black_soulwhite a scris:În general îmbãtrâneste "oringul" si apare scurgerea aia.Partea unde întra mufa este prinsa cu un inel de sigurantã pe exterior, dar ca sã demontezi senzorul fizic trebuie data jos baia de ulei.Nu vad a fi o pierdere mare, dar dacã senzorul este problematic si indica eronat ar fi bun de schimbat, în caz contrar ar mai merge asa.Senzorul de presiune ulei se afla în partea de sus a motorului, mare atentie la strângerea lui(informativ).Aici se vorbeste de un motor pe benzina...
Cand am luat masina(SH acum doi ani) nu aveam deloc scurgeri pe sub ea de ulei dar imi consuma putin ulei(dar nesemnificativ) si acum de vreo doua luni a inceput sa consume exagerat ulei si sa si curga pe sub ea. Deci cred ca de aici ar curge destul de mult si cred ca nici nu imi indica bine in bord nivelul de ulei minim. Tin sa mentionez ca am schimbat distributia la ea si un racord flexibil la esapament si ma gandesc sa nu fi atins sau incalzit ceva pe acolo cand a lucrat pe sub ea, nu am fost sa vad. dar racordul trece ecxact pe acolo si ma gandesc ca poate fi o cauza. O sa mai revin cu niste poze.