Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • RSorin834

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Salutãri colegii!Nu știu dacã au mai fost aceste discuții.Am și eu cam 2-3 probleme.Am o Vectra B 1.8 Z18XE(caravan).Nu îmi urca temperatura la apa, nu urca la 90°, sta undeva la 70°(cãldurã îmi baga).Când staționez, urca temperatura și baga mai tare cãldurã.Radiatorul și termocupla nu pornesc.Am observat cã am și niște scurgeri foarte minore de antigel pe lângã termostat.


MODEL: Vectra 2002
MOTOR: Z18XE
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ce inseamna ca "Radiatorul și termocupla nu pornesc" ?
Presupun ca "termocupla", ii spui electroventilatorului, bun ... dar cum sa porneasca radiatorul? Te referi la faptul ca nu circula antigelul cald prin el? Il simti rece?
Simptomul descris, cam pare de termostat blocat pe deschis (sau lipsa termostat), dar atunci ar trebui ca radiatorul sa fie cald de la inceput.
  • RSorin834

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Electroventilator, greșeala mea
  • RSorin834

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Radiatorul este cald
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Deci cand temperatura antigelului este de 70 de grade, radiatorul mare, dintre faruri, este cald?
Daca da, termostat defect sau termostat lipsa.
  • RSorin834

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Este cald
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Termostatul e primul suspect...la genul ãsta de motoare, temperatura, cu mici variații, trebuie sã stea undeva dupã 90grd C...ai acum cãldurã ptr cã iarna încã nu și-a arãtat colții...la -15grd C, mã îndoiesc cã o sã te mai satisfacã cãldura din habitaclu...
O verificare rapidã de termostat: cu motorul rece, pornești, o lași la ralanti vreo 10 minute și faci comparație între temperaturile celor 2 furtunuri groase conectate la radiatorul de rãcire, dacã diferenșa de temperaturã este sesizabilã, atunci termostatul lucreazã cumva(dar nu cred cã e cazul la tine, dupã manifestãri), dacã nu sesizezi diferența de temperaturã, atunci termostatul e mort.
Cel mai sigur, schimbã termostatul, dacã nu te jeneazã cumva, probabil cã nu l-ai schimbat niciodatã...
  • RSorin834

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Am testat azi dupã un drum mai lung, furtunele sunt ambele cald(dupã simțul meu erau aproximativ la fel de calde).Am staționat cam 5 minute, o pornit ambele ventilatoare
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Degeaba verifici dupa drum lung
Cu motorul rece:
- pornesti motorul
- lasi sa mearga 5-10 minute
- verifici furtunul ala gros de sus, dintre motor si radiator
daca furtul e cald(utz) inseamna ca termostatul e blocat pe deschis - se si potriveste cu simptomele date.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR