- Necula Robert
- OP
- 32 mesaje
- din 10 Mai 2016
- Astra 2012
- Bucuresti
Necula Robert
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2016
- Mesaj Privat
Salutare grup,
Am un Opel Astra J din 2012 , actual 180k KM, motor 1.3 diesel EcoFlex, de ~90 hp.
Am schimbat la el, la recomandarea unui mecanic de la Opel, injectoare, turbina, termostat, etc.
Scoate fum in continuare si nu ii dau de cap, am facut o programare pentru diagnoza la : https://www.revizieautoservice.ro/
Are cineva sugestii?
Ma puteti ajuta cu un sfat legat si de acest service? Prin recomandare am ajuns la ei.
Stiu ca pot fi multe cauze, dar dupa ce am bagat in ea 7000 de lei in ideea in care sa o pastrez nu intentionez sa o vand....
Multumesc mult si un an nou bun!
MODEL: Astra J an 2012
MOTOR: 1.3
Am un Opel Astra J din 2012 , actual 180k KM, motor 1.3 diesel EcoFlex, de ~90 hp.
Am schimbat la el, la recomandarea unui mecanic de la Opel, injectoare, turbina, termostat, etc.
Scoate fum in continuare si nu ii dau de cap, am facut o programare pentru diagnoza la : https://www.revizieautoservice.ro/
Are cineva sugestii?
Ma puteti ajuta cu un sfat legat si de acest service? Prin recomandare am ajuns la ei.
Stiu ca pot fi multe cauze, dar dupa ce am bagat in ea 7000 de lei in ideea in care sa o pastrez nu intentionez sa o vand....
Multumesc mult si un an nou bun!
MODEL: Astra J an 2012
MOTOR: 1.3
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Necula Robert
- OP
- 32 mesaje
- din 10 Mai 2016
- Astra 2012
- Bucuresti
Necula Robert
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Ar fi interesant sa aflam ce erori a dat. Fumul ala alb probabil este de la motorina în exces. Asta se poate datora inclusiv imposibilitãții motorului de a face regenerare.
Ar mai putea fi ulei, dar mirosul se simte imediat:am pãțit eu din cauza ca aveam epuratorul defect iar mecanicul a pus mult ulei în motor. La forja, îmi aspira ulei în admisie, scoate fum alb foarte mult și mirosea a ulei ars. Dupã remediere, am mai scos o vreme fum alb, pana s-a curãțat evacuarea.
Dacã mai da eroare, te așteptãm cu codul.
Ar mai putea fi ulei, dar mirosul se simte imediat:am pãțit eu din cauza ca aveam epuratorul defect iar mecanicul a pus mult ulei în motor. La forja, îmi aspira ulei în admisie, scoate fum alb foarte mult și mirosea a ulei ars. Dupã remediere, am mai scos o vreme fum alb, pana s-a curãțat evacuarea.
Dacã mai da eroare, te așteptãm cu codul.
- Necula Robert
- OP
- 32 mesaje
- din 10 Mai 2016
- Astra 2012
- Bucuresti
Necula Robert
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2016
- Mesaj Privat
AMircea86
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2009 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2019
- Mesaj Privat
Necula Robert a scris:Scoate in sarcina, este foarte dens, da mai am dpf.
Trage, dar de doua ori a aparut martorul motor si mai mult de 1500 turatii nu a mai mers, am pus o pe tester si cred ca a sters erorile si de atunci nu s a mai intamplat, dar nici nu am mai mers cu ea mai mult de 10 km.
Trage, dar de doua ori a aparut martorul motor si mai mult de 1500 turatii nu a mai mers, am pus o pe tester si cred ca a sters erorile si de atunci nu s a mai intamplat, dar nici nu am mai mers cu ea mai mult de 10 km.
Masina a ratat citeva regenerari si are DPF infundat.Tipul asta de motor nu este pentru deplasari scurte si mers mult in ralanti sau sub-turat.La noroc ,mergi la autostrada alege o treapta de viteza convenabila astfel incit 45-50 de minute sa mergi cu min 3200 rotatii pe minut si poate va reusi sa-si faca regenerarea DPF.Daca nu-si face trebuie regenerare fortata cu interfata dedicata Opel.Succes!
- Necula Robert
- OP
- 32 mesaje
- din 10 Mai 2016
- Astra 2012
- Bucuresti
Necula Robert
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Va las aici ce am schimbat si pasii pe care ii mai am dupa diagnoza :
-curatat injectoare, schimbat saibe de foc
-curatat egr
-schimbat pompa de apa
-schimbat termostat
-schimbat turbina(turbina noua) pe cea veche daca o doreste careva pt reconditionare imi poate scrie.
Acum in 400 de km a mancat 2 l de ulei
Scoate fum la pornire, cat e rece motorul, dupa nu mai scoate.
Daca merg cu ea 1 ora si dupa opresc motorul 30 de minute si pornesc, scoate fum alb cu miros de ulei foarte mult.
La service ul de mai sus zic ca sunt 2 pasi in continuare:
- schimbat epurator si racitor ulei
In caz ca scoate in continuare, urmatorul pas :
- segmentare motor.
Pe rand, aceste operatiuni costa 2300 si 3500 de lei, in conditiile in care am bagat deja 6000.
Cine are pareri...
Mult noroc!
Va las aici ce am schimbat si pasii pe care ii mai am dupa diagnoza :
-curatat injectoare, schimbat saibe de foc
-curatat egr
-schimbat pompa de apa
-schimbat termostat
-schimbat turbina(turbina noua) pe cea veche daca o doreste careva pt reconditionare imi poate scrie.
Acum in 400 de km a mancat 2 l de ulei
Scoate fum la pornire, cat e rece motorul, dupa nu mai scoate.
Daca merg cu ea 1 ora si dupa opresc motorul 30 de minute si pornesc, scoate fum alb cu miros de ulei foarte mult.
La service ul de mai sus zic ca sunt 2 pasi in continuare:
- schimbat epurator si racitor ulei
In caz ca scoate in continuare, urmatorul pas :
- segmentare motor.
Pe rand, aceste operatiuni costa 2300 si 3500 de lei, in conditiile in care am bagat deja 6000.
Cine are pareri...
Mult noroc!
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am spus eu mai sus ca am patit-o cu epuratorul: daca e defect, trage ulei pe admisie și scoate fum cu miros specific. Dupã remediere, va dura ceva timp pana se curata evacuarea și nu va mai scoate fum.
Și mie îmi spuneau unii ca trebuie sa schimb turbina, etc. Incompetenta e în floare.
Epuratorul se poate verifica dacã este sau nu defect.
Dacã nu e de acolo, faci test de compresie sa vezi în ce stare e motorul: nu umbla în motor fãrã acest test.
Nu umbla la radiatorul de ulei: dac e spart, uleiul ajunge în antigel. Și, cu siguranțã, nu au cum sa disparã pe acolo 2l de ulei.
Eu cred ca vei scãpa cu un epurator nou. La mașinã mea e integrat în capac. Nu știu cum e la 1.3.
Și mie îmi spuneau unii ca trebuie sa schimb turbina, etc. Incompetenta e în floare.
Epuratorul se poate verifica dacã este sau nu defect.
Dacã nu e de acolo, faci test de compresie sa vezi în ce stare e motorul: nu umbla în motor fãrã acest test.
Nu umbla la radiatorul de ulei: dac e spart, uleiul ajunge în antigel. Și, cu siguranțã, nu au cum sa disparã pe acolo 2l de ulei.
Eu cred ca vei scãpa cu un epurator nou. La mașinã mea e integrat în capac. Nu știu cum e la 1.3.
- Necula Robert
- OP
- 32 mesaje
- din 10 Mai 2016
- Astra 2012
- Bucuresti
Necula Robert
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Necula Robert
- OP
- 32 mesaje
- din 10 Mai 2016
- Astra 2012
- Bucuresti
Necula Robert
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2016
- Mesaj Privat