- robertpieptan
- OP
- 18 mesaje
- din 03 Dec 2007
- Calibra 1993 C20NE
robertpieptan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut!
Mi-am luat de curand o calibra c20ne adusa din afara pe care am recarosat-o de curand; in ultima saptamana mi s-a intamplat ca atunci cand ii dau cheie sa nu se mai aprinda martorii, decat cel de la baterie, iar la bord nu imi indica decat turatziile; mai mult de 5 minute nu m-a tzinut niciodata pana in seara asta, cand am mers din centru pana in drumul taberei fara sa imi indice ceva, cand am vazut ca imi fierbea apa; avetzi idee de la ce este?
O alta problema este ca nu pleaca mereu la prima cheie; cand itzi este lumea mai draga, atunci nu mai pleaca ( se intampla sa ii dau shi 5 minute la cheie sa o ia).
De la recarosare mi-a mai ramas o calibra dar cu motor de 2000 fsi (pe el scrie de fapt sfi); pot sa iau piese de pe ea sa le pun pe c20ne? adik la cele de la calculator (care o fi ala ca nu shtiu).
Am gasit pe forum ca un centru pentru diagnosticare compiuterizata ar fi la razoare; o sa incerc sa ma duk shi acolo sa vad ce zice, dar mi-azti fi de mare ajutor daca mi-azti spune shi mie de la ce se intampla cele scrise mai sus...
Mi-am luat de curand o calibra c20ne adusa din afara pe care am recarosat-o de curand; in ultima saptamana mi s-a intamplat ca atunci cand ii dau cheie sa nu se mai aprinda martorii, decat cel de la baterie, iar la bord nu imi indica decat turatziile; mai mult de 5 minute nu m-a tzinut niciodata pana in seara asta, cand am mers din centru pana in drumul taberei fara sa imi indice ceva, cand am vazut ca imi fierbea apa; avetzi idee de la ce este?
O alta problema este ca nu pleaca mereu la prima cheie; cand itzi este lumea mai draga, atunci nu mai pleaca ( se intampla sa ii dau shi 5 minute la cheie sa o ia).
De la recarosare mi-a mai ramas o calibra dar cu motor de 2000 fsi (pe el scrie de fapt sfi); pot sa iau piese de pe ea sa le pun pe c20ne? adik la cele de la calculator (care o fi ala ca nu shtiu).
Am gasit pe forum ca un centru pentru diagnosticare compiuterizata ar fi la razoare; o sa incerc sa ma duk shi acolo sa vad ce zice, dar mi-azti fi de mare ajutor daca mi-azti spune shi mie de la ce se intampla cele scrise mai sus...
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
1 la mana, nu inteleg de ce nu pui direct motorul de 16valve.
2 la mana, mie imi suna mai degraba la o problema din bord. in spatele bordului (unde sunt cadranele) sunt 2 mufe prin care se transmit informatiile pt martorii din bord, turometru, temperatura, etc. mai putin pt kilometraj. poate daca ai umblat acolo, nu mai face contact bine si iti arata balarii.
sau ar mai fi o varianta. daca ai schimbat motoarele intre ele poate nu s-a facut operatia corecta pe partea electrica
2 la mana, mie imi suna mai degraba la o problema din bord. in spatele bordului (unde sunt cadranele) sunt 2 mufe prin care se transmit informatiile pt martorii din bord, turometru, temperatura, etc. mai putin pt kilometraj. poate daca ai umblat acolo, nu mai face contact bine si iti arata balarii.
sau ar mai fi o varianta. daca ai schimbat motoarele intre ele poate nu s-a facut operatia corecta pe partea electrica
- robertpieptan
- OP
- 18 mesaje
- din 03 Dec 2007
- Calibra 1993 C20NE
robertpieptan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
Nu il pun pe cel de 16 valve din comoditate; o sa il pun cand va fi vorba sa o vand sau cand ma va lasa acesta in 8.
Nu este de la mufe, cred ca este mai repede de la calculator de la ceva; de ex. mie nu imi mai indica temperatura la apa dar nici nu mai declansheaza ventilatorul de la radiator.
Azi am fost la service la Vifor (in spatele academiei), dar cei de acolo au zis ca nu mai fac asha ceva; imi putetzi sugera voi un alt service unde se poate pune mashina pe tester? Eu o sa incerc sa fac testul agrafei, dar deocamdata nu pot deoarece nu se aprind martorii
Am mai vazut ca atunci cand se opresc martorii apare langa ora de la ceasul electronic litera "F". Shtie careva ce inseamna asta?
Nu este de la mufe, cred ca este mai repede de la calculator de la ceva; de ex. mie nu imi mai indica temperatura la apa dar nici nu mai declansheaza ventilatorul de la radiator.
Azi am fost la service la Vifor (in spatele academiei), dar cei de acolo au zis ca nu mai fac asha ceva; imi putetzi sugera voi un alt service unde se poate pune mashina pe tester? Eu o sa incerc sa fac testul agrafei, dar deocamdata nu pot deoarece nu se aprind martorii
Am mai vazut ca atunci cand se opresc martorii apare langa ora de la ceasul electronic litera "F". Shtie careva ce inseamna asta?
daddy1313- Mesaje scrise: 38
- Locatie: slatina
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
deci,daca atunci cand pui contactul si ti se aprinde doar bateria,atat,nu alt bec....incearca si tu sigurantele k si mie mi s-a intamplat si am stat si am umblat pe la mecanici pana sa ma gandesc sa incerc sigurantele....2.iti fierbe apa,parerea mea e ca ai garnitura de chiuloasa dusa...si ai zis ca nu-ti porneste de fiecare data...electromotorul,ori spre moarte,ori fire care fac si nu fac contact,ori contactul...
- robertpieptan
- OP
- 18 mesaje
- din 03 Dec 2007
- Calibra 1993 C20NE
robertpieptan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
- robertpieptan
- OP
- 18 mesaje
- din 03 Dec 2007
- Calibra 1993 C20NE
robertpieptan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- robertpieptan
- OP
- 18 mesaje
- din 03 Dec 2007
- Calibra 1993 C20NE
robertpieptan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- robertpieptan
- OP
- 18 mesaje
- din 03 Dec 2007
- Calibra 1993 C20NE
robertpieptan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
am reushit sa imi fac o programare pentru maine la ora 10 undeva pe dacia 123 (service recomandat de cei de la opel pentru partea electronica); ei zic ca daca este aprins martorul de baterie este de la electromotor(by mctoto: poate alternator ), dar nu ishi dau seama de ce nu mai functzioneaza ceilalti martori si indicatori.
- robertpieptan
- OP
- 18 mesaje
- din 03 Dec 2007
- Calibra 1993 C20NE
robertpieptan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- robertpieptan
- OP
- 18 mesaje
- din 03 Dec 2007
- Calibra 1993 C20NE
robertpieptan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
erau arse dinainte shi pusa litza pe ele; eu nu le-am verificat pana acuma deoarece mi se pare ca este de bun simtz sa le schimbi cu unele noi cand se ard, dar se pare ca nu pentru totzi este valabil acest lucru. O sa ma uit mai tarziu daca se potriveshte shi amperajul cu cel din manual (sa nu le fi pus cine le-a pus intamplator).
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
Scanerul zice ca:
- alternatorul si bateria sunt ok, tensiunea este in limitele acceptate
- nu sunt memorate erori (singura problema era lipsa benzinei din rezervor :p )
Dupa cum spuneam, ramane de verificat ventilatorul (scurt pe mufa de la termocupla) si vazut ca este ok, iar maestrul maiandrei sugereaza si o inspectie a instalatiei de racire... sa nu piarda apa pe undeva.
Inca o data zic ca ar fi buna o schema electrica (poate te ajuta mctoto) sa verifici cu un voltmetru ca ai instalatia electrica ok... 11 sigurante arse sunt cam mult pt gustul meu.
Bafta
PS:
Eu ti-am zis ca astia de la Opel Ro sunt habarnisti... adavarul e ca e complicat sa te uiti la o siguranta
- alternatorul si bateria sunt ok, tensiunea este in limitele acceptate
- nu sunt memorate erori (singura problema era lipsa benzinei din rezervor :p )
Dupa cum spuneam, ramane de verificat ventilatorul (scurt pe mufa de la termocupla) si vazut ca este ok, iar maestrul maiandrei sugereaza si o inspectie a instalatiei de racire... sa nu piarda apa pe undeva.
Inca o data zic ca ar fi buna o schema electrica (poate te ajuta mctoto) sa verifici cu un voltmetru ca ai instalatia electrica ok... 11 sigurante arse sunt cam mult pt gustul meu.
Bafta
PS:
robertpieptan a scris:..., dar nu ishi dau seama de ce nu mai functzioneaza ceilalti martori si indicatori.
Eu ti-am zis ca astia de la Opel Ro sunt habarnisti... adavarul e ca e complicat sa te uiti la o siguranta
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
robertpieptan a scris:erau arse dinainte shi pusa litza pe ele; eu nu le-am verificat pana acuma deoarece mi se pare ca este de bun simtz sa le schimbi cu unele noi cand se ard, dar se pare ca nu pentru totzi este valabil acest lucru. O sa ma uit mai tarziu daca se potriveshte shi amperajul cu cel din manual (sa nu le fi pus cine le-a pus intamplator).
aveau pusa litza?!? da' ce sigurante ai?
- robertpieptan
- OP
- 18 mesaje
- din 03 Dec 2007
- Calibra 1993 C20NE
robertpieptan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- robertpieptan
- OP
- 18 mesaje
- din 03 Dec 2007
- Calibra 1993 C20NE
robertpieptan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut!
Eu intre timp m-am mutat in Drumul Taberei si pana azi nu am avut net.
Vineri mi-am luat senzorul crankshaft, iar luni l-am schimbat: bag shutu'! ...a durat 5 ore sa mi-l schimbe shi a shi costat pe masura; nu ar fi fost o problema asta, dar ieri am stat 2 ore la Bricostore in parcare incercand sa pornesc mashina. Dupa 2 ore mashina a pornit, am venit acasa, i-am facut testul agrafa, dar nu a zis nimik (a disparut eroarea cu senzorul crankshaft).
Patzit fiind cu cele 11 sigurantze ( ), ma gandesc, la motor exista vreo sigurantza? Mie cand nu imi porneshte mashina nu mi se aprinde nici martorul de la motor (ceea ce mi se intampla shi cu martorii ai caror sigurantze le-am schimbat).
Imi putetzi recomanda shi mie un service unde au nijte electronijti buni?
Eu intre timp m-am mutat in Drumul Taberei si pana azi nu am avut net.
Vineri mi-am luat senzorul crankshaft, iar luni l-am schimbat: bag shutu'! ...a durat 5 ore sa mi-l schimbe shi a shi costat pe masura; nu ar fi fost o problema asta, dar ieri am stat 2 ore la Bricostore in parcare incercand sa pornesc mashina. Dupa 2 ore mashina a pornit, am venit acasa, i-am facut testul agrafa, dar nu a zis nimik (a disparut eroarea cu senzorul crankshaft).
Patzit fiind cu cele 11 sigurantze ( ), ma gandesc, la motor exista vreo sigurantza? Mie cand nu imi porneshte mashina nu mi se aprinde nici martorul de la motor (ceea ce mi se intampla shi cu martorii ai caror sigurantze le-am schimbat).
Imi putetzi recomanda shi mie un service unde au nijte electronijti buni?