul e in regula si tot nu incalzeste ce ar putea fi. Trebuie sã-mi fac temele sa ma documentez ca dupa astia ei o ia prin eliminare din cite se pare si mie tare frica . Nu stiu ce le poate mintea sau ce le mai trazneste prin cap.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Incalzesti motorul la temp. de deschidere termostat si verifici ca pe furtunasul mai subtire care este sus pe vasul de expansiune sa vina antigel, este returul circuitul mare de racire si daca nu vine nimic , dar repet doar dupa ce deschide termostatul , posibil sa fie infundat returul , in capatul celalalt al furtunasului care duce la corpul termostatului este o gaurica de cam 1..2mm care daca se infunda nu mai ai caldura in masina.
Uite aici....
Uite aici....
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Turul este cel care iese din termoflot.
Returul se duce pe sub termostat, pe circuitul mic:nu are treaba cu corpul termostatului.
Ca masina sa bage caldura, ambele trebuie sa fie fierbinți.
Dacã ambele sunt fierbinți și nu baga caldura, problema este la capetele din bord.
Dacã intrarea in calorifer e fierbinte, iar ieșirea e rece, incepe distractia:
- calorifer infundat
- circuit racire neaerisit corespunzaror( la mine a fost din cauza ca s-a infundat returul de la vasul de expansiune: calamina la ieșirea din corpul termostatului).
- termoflot infundat, dar aici se combina cu turul cald, nu fierbinte.
- teava care in care se cupleazã returul de la calorifer infundata.
...
Dacã si turul e rece, clar e infundat termoflotul sau ieșirea dintre bloc și termoflot.
O verificare atenta poate rezolva problema.
Returul se duce pe sub termostat, pe circuitul mic:nu are treaba cu corpul termostatului.
Ca masina sa bage caldura, ambele trebuie sa fie fierbinți.
Dacã ambele sunt fierbinți și nu baga caldura, problema este la capetele din bord.
Dacã intrarea in calorifer e fierbinte, iar ieșirea e rece, incepe distractia:
- calorifer infundat
- circuit racire neaerisit corespunzaror( la mine a fost din cauza ca s-a infundat returul de la vasul de expansiune: calamina la ieșirea din corpul termostatului).
- termoflot infundat, dar aici se combina cu turul cald, nu fierbinte.
- teava care in care se cupleazã returul de la calorifer infundata.
...
Dacã si turul e rece, clar e infundat termoflotul sau ieșirea dintre bloc și termoflot.
O verificare atenta poate rezolva problema.
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
CCrystea
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2018
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
sebage a scris:@RADU FLORIAN, eu nu cred ca verificarile au fost facute corect.
Daca:
- ventilatia functioneaza si aerul intra in habitaclu;
- caloriferul este cald (ar trebui fierbinte) si nu pierde temperatura intre intrare si iesire (tur si retur);
- clapeta de amestec aer rece/cald functioneaza corect si este pe cald,
ar fi o utopie ca aerul care intra, sa fie rece. De asta spun ca verificarile nu au fost facute si deci, raspunsurile nu reflecta neaparat realitatea.
Acum, daca acei oameni s-au pus sa schimbe pompa de apa, fara sa faca verificarile prealabile, imi cam dau seama despre ce meseriasi este vorba.
Daca:
- ventilatia functioneaza si aerul intra in habitaclu;
- caloriferul este cald (ar trebui fierbinte) si nu pierde temperatura intre intrare si iesire (tur si retur);
- clapeta de amestec aer rece/cald functioneaza corect si este pe cald,
ar fi o utopie ca aerul care intra, sa fie rece. De asta spun ca verificarile nu au fost facute si deci, raspunsurile nu reflecta neaparat realitatea.
Acum, daca acei oameni s-au pus sa schimbe pompa de apa, fara sa faca verificarile prealabile, imi cam dau seama despre ce meseriasi este vorba.
Ventilatia merge dar baga doar aer rece , sub bord conducta de tur e calda retur rece, clapetele functioneaza verificate, pompa au schimnato era fisurata si pierdea apa, nu m-am uitat la palete dar ma voi uita miine termostatul verificat inchide ,deschide ?
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Caloriferul se verifica destul de usor fara a fi demontat de pe masina , se scot furtunele de tur retur din el , au niste sigurante de sarma si ies usor si bagat apa cu furunul pe tur si trebuie sa iasa pe retur , daca nu iese inseamna ca e infundat , nu cumpara nimic inainte sa fi sigura ca piesa este defecta . Turul este furtunul de mai sus si celalalt este returul , turul vine din corpul termostatului si intra in calorifer ,iar pe retur iese si intra prin termoflot (un mic radiatior de racire a uleiului ) si prin corpul filtrului de ulei si ajunge in bloc motor , eee aici e o problema , se poate infunda gaura aceea dintre bloc motor si corp filtru ulei cu mizerie si ca urmare se intrerupe circuitul caloriferului .
Asta ca idee pt. tine , poate te ajuta informatia.
Asta ca idee pt. tine , poate te ajuta informatia.
Multumesc miine ii pun sa probeze mai intii sa vad daca e infundat mersi
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Caloriferul se verifica destul de usor fara a fi demontat de pe masina , se scot furtunele de tur retur din el , au niste sigurante de sarma si ies usor si bagat apa cu furunul pe tur si trebuie sa iasa pe retur , daca nu iese inseamna ca e infundat , nu cumpara nimic inainte sa fi sigura ca piesa este defecta . Turul este furtunul de mai sus si celalalt este returul , turul vine din corpul termostatului si intra in calorifer ,iar pe retur iese si intra prin termoflot (un mic radiatior de racire a uleiului ) si prin corpul filtrului de ulei si ajunge in bloc motor , eee aici e o problema , se poate infunda gaura aceea dintre bloc motor si corp filtru ulei cu mizerie si ca urmare se intrerupe circuitul caloriferului .
Asta ca idee pt. tine , poate te ajuta informatia.
Asta ca idee pt. tine , poate te ajuta informatia.
Ai avut dreptate termoflotul a fost multumesc. Deja ei nu stia ce sa mai faca dupa ce au verificat si spalat caloriferul si curatat returul de la vas. Atunci le-am spus sa desfaca si termoflotul cum mi-ai recomandat si era varza. Mersi inca o data.
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
Daniel a scris:Turul este cel care iese din termoflot.
Returul se duce pe sub termostat, pe circuitul mic:nu are treaba cu corpul termostatului.
Ca masina sa bage caldura, ambele trebuie sa fie fierbinți.
Dacã ambele sunt fierbinți și nu baga caldura, problema este la capetele din bord.
Dacã intrarea in calorifer e fierbinte, iar ieșirea e rece, incepe distractia:
- calorifer infundat
- circuit racire neaerisit corespunzaror( la mine a fost din cauza ca s-a infundat returul de la vasul de expansiune: calamina la ieșirea din corpul termostatului).
- termoflot infundat, dar aici se combina cu turul cald, nu fierbinte.
- teava care in care se cupleazã returul de la calorifer infundata.
...
Dacã si turul e rece, clar e infundat termoflotul sau ieșirea dintre bloc și termoflot.
O verificare atenta poate rezolva problema.
Returul se duce pe sub termostat, pe circuitul mic:nu are treaba cu corpul termostatului.
Ca masina sa bage caldura, ambele trebuie sa fie fierbinți.
Dacã ambele sunt fierbinți și nu baga caldura, problema este la capetele din bord.
Dacã intrarea in calorifer e fierbinte, iar ieșirea e rece, incepe distractia:
- calorifer infundat
- circuit racire neaerisit corespunzaror( la mine a fost din cauza ca s-a infundat returul de la vasul de expansiune: calamina la ieșirea din corpul termostatului).
- termoflot infundat, dar aici se combina cu turul cald, nu fierbinte.
- teava care in care se cupleazã returul de la calorifer infundata.
...
Dacã si turul e rece, clar e infundat termoflotul sau ieșirea dintre bloc și termoflot.
O verificare atenta poate rezolva problema.
Ai avut dreptate termoflotul a fost multumesc. Deja ei nu stia ce sa mai faca dupa ce au verificat si spalat caloriferul si curatat returul de la vas. Atunci le-am spus sa desfaca si termoflotul cum mi-ai recomandat si era varza. Mersi inca o data.
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat