Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
Soluție
  • Alin79L

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua si bine v-am gasit.
Prima mea masina astra h z16 xep cu care am urmatoarele probleme.
Fac plinu si indicatoru la benzina imi indica jumatate de rezervor.La drum lung dupa 150 km acu scade la 0,masina nu se mai accelereaza,motorul functioneaza,intra in frana de motor.(in mers).Pompa benzina noua schimbata de 3 luni,cu pompa veche indicatorul facea la fel dar scadea pe 0 dupa 400 km si masina mergea nu se oprea.
In situatia in care las busonu de la rezervor intredeschis ca sa nu faca vid indicatorul scade la 0 dupa 400 km si nu se accelereaza ca in cazu de mai sus.
La drumuri scurte acu scade pe 0 dupa vreo 500 km si din nou aceeasi problema cu acceleratia.
Schimbat pompa in mai si CIM in iunie.
Nu ma pricep la mecanica dar as vrea niste pareri,pe cine am mai intrebat au spus ca nu au mai auzit de asa problema.
Multumesc.


MODEL: Astra 2004
MOTOR: Z16XEP

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
nu stiu daca flotorul este incorporat in pompa de benzina sau nu dar eu as da vina pe flotor, o diagnoza nu ar strica dar trebuie la cineva priceput nu doar la cititori de erori
  • Alin79L

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2020

  • Mesaj Privat
A fost schimbat tot ansamblu la pompa de benzina in service.Doar daca e defect din fabricatie.Presupun ca te referi la plutitor.Mersi
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

poate ai probleme cu busonul si valva de purjare, vezi in linkul de mai jos - doar ca info, poate iti vine vreo alta idee.

https://www.google.com/url?s...I0neRVykpHidLhFAL
  • Alin79L

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru info.deci s-ar putea sa fie plutitorul sau ceasu de bord defect in cazul idicatorului de benzina si valvava de purjare sau ceva furtune infundate pentru restul problemei.La pompa de benzina veche nu se aprindea becul la benzina cand ajungea pe 0 si cu noua pompa si CIM nou se aprinde si intrerupe alimentarea.A si Range 0 nu mai dispare indiferent de cata benzina este in rezervor.
  • Alin79L

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Buna.Pentru moment s-a remediat problema pe jumatate.Plutitoru la pompa noua nu citea corect parametrii.
Schimbat plutitor cu unul sh in service.
Mai ramane problema ca la turatii mari peste 3000rpm mers pe autostrada indicatorul de la benzina scade foarte repede si isi revine la nivelul corect cand intru pe drumuri nationale etc...
  • Alin79L

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2020

  • Mesaj Privat
La astra h z16xep busonu de la rezervor nu ar trebuii sa aiba supapa (gaura) pe unde sa traga aer in rezoervor?La mine nu are.In service nu au gasit peoblema.Niciun cod eroare.Au spus sa dau gaura in buson.
  • Alin79L

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Salut.Am verificat furtune canistra carbune nu sunt infundate.Valva purjare sta inchisa la rece si se deschide cand antigelu la 60'C,
Daca suflu in furtunu ce merge de la canistra la rezervor aerul ar trebui sa ajunga in rezervor sau este cu sens unic adica doar din rezervor la canitra?
Ma gandesc sa suflu cu un compresor,am incercat cu gura dar nu merge.
Nu inteleg pe unde trebuie sa intre aer in rezervor ca sa nu mai faca vid?
Sau nu e nevoie sa traga aer?Presinea in rezervor se regleaza cand se deschide valva de purjare si ar trebuisa sa se inchida galeria de admisie si aerul sa fie tras de afara prin canistra si apoi in motor lucru care la mine probabil nu se intampla.?
Daca e asa atunci ce inchide galera de admisie ca sa nu mai treaca vaporii de benzina catre canistra?
  • Alin79L

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Salut.Dupa ce am schimbat canistra de carbon nu mai face vid in rezervor si nu mai imi taie acceleratia in mers.Drumuri bune.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR