ICracana
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2019
- Mesaj Privat
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,415 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,415
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
ASTRA-lul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Y13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
- georgeleus
- ***
- 872 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Prahova
georgeleus
- Mesaje scrise: 872
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Don't mind me, voiam doar sa intaresc ideea ca uleiul la cutie nu merita schimbat sau ca si daca-l schimbati, asta nu prezinta o garantie a faptului ca nu se va distruge cutia de viteze intre timp.
Din ce inteleg aici tot F17 am si eu, acum pe a doua chiar, luata de la dezmembrari.
I-am inlocuit uleiul pe original acum nici 4 ani, nu am avut nici zgomote, nici agatari suparatoare si nici nu sunt vreun forjist din neam sa zici c-o rup in gura.
Si iacata acum nici 300 Km intr-a 5-a am inceput sa aud un huruit, DOAR dupa 90Km/h. In rest nimic.
Saptamana trecuta a-nceput sa faca precum elicopterul si intr-a-ntaia (multumesc lui Dumnezeu ca oprisem si ca incercam sa plec din nou de pe loc) m-a trantit cu capul in parbriz. Rulmentii praf.
Repet, ulei original, Km putini (35.000 de la ultimul schimb), fara alte simptome in prealabil, kit-ul de ambreiaj NOU nout schimbat acum vreo 6 ani...
E o chestiune de noroc.
Beware guys !
Don't mind me, voiam doar sa intaresc ideea ca uleiul la cutie nu merita schimbat sau ca si daca-l schimbati, asta nu prezinta o garantie a faptului ca nu se va distruge cutia de viteze intre timp.
Din ce inteleg aici tot F17 am si eu, acum pe a doua chiar, luata de la dezmembrari.
I-am inlocuit uleiul pe original acum nici 4 ani, nu am avut nici zgomote, nici agatari suparatoare si nici nu sunt vreun forjist din neam sa zici c-o rup in gura.
Si iacata acum nici 300 Km intr-a 5-a am inceput sa aud un huruit, DOAR dupa 90Km/h. In rest nimic.
Saptamana trecuta a-nceput sa faca precum elicopterul si intr-a-ntaia (multumesc lui Dumnezeu ca oprisem si ca incercam sa plec din nou de pe loc) m-a trantit cu capul in parbriz. Rulmentii praf.
Repet, ulei original, Km putini (35.000 de la ultimul schimb), fara alte simptome in prealabil, kit-ul de ambreiaj NOU nout schimbat acum vreo 6 ani...
E o chestiune de noroc.
Beware guys !
VNicu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2020
- Mesaj Privat
Buna ziua . Am o problema legata de cutia de viteze. Eu am um opel astra h brek an 2007 cutie 59 kw cod motor z 17 dtl. Masin pleaca mai greu de pe loc si in schimbarea vitezelor are demaraj mai greu decat a fratelui meu care are acelasi opel , acelasi cod de motor dar masina lui este berlina.intradevar brekul meu este cu 100 kg mai greu , asa scrie in talon dar si cu 5 persoane in masina fratelui meu trge mai bine si pleaca mai rapid de la semafor . Intrebarea este : sunt cutii diferite pe brek fata de berline pe acelasi tip de motor ? Va multumesc
- georgeleus
- ***
- 872 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Prahova
georgeleus
- Mesaje scrise: 872
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
Eu n-as acuza cutia de viteze aicea.
Depinde de pricepere, de viteza de reactie, de tipul de combustibil folosit, temperaturile motoarelor, starea filtrului de aer, depunerile din galeria de admisie (pentru ca tot prin ea se trage si fumul recirculat din EGR care se combina cu aerul comprimat) etc etc etc.
Nici simpla comparatie de numar de km nu poate fi concludenta.
In plus, esti sigur ca n-are motorul remapat ?
Eu de cand i-am pus alei mele aia 15 caluti in plus si-am ridicat-o de la 80cp la 95+, pana in ziua de azi simt diferenta mai ales intr-a 5-a cu masina plina si AC pornit.
Depinde de pricepere, de viteza de reactie, de tipul de combustibil folosit, temperaturile motoarelor, starea filtrului de aer, depunerile din galeria de admisie (pentru ca tot prin ea se trage si fumul recirculat din EGR care se combina cu aerul comprimat) etc etc etc.
Nici simpla comparatie de numar de km nu poate fi concludenta.
In plus, esti sigur ca n-are motorul remapat ?
Eu de cand i-am pus alei mele aia 15 caluti in plus si-am ridicat-o de la 80cp la 95+, pana in ziua de azi simt diferenta mai ales intr-a 5-a cu masina plina si AC pornit.