Am urmãtoarea problemã apãrutã, cred, dupã revizia tehnicã (schimbare filtru polen în mod special), dar este posibil sã fie de mai multã vreme, nefolosind aerul cald pânã nu de curând. La treapta 1 bagã aer cãlâi, iar dacã ridic treptele de ventilatie aerul devine tot mai rece. Acul se ridicã la 85-88 grade, dacã ventilatia este pornitã dupã ce s-a încãlzit apa, bagã putin timp cãldurã destul de mare apoi cãlâi. Am pus mâna pe furtunele 1, 2, 3 (nu se vede, este furtunul celãlalt din vasul cu antigel) si 4 si sunt calde spre fierbinte, iar 5 este fierbinte si 6 era cald înainte sã pornesc ventilatia la maximum, apoi parcã se rãceste treptat (nu am stat decât 5 minute cu ventilatia la maximum). Ce solutii mi-ati putea oferi pentru a detecta problema sau, de ce nu, pentru a rezolva problema. Vine temperatura din ce în ce mai rece si cam ar fi nevoie de aerul cald.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
MODEL: Corsa 2001
MOTOR: Z10XE