ma14
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
Astra H1.7cdti 110kw 2008 170.000km
salut, incep o noua discutie din simplu motiv ca nu am gasit nimic asemanator.
deci ... m-am oprit la semafor, cu frana de mana, masina la relanti a inceput sa trepideze ... pe urma isi revenea si iarasi trepida si apoi tot asa. am fost atent la consumul instant afisat, el incepuse sa scada pana la 0,2 - 0,3 l / 100km care in mod normal mie imi indica 0.5 - 0.6. nici o eroare pe display. testul agrafa nu arata nimic.
masina se tureaza in mers, trage foarte bine, nu are nici un alt simptom in afara de aceasta trepidatie, care a inceput sa fie suparatoare in ultima vreme, am impresia ca se opreste motorul.
orice idee referitor la ceea ce am scris, este binevenita.
multumesc
pentru mai multe detalii, va stau la dispozitie
salut, incep o noua discutie din simplu motiv ca nu am gasit nimic asemanator.
deci ... m-am oprit la semafor, cu frana de mana, masina la relanti a inceput sa trepideze ... pe urma isi revenea si iarasi trepida si apoi tot asa. am fost atent la consumul instant afisat, el incepuse sa scada pana la 0,2 - 0,3 l / 100km care in mod normal mie imi indica 0.5 - 0.6. nici o eroare pe display. testul agrafa nu arata nimic.
masina se tureaza in mers, trage foarte bine, nu are nici un alt simptom in afara de aceasta trepidatie, care a inceput sa fie suparatoare in ultima vreme, am impresia ca se opreste motorul.
orice idee referitor la ceea ce am scris, este binevenita.
multumesc
pentru mai multe detalii, va stau la dispozitie
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
ma14
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
- costicimpy
- **
- 317 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Teleorman
costicimpy
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
ma14
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
- alexteodorescu99
- *
- 26 mesaje
- din 10 Feb 2012
- Astra Z17DTH
- Bucuresti
alexteodorescu99
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2012
- Mesaj Privat
Sal. am un astra 1.7 cdti cu ids+ din 2004. Am observat ca de doua saptamani ...exact cum spui tu, o oscilatie la relanti. inainte consumul instant la relanti imi arata 0.3 (niciodata mai jos, mai sus, da, ...atunci cand era rece sau aveam consumatori)., iar acum 0.2-0.3. Ai aflat ce are, ai putut remedia? Am fost la un service si mi au pus un tester ...au spus ca e k. cum draq sa fie, k, cand eu o cunosc , niciodata n a facut asa. Ce o fi?
ma14
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
salut alex,
la fel si la mine. am fost la service pe tester si totul e ok. mi s-a spus ca parametrii sunt normali, adica consumul total pe injectoare, nu pe fiecare in parte. a mai ramas sa fac testul de retur pe fiecare injector (la recomandarea unul prieten, mecanic de meserie ...).
sincer, din lipsa de timp nu am mai ajuns la test.
eu sincer zic sa o lasi asa deocamdata si cand incepe sa faca asta de mai multe ori intr-o zi, atunci sa iti faci griji.
ai grija de masina! e o scula buna .... parerea mea !
ne auzim!
la fel si la mine. am fost la service pe tester si totul e ok. mi s-a spus ca parametrii sunt normali, adica consumul total pe injectoare, nu pe fiecare in parte. a mai ramas sa fac testul de retur pe fiecare injector (la recomandarea unul prieten, mecanic de meserie ...).
sincer, din lipsa de timp nu am mai ajuns la test.
eu sincer zic sa o lasi asa deocamdata si cand incepe sa faca asta de mai multe ori intr-o zi, atunci sa iti faci griji.
ai grija de masina! e o scula buna .... parerea mea !
ne auzim!
- alexteodorescu99
- *
- 26 mesaje
- din 10 Feb 2012
- Astra Z17DTH
- Bucuresti
alexteodorescu99
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2012
- Mesaj Privat
...trepidatiile astea sunt de fiecare data cand pornesc si plec cu masina. am fost la un sercice satelit a lui di bas-fundeni( undeva in spatele spitalului colentina, pe str turnatorilor), i au pus testerul, si mi au spus ca injectoarele sunt k. ma gandeam sa ma duc chiar la di bas, si sa i pun pe baieti s o puna pe tester acolo. am mai avut o prob cu ea anul trecut in primavara. ...mi se aprindea un martor masina cu o cheie, parca. ...nici nu au pus o pe tester, ci m au intrebat din prima, la cate rotatii schimb vitezele? ...le am spus ca la 2500. au ras... m au sfatuit sa schimb la 300-3500, numai dupa ce se incalzeste. asa am facut si nu mi s a mai aprins niciun martor. probabil ca mergeam cu ea, subturata. nu sunt paranoic, dar cand stiu ca e ceva neanregula cu ea, ...parca nu ma ia somnul. ai fost vreodata la vreo intalnire fan -opel? ...cica pe undeva pe la sala polivalenta, in fiecare joi? as vrea sa ma duc macar o data ...de curiozitate.
- alexteodorescu99
- *
- 26 mesaje
- din 10 Feb 2012
- Astra Z17DTH
- Bucuresti
alexteodorescu99
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2012
- Mesaj Privat
ma14
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
- summerrain
- *
- 10 mesaje
- din 31 Mar 2009
- Astra 2005 z17dth
- Constanta
summerrain
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salutare. am vazut discutia , si cum nu am gasit nimic la fel ca si problema mea o expun pe scurt. Am o astra H 1.7 cdti 101 kw, 2005 si 270.000 km , care se comporta exemplar pentru virsta si rulajul ei , cu un mic inconvenient : la relanti se aude o "bataie" metalica si o trepidatie a motorului concomitent cu un consum instant de 0 l/h. "Bataia" si trepidatia nu se aud tot timpul , cam odata pe zi , in conditiile in care folosesc masina cam 2 h/zi.
Watcher
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2012
- Mesaj Privat
- marc_iuliano
- *
- 1 mesaje
- din 20 Feb 2013
- Astra 2011
- Bucuresti
marc_iuliano
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2013
- Mesaj Privat
Watcher
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2012
- Mesaj Privat
GHIUR
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
summerrain a scris:Salutare. am vazut discutia , si cum nu am gasit nimic la fel ca si problema mea o expun pe scurt. Am o astra H 1.7 cdti 101 kw, 2005 si 270.000 km , care se comporta exemplar pentru virsta si rulajul ei , cu un mic inconvenient : la relanti se aude o "bataie" metalica si o trepidatie a motorului concomitent cu un consum instant de 0 l/h. "Bataia" si trepidatia nu se aud tot timpul , cam odata pe zi , in conditiile in care folosesc masina cam 2 h/zi.
Salut, am un astra j cu motor A17DTR si de doua zile a inceput sa faca la fel cum ai descris, si vreau sa te intreb daca ai rezolvat problema si cum. Multumesc anticipat.
ruk
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2013
- Mesaj Privat
ma14 a scris:Astra H1.7cdti 110kw 2008 170.000km
salut, incep o noua discutie din simplu motiv ca nu am gasit nimic asemanator.
deci ... m-am oprit la semafor, cu frana de mana, masina la relanti a inceput sa trepideze ... pe urma isi revenea si iarasi trepida si apoi tot asa. am fost atent la consumul instant afisat, el incepuse sa scada pana la 0,2 - 0,3 l / 100km care in mod normal mie imi indica 0.5 - 0.6. nici o eroare pe display. testul agrafa nu arata nimic.
masina se tureaza in mers, trage foarte bine, nu are nici un alt simptom in afara de aceasta trepidatie, care a inceput sa fie suparatoare in ultima vreme, am impresia ca se opreste motorul.
orice idee referitor la ceea ce am scris, este binevenita.
multumesc
pentru mai multe detalii, va stau la dispozitie
salut, incep o noua discutie din simplu motiv ca nu am gasit nimic asemanator.
deci ... m-am oprit la semafor, cu frana de mana, masina la relanti a inceput sa trepideze ... pe urma isi revenea si iarasi trepida si apoi tot asa. am fost atent la consumul instant afisat, el incepuse sa scada pana la 0,2 - 0,3 l / 100km care in mod normal mie imi indica 0.5 - 0.6. nici o eroare pe display. testul agrafa nu arata nimic.
masina se tureaza in mers, trage foarte bine, nu are nici un alt simptom in afara de aceasta trepidatie, care a inceput sa fie suparatoare in ultima vreme, am impresia ca se opreste motorul.
orice idee referitor la ceea ce am scris, este binevenita.
multumesc
pentru mai multe detalii, va stau la dispozitie
salut,
ai rezolvat problema?
face si astra mea si nu stiu ce are
mersi
ma14
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
salut.
de cand am scris despre problema asta, am si vandut masina!
insa, problema era atunci si este in continuare regulatorul de presiune de pe pompa de inalte. este o piesa mica si scumpa ( ~400 lei) care trebuie inlocuita si o vreme nu o sa mai faca.
eu am ales sa il schimb o data, a mers ok o bucata buna de vreme, apoi problema a revenit. majoritatea celor cu care am vorbit, zic ca este de la motorina. eu nu mai stiu ce sa zic.
in general, o masina de genul asta nu ar trebui sa stea prea mult, ci trebuie miscata, indiferent ca este in oras sau in afara orasului. motorina trebuie sa arda, uleiul trebuie sa unga si curelele trebuiesc invartite. si nu uita de EGR, bata-l vina ! e ca sacul de la aspirator, trebuie curatat frecvent.
va rog sa luati acest comentariu ca atare, fiecare este liber sa faca ce este mai bine pentru masina.
de cand am scris despre problema asta, am si vandut masina!
insa, problema era atunci si este in continuare regulatorul de presiune de pe pompa de inalte. este o piesa mica si scumpa ( ~400 lei) care trebuie inlocuita si o vreme nu o sa mai faca.
eu am ales sa il schimb o data, a mers ok o bucata buna de vreme, apoi problema a revenit. majoritatea celor cu care am vorbit, zic ca este de la motorina. eu nu mai stiu ce sa zic.
in general, o masina de genul asta nu ar trebui sa stea prea mult, ci trebuie miscata, indiferent ca este in oras sau in afara orasului. motorina trebuie sa arda, uleiul trebuie sa unga si curelele trebuiesc invartite. si nu uita de EGR, bata-l vina ! e ca sacul de la aspirator, trebuie curatat frecvent.
va rog sa luati acest comentariu ca atare, fiecare este liber sa faca ce este mai bine pentru masina.