TDarius
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2021
- Mesaj Privat
Bunã seara, am și eu o problema mai marea un Opel vectra c 1.9 cdti 150 cp, cod motor z19dth.
De aproape 1 an de zile ma chinui sa caut un mecanic care sa ii dea de cap la mașinã, am bãgat deja 90 milioane în ea și mașina tot nu funcționeazã.
Sa încep cu începutul, problema a început dula ce am bãgat o motorina mai ciudata și din câte am înțeles am inundat injectoarele, le am dat jos și Le am dus la fãcut, le am fãcut și Le am pus pe mașinã, mașina nu funcționa în parametri normali, le am dat din nou jos și Le am dus din nou la fãcut, a doua oara a funcționat timp de câteva ore în parametri normal când sa o iau sa plec dupa prima accelerație mai brutala mașina întra în lip mode îmi apare mașina cu cheiata în bord și mașina nu se tureaza mai mult de 3500 rpm, am crezut ca problema e de la injectoare, am dus mașina la 4 mecanici și toți mi au spus ca trebuie curãțate injectoarele, le am curãțat de fiecare data, dar mașina tot nu funcționeazã, am schimbat senzorul de presiune de la rampa de injectoare și regulatorul de presiune, în continuare mașina nu funcționeazã, am dus din nou injectoarele la curãțat au schimbat diuza și kit ul, dar mașina tot nu funcționeazã, când am vãzut ca nimeni nu e în stare sa vadã care e problema am început sa caut dacã cineva a avut aceleași probleme ca și mine și am gãsit mai multe pãreri.
Dupã mai multe cautari am zis sa verifici galeria de admisie, chestia e ca tija de la clapete și nu mai la locul ei și pe langa clapetele de la admisie se vede cum scãpa aer și face bubuci pe langa ele, mașina pe test nu da nici o eroare. I am fãcut deja 15 teste.
Rugãmintea mea este a ți putea sa îmi dați niște sfaturi de un mecanic bun din Timișoara care se ocupa doar cu opel? Menționez ca nu am fost la reprezentata deoarece nu am încredere în ceea ce fac ei ca am mai pãțit multe chestii cu ei sau un sfat ceva ca nu mai am nervi de ea.. Nu mai știu unde sa o duc și ce sa ii schimb, unii mi au zis ca poate fii pompa de injecție, dar mașina la relanti merge bine și dacã merg cu ea la fel, doar când calc accelerație în podea atunci se întâmplã problema cu lip modul, menționez ca mașina este automata.
Mulțumesc pentru timp acordat și dacã stie cineva un mecanic bun în Timișoara va rog sa îmi spuneti, ar fii de mare ajutor.
MODEL: Opel vectra c (automat)
MOTOR: 1.9 CDTI 150 CP
LOCATIE: Timiºoara
De aproape 1 an de zile ma chinui sa caut un mecanic care sa ii dea de cap la mașinã, am bãgat deja 90 milioane în ea și mașina tot nu funcționeazã.
Sa încep cu începutul, problema a început dula ce am bãgat o motorina mai ciudata și din câte am înțeles am inundat injectoarele, le am dat jos și Le am dus la fãcut, le am fãcut și Le am pus pe mașinã, mașina nu funcționa în parametri normali, le am dat din nou jos și Le am dus din nou la fãcut, a doua oara a funcționat timp de câteva ore în parametri normal când sa o iau sa plec dupa prima accelerație mai brutala mașina întra în lip mode îmi apare mașina cu cheiata în bord și mașina nu se tureaza mai mult de 3500 rpm, am crezut ca problema e de la injectoare, am dus mașina la 4 mecanici și toți mi au spus ca trebuie curãțate injectoarele, le am curãțat de fiecare data, dar mașina tot nu funcționeazã, am schimbat senzorul de presiune de la rampa de injectoare și regulatorul de presiune, în continuare mașina nu funcționeazã, am dus din nou injectoarele la curãțat au schimbat diuza și kit ul, dar mașina tot nu funcționeazã, când am vãzut ca nimeni nu e în stare sa vadã care e problema am început sa caut dacã cineva a avut aceleași probleme ca și mine și am gãsit mai multe pãreri.
Dupã mai multe cautari am zis sa verifici galeria de admisie, chestia e ca tija de la clapete și nu mai la locul ei și pe langa clapetele de la admisie se vede cum scãpa aer și face bubuci pe langa ele, mașina pe test nu da nici o eroare. I am fãcut deja 15 teste.
Rugãmintea mea este a ți putea sa îmi dați niște sfaturi de un mecanic bun din Timișoara care se ocupa doar cu opel? Menționez ca nu am fost la reprezentata deoarece nu am încredere în ceea ce fac ei ca am mai pãțit multe chestii cu ei sau un sfat ceva ca nu mai am nervi de ea.. Nu mai știu unde sa o duc și ce sa ii schimb, unii mi au zis ca poate fii pompa de injecție, dar mașina la relanti merge bine și dacã merg cu ea la fel, doar când calc accelerație în podea atunci se întâmplã problema cu lip modul, menționez ca mașina este automata.
Mulțumesc pentru timp acordat și dacã stie cineva un mecanic bun în Timișoara va rog sa îmi spuneti, ar fii de mare ajutor.
MODEL: Opel vectra c (automat)
MOTOR: 1.9 CDTI 150 CP
LOCATIE: Timiºoara
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
TDarius
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2021
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
TDarius
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2021
- Mesaj Privat
- arhadinamo
- **
- 57 mesaje
- din 08 Jan 2013
- Vectra 2006 Z1.9DTH
- Mures
arhadinamo
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z1.9DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2013
- Mesaj Privat