Dr.Bobby
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salutare! Ma confrunt cu o situatie ciudata, in sensul in care dupa ce am facut revizia in regie proprie, schimb ulei si filtre nu am reusit sa resetez parametrul Oil Life din bord. Cu motorul pornit, pentru ca doar asa este activa aceasta functie, am intrat in meniul Info, apoi Oil Life si Reset, confirmare de resetare si cu toate astea contorul nu se reseteaza, ramane pe parametrul vechi(9% in cazul meu), nu afiseaza sub nicio forma 100%.
Imi amintesc ca in perioada cand aveam Astra H era un protocol special in sensul asta. La modelul Insignia A 2.0CDTi pe care l-am detinut anterior, resetarea se facea in bord, similar ca la modelul Insignia Grand Sport insa nu m-am lovit de problema asta.
V-ati confruntat cu aceasta situatie sau exista vreun protocol anume pentru reset la modelul Insignia Grand Sport 1.6 CDTi?
MODEL: Insignia 2018
MOTOR: B16DTH
Imi amintesc ca in perioada cand aveam Astra H era un protocol special in sensul asta. La modelul Insignia A 2.0CDTi pe care l-am detinut anterior, resetarea se facea in bord, similar ca la modelul Insignia Grand Sport insa nu m-am lovit de problema asta.
V-ati confruntat cu aceasta situatie sau exista vreun protocol anume pentru reset la modelul Insignia Grand Sport 1.6 CDTi?
MODEL: Insignia 2018
MOTOR: B16DTH
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Dr.Bobby
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
Dr.Bobby
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
Ca sa fie si mai clar am facut si un clip cu problema in discutie, am si oprit si repornit motorul, insa contorul nu se reseteaza sub nicio forma.
https://youtube.com/watch?v=SQEV3s9BJtg
https://youtube.com/watch?v=SQEV3s9BJtg
bogdangf
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2016
- Mesaj Privat
Dr.Bobby
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
Rezolvat!
Dupa ce am vorbit astazi cu un mecanic de la Radacini Vitan am aflat si rezolvarea care intr-adevar se face cu motorul oprit insa avand buton Start/Stop si nu cheie, habar n-aveam cum se pune doar contactul fara a porni motorul.
Asadar pasii sunt urmatorii:
1. Se tine apasat lung (5 secunde) butonul Start/Stop doar pentru a pune contactul, fara a se apasa pedala de ambreiaj, pentru a evita pornirea motorului.
2. Se acceseaza meniul Info(este activ fiind contactul pus).
3. Se navigheaza in Info pana la submeniul Oil Life, reset si confirmare de reset. Contorul Oil Life va indica acum 100%.
Pasul 1 repetat de trei ori este important si la schimbarea filtrului de motorina, pentru amorsare, inainte de a porni motorul. Se evita in felul asta uzura electromotorului si consumul inutil al bateriei pana la amorsarea filtrului si a intregii instalatii de combustibil.
Atasat am pus si clipul cu operatiunea asta care desi nu este complicata este foarte utila, mai ales cand te lovesti prima oara de problema asta.
https://youtube.com/watch?v=8Pj1AcNdsjY
Multumesc pentru suport si sper sa fie util si altora!
Dupa ce am vorbit astazi cu un mecanic de la Radacini Vitan am aflat si rezolvarea care intr-adevar se face cu motorul oprit insa avand buton Start/Stop si nu cheie, habar n-aveam cum se pune doar contactul fara a porni motorul.
Asadar pasii sunt urmatorii:
1. Se tine apasat lung (5 secunde) butonul Start/Stop doar pentru a pune contactul, fara a se apasa pedala de ambreiaj, pentru a evita pornirea motorului.
2. Se acceseaza meniul Info(este activ fiind contactul pus).
3. Se navigheaza in Info pana la submeniul Oil Life, reset si confirmare de reset. Contorul Oil Life va indica acum 100%.
Pasul 1 repetat de trei ori este important si la schimbarea filtrului de motorina, pentru amorsare, inainte de a porni motorul. Se evita in felul asta uzura electromotorului si consumul inutil al bateriei pana la amorsarea filtrului si a intregii instalatii de combustibil.
Atasat am pus si clipul cu operatiunea asta care desi nu este complicata este foarte utila, mai ales cand te lovesti prima oara de problema asta.
https://youtube.com/watch?v=8Pj1AcNdsjY
Multumesc pentru suport si sper sa fie util si altora!
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
La fiecare pornire,mai ales in sezonul rece, este indicata metoda descrisa de tine la punctul 1. Se apasa butonul start/stop , fara ambreiaj, pentru cateva secunde, apar martorii, isi fac ceasurile rondul si abia apoi se apasa ambreiajul si din nou scurt butonul start stop. E ca si pornirea din cheie cand se roteste cheia o tura, se asteapta stingerea martorilor (cei care se sting) apoi se porneste motorul.