Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • SValentin156

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Salut.am inlocuit turbina am schimbat semeringuri supape bujii curatat egr si camera se ardere si imi intra moturul in protectie si nu trece de 3000 de turatii.a mai patit cine a asa?



MODEL: Astra h
MOTOR: 1.9cdti

LOCATIE: Slobozia
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Posteaza codurile de eroare din ECU.
  • SValentin156

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2020

  • Mesaj Privat
P0424 P1125
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
P0424 Heated Catalyst Temperature Below Threshold (Bank 1 / Verifica catalizatorul si gradul de incarcare la dpf, verifica sondele lambda/cablaje , eventual ecu(speri sa fie doar vreo sonda de vina , eventual cablaje).Cam asa ar fi ordinea dupa carte.
P1125 Throttle position sensor intermittent / Clapeta de shut-off imputita , blocata/defecta.Desfacuta si curatata(merita incercat).Devin consumabile dupa 200 k , egr/clapeta si altele. Aceiasi treaba ca sus.
  • SValentin156

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Dpf este dat jos


Ultima modificare făcută de SValentin156 la Sam 26 Dec, 2020 8:19 pm
  • SValentin156

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Am curatat si egr ul si clapeta,vacum are pana la electrovala,o sa incerc si sonda landa;posibil sa trebuiasca inlocuit softul?sau sa se fi dus electrovalva pentru ca am observst ca pe furtunasul negru (cel gros)nu se simte nimic
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Ai curatat clapeta(si corpul clapetei?) si tot ai eroare pe ea , deci posibil sa fie lovita(adica defecta).La egr speri sa fie functionala partea electrica(aia se arde daca nu se curata la timp , dar nu este lege).In turatie mare egr se inchide de tot , el functioneaza doar in turatii ''mici si medii''.Sonda lambda de pe catalizator o vezi doar cu un tester , la fel si cu turbina.Nu are rost sa umbli cu romanesti , doar daca te pricepi si ai si noroc cu carul.Daca ai schimbat turbina , aia de acolo trebuia sa vada daca totul este ok , nu inteleg cum doar schimba si pa.Cu dpf normal ca trebuia anulat si din soft , nu doar fizic pentru ca ecu simte lipsa si da peste cap tot , apoi aprinde masinuta cu cheita si pa acceleratie.Posibil anularea din soft sa fie rezolvarea , restul sa fie doar efectul acestei probleme.Mai asteapta si parerile altor colegi , pe mine atata ma duce capul momentan.Cu electrovalva ai putea proba cu alta in dezmembrari.


Ultima modificare făcută de black_soulwhite la Sam 26 Dec, 2020 9:55 pm
  • SValentin156

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Egr ul este functional iam facut proba,turbina a fost data jos de 2 ori dupa masina.am curatat si corpul clapetei si clapeta sunt ok nu sunt lovite o sa astept sa merg cu ea la un service.dar am toti spun variante diferite.iti multumesc de sfat
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Ai verificate clapetele din spatele galeriei de admisie poate sint bloccate si nu deschide bine nu are sufficient aer. Este cam dificil de demontat galeria de admisie
  • SValentin156

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Acolo nu am verificat.am fost cu ea la service si paseaza de la unu la altul,amandoi si au facut treaba eu am platit 4000 de ron si masina tot nu merge.cine a facut turbina spune ca ala care a facut motorul ii de vina ca da ulei pe la supape.cel cu motorul ca ala care a facut turbina nu a facuto cum a trebuit ca nu baga presiunea suficienta.ca are 1.7 1.8 bari pe la 2500 3000 de rotații
  • SValentin156

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Sar mai merita sa ii mai fac odata moturul?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR