robinsa
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut.Am cautat dar pentru astra j nu gasesc nimic
Pe scurt acul indicator nu isi mai revine cand fac plinul.
Pana la urma isi revine dar nu imi pot pune baza in el. Deja am ramas de doua ori fara benzina(nu folosesc doar eu masina, e greu de estimat cat are in rezervor).
Isi revine mai repede daca pun contactul dupa un plin dar nu arata corect cand ramane fara benzina.
Am schimbat sonda litometrica din rezervor fara vreun rezultat. Am probabil un contact imperfect, oxidat dar unde?
Sau daca aveti alte idei sunt binevenite.
MODEL: Astra 2010
MOTOR: A16XER
Pe scurt acul indicator nu isi mai revine cand fac plinul.
Pana la urma isi revine dar nu imi pot pune baza in el. Deja am ramas de doua ori fara benzina(nu folosesc doar eu masina, e greu de estimat cat are in rezervor).
Isi revine mai repede daca pun contactul dupa un plin dar nu arata corect cand ramane fara benzina.
Am schimbat sonda litometrica din rezervor fara vreun rezultat. Am probabil un contact imperfect, oxidat dar unde?
Sau daca aveti alte idei sunt binevenite.
MODEL: Astra 2010
MOTOR: A16XER
- epidaurus
- **
- 270 mesaje
- din 29 Sep 2018
- Astra 2018 B14NET
- Ilfov
epidaurus
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2018
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Defectele pot sa apara in mai multe zone: sonda, cablaj, instrumente bord, codare incorecta (aici nu sunt sigur daca la J exista mai multe variante), etc.
Cel mai simplu ar fi sa te ajute cineva cu o diagnoza, si citesti cati litri declara sonda ca ai mai avea in rezervor si sa compari cu valoarea indicata de instrumentele de bord.
Cel mai simplu ar fi sa te ajute cineva cu o diagnoza, si citesti cati litri declara sonda ca ai mai avea in rezervor si sa compari cu valoarea indicata de instrumentele de bord.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
robinsa
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2012
- Mesaj Privat
Pe diagnoza nu apare nimic...
Fãcutã cu o clona de Delphi ce pânã acum a raportat corect.
Mufele au fost verificate doar la rezervor.
Partea nasoala este cã nu gãsesc electrician disponibil. Mi sa zis cã merge și așa.
Corespondenta firelor de la rezervor unde ar putea fi. M-ar ajuta o schema electrica.
Sau și mai bine. Un electrician in Craiova disponibil la o verificare a instalației electrice știți?
Fãcutã cu o clona de Delphi ce pânã acum a raportat corect.
Mufele au fost verificate doar la rezervor.
Partea nasoala este cã nu gãsesc electrician disponibil. Mi sa zis cã merge și așa.
Corespondenta firelor de la rezervor unde ar putea fi. M-ar ajuta o schema electrica.
Sau și mai bine. Un electrician in Craiova disponibil la o verificare a instalației electrice știți?
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Dupa mine este un contact imperfect .
Altfel ai avea ceva eroare
Scoate panoul cu sigurante de la motor, adica ridica l in sus prin desurubarea celor trei suruburi
Cand desfaci , desfa cate putin din fiecare ,pe rand, pt ca asa se ridica singur.Nu trebuie neaparat sa l scoti de tot, daca se ridica ...insurubeaza la loc
Asa plimbi toti pinii i mufe si realizezi un contact nou
Te as sfatui sa cureti si toate sigurantele pt ca exista o problema cu ele( materialul suflat pe ele)
Curata cu un buretel de vase sau de curatat teava de cupru pt. Instalatii termice
Ar trebui sa le gasesti negre
Daca dupa toate astea nu revine , uita te si la BCM ( condens, contacte in mufe)
Cand spun toate sigurantele inseamna motor , stanga sofer si in porbagaj
Altfel ai avea ceva eroare
Scoate panoul cu sigurante de la motor, adica ridica l in sus prin desurubarea celor trei suruburi
Cand desfaci , desfa cate putin din fiecare ,pe rand, pt ca asa se ridica singur.Nu trebuie neaparat sa l scoti de tot, daca se ridica ...insurubeaza la loc
Asa plimbi toti pinii i mufe si realizezi un contact nou
Te as sfatui sa cureti si toate sigurantele pt ca exista o problema cu ele( materialul suflat pe ele)
Curata cu un buretel de vase sau de curatat teava de cupru pt. Instalatii termice
Ar trebui sa le gasesti negre
Daca dupa toate astea nu revine , uita te si la BCM ( condens, contacte in mufe)
Cand spun toate sigurantele inseamna motor , stanga sofer si in porbagaj