- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Da, exista incalzitor electric, in capacul filtrului. Tot in acel capac exista si senzor de temperatura a motorinei din filtru.
Doua sigurante, un releu si comanda este din ECU (monitorizarea temperaturii tot in ECU).
In capacul filtrului este rezistenta de incalzire (pinii 3 si 4 in mufa) si senzorul de temperatura a motorinei (pinii 1 si 2 din mufa).
Pe fundul filtrului senzorul de nivel apa in filtrul de motorina.
Doua sigurante, un releu si comanda este din ECU (monitorizarea temperaturii tot in ECU).
In capacul filtrului este rezistenta de incalzire (pinii 3 si 4 in mufa) si senzorul de temperatura a motorinei (pinii 1 si 2 din mufa).
Pe fundul filtrului senzorul de nivel apa in filtrul de motorina.
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Acel incalzitor oricum nu functioneaza decat cand ai contactul pus si motorul pornit.
Deci, problema ta nu este de la lipsa bateriei ci de la calitatea motorinelor cu care ai alimentat.
Prea multa parafina si neaditivata corespunzator, probabil, Odata cu scaderea temperaturii, parafina s-a facut "unturã".
Eu as schimba filtrul, as pune motorina aditivata pentru temperaturi foarte scazute si ... drumuri bune.
Deci, problema ta nu este de la lipsa bateriei ci de la calitatea motorinelor cu care ai alimentat.
Prea multa parafina si neaditivata corespunzator, probabil, Odata cu scaderea temperaturii, parafina s-a facut "unturã".
Eu as schimba filtrul, as pune motorina aditivata pentru temperaturi foarte scazute si ... drumuri bune.
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
Bine ca ai precizat cã incalzitorul lucreazã cu contact pus .Imi reproșez cã dacã aveam bateria pusa evitam situația Inteleg ca de la motorina proasta..Primul diesel...Omul din greșeli învațã, sa speram ca va fi doar motorina si nu o sa am si alte surprize mai mari...Multumesc pentru raspuns si promptitudine.
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Poate nu este strans bine capacul , ori garnitura prinsa aiurea , si acum pe frig sa contractat,Ar trebui inspectat atent , pentru si la mine curgea si nu era carcasa crapata.Nu este chiar ieftina de aia zic , 600 de lei noua pe original , si undeve la 300 sh in stare ok.Si sa ai grija la cuplul de strangere , pentru ca aia este cauza problemelor , ciobania.Daca curge de sus de la rama capacului , incearca sa dai carcasa jos o speli bine , si apoi remontezi dar ideal ar fi cu filtru si garnitura noua , macar garnitura noua daca filtrul a fost schimbat recent.Codul pe original al carcasei este gm 96629454 .
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
black_soulwhite a scris:Poate nu este strans bine capacul , ori garnitura prinsa aiurea , si acum pe frig sa contractat,Ar trebui inspectat atent , pentru si la mine curgea si nu era carcasa crapata.Nu este chiar ieftina de aia zic , 600 de lei noua pe original , si undeve la 300 sh in stare ok.Si sa ai grija la cuplul de strangere , pentru ca aia este cauza problemelor , ciobania.Daca curge de sus de la rama capacului , incearca sa dai carcasa jos o speli bine , si apoi remontezi dar ideal ar fi cu filtru si garnitura noua , macar garnitura noua daca filtrul a fost schimbat recent.Codul pe original al carcasei este gm 96629454 .
Asa merg de vreo 3 luni cu el pt ca nu am timp sa ajung la servisul...de cartier sa desfacã din nou acolo. Îmi aduc aminte ca era un angajat atotcunoscator care a vrut sa îmi puna motorina în filtru dintr-un bidon cu impuritãti în el. Am pus de 3 ori contactul si am rezolvat. Nu avea habar ca merge asa ceva la mașina mea. Ideea este ca nu curge, doar umezește un pic buza de la capac.
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Sa fie o greseala de proiectare si sa aibe coltul prea putin material ,dar ma gandesc si la cine a scos conducta de acolo , a fortat in el cumva si pa carcasa.Nu incerca sa lipesti , cumpara sh sa ai garantie macar la probare , si mare atentie cu montajul.
Conductele sa fie introduse cat mai centrate pe gauri , la demontare apasate cele doua cleme si tras ferm/rotit fara a forta in laterale , pentru ca asa apar fisuri.Colturile alea de imbinare reprezinta puncte slabe , o proiectare defectuoasa as zice.La strangerea capacului la fel , daca nu ai cheie dinamometrica plus cheia aia dedicata , numarat rotatiile la demontat si semn , ca sa tii exact la remontare ce si cum.Chiar daca nu prelinge imediat motorina si crezi ca este strans corect , vezi a doua zi daca mai curge , iar daca este strans prea tare capacul risti sa pocneasca si tot asa.Daca mai stie cineva alte metode si am spus ceva gresit , poate vine cu alte sfaturi mai bune.Era sa uit , curatate bine cele doua capete ale conductelor care intra in carcasa , uneori au depuneri si intra greut , eventual unse cu foarte putina vaselina cat sa alunece usor.O sa zica cineva ca motorina este grasa si aluneca , dar ale mele erau destul de negricioase , inclusiv sigurantele , de la motorina cursa in timp si imbacsita cu praf.
Ultima modificare făcută de black_soulwhite la Dum 24 Jan, 2021 10:07 pm
Conductele sa fie introduse cat mai centrate pe gauri , la demontare apasate cele doua cleme si tras ferm/rotit fara a forta in laterale , pentru ca asa apar fisuri.Colturile alea de imbinare reprezinta puncte slabe , o proiectare defectuoasa as zice.La strangerea capacului la fel , daca nu ai cheie dinamometrica plus cheia aia dedicata , numarat rotatiile la demontat si semn , ca sa tii exact la remontare ce si cum.Chiar daca nu prelinge imediat motorina si crezi ca este strans corect , vezi a doua zi daca mai curge , iar daca este strans prea tare capacul risti sa pocneasca si tot asa.Daca mai stie cineva alte metode si am spus ceva gresit , poate vine cu alte sfaturi mai bune.Era sa uit , curatate bine cele doua capete ale conductelor care intra in carcasa , uneori au depuneri si intra greut , eventual unse cu foarte putina vaselina cat sa alunece usor.O sa zica cineva ca motorina este grasa si aluneca , dar ale mele erau destul de negricioase , inclusiv sigurantele , de la motorina cursa in timp si imbacsita cu praf.
Ultima modificare făcută de black_soulwhite la Dum 24 Jan, 2021 10:07 pm
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat