- serioussam
- OP
- 245 mesaje
- din 10 Jun 2008
- Astra 2008 Z14XEP
- Tulcea
serioussam
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
- serioussam
- OP
- 245 mesaje
- din 10 Jun 2008
- Astra 2008 Z14XEP
- Tulcea
serioussam
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
Cred ca mai este un topic dar nu il gasesc.
Am sa incep eu : (masina cumparata noua, din reprezentanta Braila)
- pe la 30k, am sckimbat primul set de bielete antiroliu, pe garantie
- pe la 60k cauciucurile Dunlop cu care vine masina, au necesitat schimbare
- pe la 68k imi ramanea bandixul cuplat cand porneam, am uns reductorul, dupa o saptamana a aparut acel zgomot, in ziua de azi nu mai are acel zgomot, tot atunci am schimbat si primul rand de amortizoare, flanse, rulmenti si bujiile
- pe la 80k am schimbat bateria
- pe la 90k am schimbat primul rand de palcute frana
- pe la 120k am schimbata al doilea rand de flanse si totodata un arc pe spate care l-am observat rupt, dar cred ca avea cel putin 6 luni de cand era rupt, tot in perioada asta a cedat si capul de planetara dreapta si pompa de la lichideul de parbriz
- pe la 135k a cedat intr-o intersectie ambreajul
- pe la 140k cap planetara stanga, inlocuita
- pe la 152k am inlocuit capacul de la culbutori, bineanteles, curatat acolo, facut luna
- pe la 159k inlocuit amortizoare si placute frana
- pe la 160k inlocuit arcuri si amortizoare spate
- pe la 168k schimbat rulment abs fata dreapta
- pe la 172k am schimbat bujiile, curea angrenare, garnitura baie, semering fulie
Vreau sa precizez ca, ulei am folosit gm 5w30 in primul an, apoi castrol 0w30 la 56k am pus 0w40 dar pentru ca mi sa parut zgomotos motorul am revenit la 0w30, si am mers cu 0w30 pana la 133k, cand am trecut pe 0w40, cu, care merg si azi la recomandarea lui Dan Cuciureanu, menbru aici !
In momentul de fata sesizez ca imi scade, discret nivelul de antigel din vas, vreau sa cred si sper sa fie de la garnitura de distributie si nu garnitura de chiloasa,(pe viitor trebuie schimbat lantul, are un tacanit din cand in cand) ultimul schimb de ulei mobil 1 0w40 la mancat pana la urmatorul interval de revizie, cred ca trebuie sa trec la 5w40 sau 5w30, VOI ?
Am sa incep eu : (masina cumparata noua, din reprezentanta Braila)
- pe la 30k, am sckimbat primul set de bielete antiroliu, pe garantie
- pe la 60k cauciucurile Dunlop cu care vine masina, au necesitat schimbare
- pe la 68k imi ramanea bandixul cuplat cand porneam, am uns reductorul, dupa o saptamana a aparut acel zgomot, in ziua de azi nu mai are acel zgomot, tot atunci am schimbat si primul rand de amortizoare, flanse, rulmenti si bujiile
- pe la 80k am schimbat bateria
- pe la 90k am schimbat primul rand de palcute frana
- pe la 120k am schimbata al doilea rand de flanse si totodata un arc pe spate care l-am observat rupt, dar cred ca avea cel putin 6 luni de cand era rupt, tot in perioada asta a cedat si capul de planetara dreapta si pompa de la lichideul de parbriz
- pe la 135k a cedat intr-o intersectie ambreajul
- pe la 140k cap planetara stanga, inlocuita
- pe la 152k am inlocuit capacul de la culbutori, bineanteles, curatat acolo, facut luna
- pe la 159k inlocuit amortizoare si placute frana
- pe la 160k inlocuit arcuri si amortizoare spate
- pe la 168k schimbat rulment abs fata dreapta
- pe la 172k am schimbat bujiile, curea angrenare, garnitura baie, semering fulie
Vreau sa precizez ca, ulei am folosit gm 5w30 in primul an, apoi castrol 0w30 la 56k am pus 0w40 dar pentru ca mi sa parut zgomotos motorul am revenit la 0w30, si am mers cu 0w30 pana la 133k, cand am trecut pe 0w40, cu, care merg si azi la recomandarea lui Dan Cuciureanu, menbru aici !
In momentul de fata sesizez ca imi scade, discret nivelul de antigel din vas, vreau sa cred si sper sa fie de la garnitura de distributie si nu garnitura de chiloasa,(pe viitor trebuie schimbat lantul, are un tacanit din cand in cand) ultimul schimb de ulei mobil 1 0w40 la mancat pana la urmatorul interval de revizie, cred ca trebuie sa trec la 5w40 sau 5w30, VOI ?
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am avut Astra H Break Z14XEP pana la 180 000 de km.
Plusuri:
- motor destul de rezistent, nu a consumat ulei sau alte probleme
- pe la 110 000 de km i-am montat GPL si a rezistat foarte bine la GPL
- pentru un motor de 1.4 are cuplu destul de bun la ture mici
- intretinere ieftina. Nu i-am schimbat distributia si era ok
- cu ulei Mobil 1 0w40 merge bine acest motor
Minusuri:
- putere destul de mica. Cu 90 de cp la 1300 de kg nu prea faci depasiri
- nu stiu care este legatura dar cand era bateria pe duca motorul scotea un sunet ca o bataie la pornire. Dupa ce am schimbat bateria nu a mai facut
- pe la 180 000 de km s-a dus pompa de benzina
Per total il consider un motor reusit si cu intretinere ieftina. Daca il conduci relaxat poti scoate consumuri foarte bune.
Cred ca este bun pentru Astra Hatchback, Corsa, Meriva.
Pentru Break era un pic subdimensionat ca putere desi daca foloseam tempomatul putea mentine un 130km/h absolut onorabil pe autostrada.
Plusuri:
- motor destul de rezistent, nu a consumat ulei sau alte probleme
- pe la 110 000 de km i-am montat GPL si a rezistat foarte bine la GPL
- pentru un motor de 1.4 are cuplu destul de bun la ture mici
- intretinere ieftina. Nu i-am schimbat distributia si era ok
- cu ulei Mobil 1 0w40 merge bine acest motor
Minusuri:
- putere destul de mica. Cu 90 de cp la 1300 de kg nu prea faci depasiri
- nu stiu care este legatura dar cand era bateria pe duca motorul scotea un sunet ca o bataie la pornire. Dupa ce am schimbat bateria nu a mai facut
- pe la 180 000 de km s-a dus pompa de benzina
Per total il consider un motor reusit si cu intretinere ieftina. Daca il conduci relaxat poti scoate consumuri foarte bune.
Cred ca este bun pentru Astra Hatchback, Corsa, Meriva.
Pentru Break era un pic subdimensionat ca putere desi daca foloseam tempomatul putea mentine un 130km/h absolut onorabil pe autostrada.
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
14 ani si 140.000 km. Acum 2 saptamani au murit rezistentele de pe ventilatorul din habitaclu, merge doar la maxim pe treapta 4. Am inteles ca trebuie schimbat acolo in spatele butonului rotativ.
In toamna am schimbat radiatorul de apa pentru ca picura de 6 luni intr-un colt. Completam la o saptamana 100-200 ml dar n-am vrut sa intru in iarna cu el picurand si l-am schimbat.
In toamna am schimbat radiatorul de apa pentru ca picura de 6 luni intr-un colt. Completam la o saptamana 100-200 ml dar n-am vrut sa intru in iarna cu el picurand si l-am schimbat.
- mircea neicu
- **
- 344 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
13 ani si 220 000 km, doar benzina.
masina se comporta foarte bine.
s-au schimbat urmatoarele:
egr pe la 200 00 km, s-a dus partea electronica
distributia la 190 000 km cu pompa apa, termostat, garnituri baie si capac culbutori, la eds
amortizoare fata, arcuri spate, tampoane motor (din fata si de la cutie), simering vibrochen, curea accesorii, amortizoare hayon, flanse amortizor cu rulment, rulment intinzator, de-a lungul exloatarii
lichid de frana si antigel din 3 in 3 ani, ulei din cutie pe la 140 000 km
reparatie la tija twinport admisie pe la 140 000, fara probleme in prezent
revizii cu 0w40 la timp
masina se comporta foarte bine.
s-au schimbat urmatoarele:
egr pe la 200 00 km, s-a dus partea electronica
distributia la 190 000 km cu pompa apa, termostat, garnituri baie si capac culbutori, la eds
amortizoare fata, arcuri spate, tampoane motor (din fata si de la cutie), simering vibrochen, curea accesorii, amortizoare hayon, flanse amortizor cu rulment, rulment intinzator, de-a lungul exloatarii
lichid de frana si antigel din 3 in 3 ani, ulei din cutie pe la 140 000 km
reparatie la tija twinport admisie pe la 140 000, fara probleme in prezent
revizii cu 0w40 la timp
- mircea neicu
- **
- 344 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
De verificat tresa de cupru zincat care leagã blocul motor de sasiu în partea din fata, chiar deasupra radiatoarelor, presupun ca e o masã, la mine acest conector era aproape distrus, în partea spre motor. Am înlocuit cu un cablu gros de cupru, o impamantare de la echipamente electronice, prevãzutã cu papuci adecvati.
Dupã asta, am constatat ca tremuratul la pornire cu motor rece aproape a dispãrut. Sã fie vreo legãturã?
Dupã asta, am constatat ca tremuratul la pornire cu motor rece aproape a dispãrut. Sã fie vreo legãturã?
- serioussam
- OP
- 245 mesaje
- din 10 Jun 2008
- Astra 2008 Z14XEP
- Tulcea
serioussam
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mircea neicu
- **
- 344 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
La mine, uleiul de servodirectie este cel original, uleiul din cutie l am schimbat pe la 140 000 km.
Din cate stiu eu, producãtorul nu zice nimic despre înlocuire la un anume interval, cum e cu lichidul de frânã sau cel de rãcire.
Orice lichid schimbi, dacã pui la loc ce trebuie, teoretic nu are cum sa dãuneze.
Din cate stiu eu, producãtorul nu zice nimic despre înlocuire la un anume interval, cum e cu lichidul de frânã sau cel de rãcire.
Orice lichid schimbi, dacã pui la loc ce trebuie, teoretic nu are cum sa dãuneze.
- serioussam
- OP
- 245 mesaje
- din 10 Jun 2008
- Astra 2008 Z14XEP
- Tulcea
serioussam
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
zec_77
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
L-am ținut din Ianuarie 2008 pana in Octombrie 2020 fãcând 140.000 km. Numai cuvinte de lauda pentru astra g. In tot acest timp am schimbat bielete antiruliu la 70k, Semeringul vibrochen (distribuție) la 80k, amortizoare fata/ spate la 110k și discuri frâna la 125k. Ulei folosit de la prima revizie doar M1 0w40 schimbat la maxim 10kkm. In momentul când am vândut-o nu consuma ulei, iar distribuția fãcea puțin zgomot la pornirea la rece.