Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
SAlut.Lamasina din emnatura se intampla o chestie ciudata.Am schimbat uleiul trecand de la Total la Mobil 1 X1 3000 5w40(du ve am citit aci pe forum ca e ok).In primii 2500 -3000km nu papat gram, in conditiile in care la Total puneam cam 1 litru pana acum.Apoi dua un drum de Sibiu si retur , vreo 800 de km cand am ajuns acasa uleiul la minim.Am cmpletat 500 ml si dupa vreo 100 150 km m-am teezit cu joja aproape uscata .Am completat cu 500 de ml dar nu se vede nimic pe joja..Aveti idee ce se intampa?Multumesvcanticipat . Am 315500km reali.


MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z14XEP
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai verificat sa nu ai vreo pierdere pe undeva? asta trebuie sa cauti prima data. Apoi dupa cum spui tu ai probleme la motor daca aveai si inainte consum de ulei si posibil sa trebuiasca sa ajungi la o segmentare (depinde ce compresie ai pe cilindrii). Nu prea are cum ca dupa 100-150 km sa consume atata ulei daca in 3000km nu a consumat. Numai sa nu ti se fi lipit segmentii (de la depuneri si altele).
Fa intai compresia pe cilindrii apoi verfica sa nu ai scurgeri de ulei si verifica si cum este galeria de admisie si intercoolerul, Daca au mult ulei in ele atunci e clar unde a disparut uleiul (de verificat si gazele de carter).
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Masina nu are intercooler ca e benzina aspirat, cum verifici gazele de carter? Culmea e ca motorul merge ok si nu scoate fum.Pe la 270000 aveam compresia 10 sau 12 pe fiecare cilindru , nu mai tin bine minte , o sa o masor din nou.Ceva pierdere este pe la sieringul dispre distributie al arborelui cotit, dar atat de mare sa fie , sa torni ulei i sa nu atinga de joja?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
gazele de carter le vezi cand scoti joja sau desfaci capcul de umplere cu ulei al motorului.
cat despre faptul ca ai pus atata ulei, daca nu il pierde atunci il consuma si daca ti s-a lipit vreun segment de ungere sau stergere atunci uleiul ajunge in camera de ardere. verifica si bujiile toate si vezi care este plina de ulei (poate sunt toate sau numai unele). nu mai umbla asa cu ea daca consuma atat de mult ca iti vei distruge catalizatorul si atunci te va arde la buzunar...
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut , cand am completat cu ulei au iesit ceva gaze pe la buson dar nu de speriat, pe la joja nu ies.Ce ma surprine este ca azi am turnat juma de litru si capatul jojei abia s-a umezit.E nasol ca plua afara si nu am unde sa ma uiit la motor.O sa ii scot bujiile si sa ii fac si un tet de compresie .
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Apropos unde gasesc si eu valorile care trebuie sa le aiba compresia la acest motor?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pe forum.
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Ai si un link, colegu? nu intodeauna functia de cautre isi face treaba
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
https://ro.scribd.com/doc/15...nical-Data-Z14XEP , imi multumesti mai tarziu.
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc, mai am 2 intrebari, compresia se ia la cald sau la rece , pentru ca sigur au valori dierite, si sub ce valoare se necesita segmentarea?
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Se face la rece și la cald, iar diferența nu ar trebui sa fie mai mare de 2 bari teoretic.Dacã ar fi în regula, dar consumul de ulei este exagerat, ar trebui verificate simeringurile supapelor în prima faza.Culoarea bujiilor spune mult despre sãnãtatea unui motor, dar dacã sunt umezite și cleioase treaba este cam nasoala.
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Actualele bujii au rulat undeva intre 10000 de km , cele vechi erqu maronii, si uscate semn ca motorul parea ok.O sa revin aici cu poze si detalii dupa ce fac testul de compresie.Stima.
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Am reusit sa inlocuiesc in sfarsit simerigul de la arborele cotit din partea cu distributia, a trebuit sa inlocuiesc si fulia intrucat vechea flansa avea niste santuri pe ea.Am inlocuit si Cureaua de la acesorii intrucar rulasem 150k km cu ea.Am adaugat ulei , ramane sa vad cat consuma intrucat pana acum il si arunca pe la simering.Ramane sa vad daca mai gasesc joja uscata.
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Azi am cumparat ulei, i-am pus 1 litru si abia aurcat o liniuta pe joja, o sa ii mai fac maine de dimineata nivelul.Nu inteleg unde se duve acest ulei.O sa ii dau jos bujiile sa vad ce e in cilindri.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR