Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
pOATE SI-A SCHIMBAT PROPRIETARUL IN 2005?
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
cartea service e zero daca :
- nu are pe prima pagina stampila dealerului care a facut prima livrare ( din germania in speta ta ) , c u datele masinii ( se va confrunta VIN-ul masinii ) si cu adresa dealerului ;
- nu este insotita de certificatul international de conformitate al autovehiculului . astea vin impreuna in general asa ca n-are de ce sa fie pierdut .
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Certificatul european de conformitate(practic o fisa de omologare de tip cu toate datele tehnice ale masinii , are holograma , etc) este introdus ceva mai tirziu ca fiind obligatoriu la vinzarea unei masini noi , eu am vazut in special la masini fabricate dupa 2004 .

Problema e ca la inmatriculare politaiul opreste certificatul in cauza la dosarul lor desi n'ar trebui s'o faca ... Evil or Very Mad
  • relubr

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Iso ai dreptate , si eu am avut-o si mi-au oprit-o la inmatriculare Sad........ opel astra 2004.......
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
O carte service este 10 euro !
Samsarul roman daca este multumit de masina spune turcului cit vrea sa fie la bord, turcu rezolva dupa km ceruti : volan (grija la diferente volan si capac/airbag), schimbator, pedale, incuietori. In rest polish si parfum de "intretinuta", ulei gros si aditivat....
In acest fel unul care nu se pricepe prea bine o ia de toti banii.

Mai bine continuati aici Cum verificam o masina second-hand
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
@dancuciureanu, ce-ai vrut sa spui cu "grija la diferente volan si capac/airbag"? Un prieten a cumparat o masina adusa de la nemti, din 2005, si are capacul de pe volan un pic ridicat si ca sa claxoneze trebuie sa apese serios! Ce inseamna asta? In rest masina arata grozav pedale, volan, schimbator netocite, balamale si clemele in care se prinde usa cand se inchide, impecabile!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
G.i.M. a scris:@dancuciureanu, ce-ai vrut sa spui cu "grija la diferente volan si capac/airbag"? Un prieten a cumparat o masina adusa de la nemti, din 2005, si are capacul de pe volan un pic ridicat si ca sa claxoneze trebuie sa apese serios! Ce inseamna asta? In rest masina arata grozav pedale, volan, schimbator netocite, balamale si clemele in care se prinde usa cand se inchide, impecabile!

Sigur nu a fost botita fata ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Orice masina care nu este noua din curtea dealer-ului n-are cum sa fie perfecta,pentru cei mai putin dispusi sa umble pe la diferiti specialisti in evaluari incercati sa evitati povestile pe care le repeta samsarimea romana ...e adusa din Germania, dintr-un mic satuc de munte era a unei doctorite pensionare care nu prea a avut timp sa faca mai mult de 50.000 km. in 5 ani.Din pacate e o masina care are 500.000 -700.000 e dintr-un oras al dracu de aglomerat ciocanita pe toate partile...si pe deasupra cica el samsaru s-a jucat pe la spoiler ca i s-a parut ceva in neregula si avand motorul pornit sa se incalzeasca i-au sarit si airbag-urile.Dupa nici 2.000 km. ne apucan sa-i punem ceva aditiv de curatat injectoarele si dupa 3 zile incepe sa mearga-n 3 .Se rezolva cu ceva bani ,vine vara si citim alt specialist care ne recomanda aditivii de ulei ,din pacate Astra cea proaspat cumparata de la samsar nu inghite porcariile care initial fac sa dispara zgomotele dar dupa ceva timp se blocheaza tachetii datorita depunerilor forteaza axa cu came motorul rontaie ca un tractor,axa cu came se duce de rapa si omul incepe sa-si puna intrebari ce motoare proaste fac cei de la Opel.Se schimba tacheti ,axa cu came initial merge bine...pleaca omu-n concediu si pe drum dupa o rulare mai sustinuta cu viteza destul de mare ca na vrea sa vada ce poate dupa banii bagati cu nemiluita la prima oprire incepe sa palpaie becul de ulei,daca nu opreste motorul ca spera sa i se fi parut....se blocheaza din cauza sitei sorbului infundata cu o depunere foarte fina care ingroasa peretii respectivei piese pana optureaza scurgerea uleiului.
Nu vreau sa fiu neam prost dar zi de zi fac acelasi lucru...incerc sa inteleg cum Dumnezeu unii oameni au ghinion in asa hal,cum de unele masini se incapataneaza sa nu mearga cum vrem,simplu au fost masluite 2-3 ani cam peste tot si investitia e prea mare sa o ma aduci pe linia de plutire.
Daca cineva are de ales intre masina noua ...sau mana a doua de la un samsar sau nu,recomand prima varianta,...daca prin targuri,pe trotuare si alte parcari gasiti masini puse la vanzare sunt samsarite toate,exista posibilitatea sa veti o cunostinta care nu se ocupa cu masini despre care stiti ce si cum incercati puteti lua o masina in cunostinta de cauza,daca gasiti o masina la cineva cu mania intretinerii puteti sa o luati chiar daca e mai scumpa cu 500 -700 E va asigur ca la un pret de 7000 deci sub 10% in plus fata de o facatura merita cu varf si indesat.
Am consiliat foarte multi cunoscuti in achizitionarea de masini in primul rand i-am rugat sa spuna ca sunt un vecin,masina se priveste nu cu lupa ci de la o distanta intre 3m si 7-8 lateral pe suprafata care va intereseaza pentru ca luciul vopselei va scoate in evidnta din acel unghi orice imperfectiune tot din la lateral si oarecum in lung se observa si liniile pe care le formeaza, geamurile de la usi cu restul caroseriei,spoilerele,pragurile cu usile capotele cu linia aripilor...si eu verific cam orice linie.Daca in timp ca insistati intr-un loc vine repede vanzatorul sa va arate ceva in celalalt colt al masinii...acolo e de sapat mai adanc,incerc o scanare a tot ce e electronic la bord ...dupa care intodeauna eu merg pe locul din spate acolo avem o viziune de ansamblu mai buna in ce priveste habitaclul ,se simte mai bine tinuta de drum,si ma pot concentra numai la ce se aude dinspre roti ,nu la povestile celui de la volan pe care-l rog frumos sa nu-mi mai arate ce tub de bas si-a pus si cum duduie caroseria in ritm de manea ragusita.
Ultima achizitie pentru un prieten un Polo Classic benzina pentru ca oricum merge putin cu ea,masina de la o persoana pe care am verificat-o si nu mai avea nici o masina de vanzare ,masina era in parcare nici macar spalata ,full cu 65.000 km. reali verificati in calculatorul de motor,si stare generala a masinii pretul pietei poate cu 200-300E mai mult ....dar sincer cred ca merita.Cea mai mare satisfactie a fost cand urmatorii specialisti au recunoscut ca masina este ceea ce se vede,singurul incident pe care-l avusese un ornament de la aripa schimbat lucrare facuta la Porshe dar pe care am vazut-o la prima ochire.
Daca beneficiati de sfaturile unui om care are experienta.rabdare, putin fler puteti juca la loteria masinilor sh . puteti cumpara o masina buna la un pret decent.Sunt multe de spus despre subiectul masini,achizitii,reparatii....etc si sper sa mai am ocazia sa merg prin locurile unde se vand...imi plac textele agramate spuse de tigani cu burti duble,3 kg. de aur pe ei si mai ales cand le cam spun ce bube ascunse au,de multe ori le si spun ce trebuie sa faca pentru remedieri..si atat.Evitati specimenele respective,deoarece simt mirosul banului,nehotararea clintului ,nestiinta mecanicului....si incantarea sotiei care negresit o sa o vrea rosie si atat,si daca mai sunteti si cu soacra care o vrea pentru ca e mai aratoasa ca a lu' vecina de la 2 ...e jale pentru ca dumneavoastra veti suporta consecintele.

Toate cele bune...si spor la cumparaturi,iar sfaturile sunt de asculat nu de tinut cont de ele...PRIETENII STIU DE CE
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mecaNIK are dreptate, daca nu te pricepi mergi cu cineva priceput sa verifice masina. Nu va luati dupa criteriul culoare, ca e mai curat motorul (celalta e prafuit), ca are o atingere mica si cealalta e impecabila...
Nu va zgirciti la 2-300 euro ca pe urma o sa bagi 1200.
Daca mergi in tirg te uiti la masina dar in primul rind la om, daca privesti atent vei vedea ca unii parca nu se incadreaza in peisaj, abia aia sunt cei corecti.

De exemplu eu in primavara o sa vreau sa schimb masina. La aceleasi optiuni in tirg/ziar sunt 5000-5200 euro si eu fara 5800 nu o dau. Idea e ca la alea (va spun sigur) mai trebuie bagati cel putin 1000 ca sa o aduca la acelasi nivel dar unele sunt deja epave...

La benzina euro4 sa verificati teava de esapament, neaparat sa fie curata ca una noua, daca e afumata pleci de la ea urgent. Cel mai adesea se afuma de la consum ulei adica motor varza si foarte rar de la un debitmetru defect etc. !
  • litium1000

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
E posibil ca de maine sa intru in familia Opel.
Am gasit pe un site autohton o vectra gts din 2004, 1.8 benzina, 50.000km, unic proprietar, cumparata din tara, cu de toate pe ea, piele...
Am mers si am vazut masina, arata foarte bine, ingrijita..Omul cere 11.000E si a zis ca accepta orice tester

Maine merg cu ea la tester la Autovit.
Ce ma nelinisteste pe mine:
E posibil sa faca vreo combinatie sa iasa bine testele alea, cand de fapt masina e o epava? (tipul nu-mi inspira incredere)
O sa fac si drive test cu masina, dar nu am condus multe masini la viatza mea si nu prea stiu dupa ce sa ma uit.
Am citit tutorialele pentru testare masina SH, dar totusi mi-e cam frica.
Nu ma scot banii afara din casa si nu-mi permit sa-mi iau tzeapa
E vreun mecanic priceput pe forum care sa ma insoteasca maine ? (contra cost, bineinteles)
  • bogym05

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sal,
vreau si eu sa reintru in club opel, si pt asta vreau sa imi iau un astra de prin 2001. ce nu stiu eu, e cum sa deosebesc euro 4 de euro3, respectiv euro2.

imi poate spune cineva? mersi.
  • litium1000

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
Din cate stiu eu, daca seria motorului incepe cu:
- Z este euro4
- Y este euro3
- X este euro2
- C este non-euro

De exemplu, un opel cu seria motorului Z18Xe, este euro 4, motorul de 1.8L, benzina
Da un search pe forum si o sa afli mai multe
Bafta
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Notatiile sunt relative..sunt motoare c16nz omologate drept euro 2..ce stiu sigur e ca la euro 4 scrie inclusiv in brief euro 4..deci au renunmtat nemtii la omologarile lor cu d3-d4 sau mai stiu eu cum. La euro 4, in breif scrie clar euro 4. O sa incerc sa postez un scan..sa vad daca il mai gasesc.

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
bogym05 mai bine te ajutam noi la verificare masina, ne intilnim simbata la Palat 15:00.
litium1000 cea mai buna verificare o pot face membrii din B, se intilnesc joi la Polivalenta.
In marile orase avem testere si sunt oameni cu experienta, evident ca nu suntem mina in mina cu geambasii....
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Referitor la tepe !

Am un prieten care imi spune : " Bah vreau sa imi iau un Ford Mondeo si am gasit unu belea , interior perfect , motor perfect , e criminala masina . E masina unui mosulet , care o are de noua cu revizii la Ford si toate cele ! Iam facut si un test la mine la service si e ok ! Ce zici ? EU : Bah ce sa zic ,trebuie sa o vad si eu ca sa ma dau cu parerea ! Dar daca tu zici ca e ok , tu stii mai bine doar ai bagat-o la tine in service si ai verificat-o ! "
Omu` este electrician la RomCar Motors !

Si ca sa fie un pic si mai prost a luat-o fara sa mai merga cineva cu el !

Concluzie : masina are motorul ok dar .... a fost lovita si e plina de chit , revopsita in totalitate cu chedere gazate si vopseaua este si matuita ! La interior uzata 80% si multe alte chichitze !
Acum omu` plange Smile ca sa grabit !

V-am povestit un caz in care sa verificat masina de mecanici in service de renume dar pafaristi !

Feriti-va !
Numai bine !
  • litium1000

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am fost de dimineata la Autotest in Vitan.
Nu stiu daca sa fiu fericit sau suparat.

Proprietarul mi-a ascuns ca a fost lovita, toata partea dreapta (aripa, portiere fata spate,aripa spate) chituite si revopsite.
Plus bara din fata care uneste lonjeroanele, pe partea dreapta e sudata de lonjeron.
Mai are un pivot si un cap de bara dus, dar astea sunt maruntisiuri.

Plus, are scurgere la caseta de directie (omu' de la autotest mi-a zis ca trebuie schimbata cu totul).
Masina are toate airbagurile la locul lor (10) si ma gandesc ca a fost atinsa cand statea pe loc.

Punctajul detaliat e urmatorul:
-caroserie 76% (bara fata nealiniata,capota chituita si revopsita,aripa DR-fata chituita si revopsita, Usa DR-fata chituita si revopsita,Usa Dr-spate chituita si revopsita, Aripa Dr-spataq chituita si revopsita, podea avariata)
-sasiu 82% (urme/indicii accident mediu sasiu,indicii accident fata,semne intindere/largire,indicii sudura neoriginala)
-suspensie 68% (pe rosu:joc capat de bara dreapa,scurgeri ulei caseta de directie, coliere caseta neoriginale)
- emisii, instrumente, transmisie, motor, frane 100%
Punctajul total a fost 88%

Problema mea e ca nu stiu cat chit are pe tabla si nu stiu unde a fost vopsita, si mi-e teama sa nu se cojeasca.
Am dat 370RON (250 analiza testele de mai sus + 120 diagnostic computer de bord (a fost ok, nu avea nicio eroare stocata))
Tipul cerea 11.000 pe ea..acum o sa mai lase.
Tre sa va spun k la interior e impecabila, are de toate si imi place foarte mult.

Voi ce sfaturi imi dati?

Uitasem: Nota 10 pentru Autotest (tipul care mi-a prezentat rezultatul s-a luat la cearta cu proprietarul pentru ca asta tot incerca sa ma abureasca)
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ca arat interiorul f. bine poate este o consolare pt. tine.
Insa lovita la lonjeron, sudata de nea Gica din coltul strazii..Scuza-ma dar eu unul nu as face pasul asta. Caut altceva.
Daca te hotaresti sa nu o iei, ai vorbit sa impartiti macar banii pe testare? Pana la urma sunt 370 lei. Inca doua trei masini testate si pierzi o multime de banuti.
Si BRAVO! celor de la Autotest.
  • litium1000

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ai dreptate, si m-am sfatuit cu mai multi si nu o sa o iau. Daca imi spunea omul de la inceput ca e lovita era altceva.
Banii i-am dat eu...e primul test pe care il fac si am fost fraier ca m-am aruncat de la inceput sa-l fac intreg..Puteam sa-l fac numai pe ala de 250Ron si ala de 120 nu-si mai avea rostul.

Asta e, la viitoarea masina ma inteleg cu proprietarul ca sa evit situatia asta.
Imi pare rau pt banii pe care i-am dat, pt ca muncesc pt ei, am tras si o sa trag in continuare pt masina pe care o s-o cumpar, dar decat sa o iau si apoi sa stau sa ma uit la ea...
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
De acum inainte vorbeste cu proprietarul si pune-l pe el sa plateasca acest test cu promisiunea ca daca iesie ok ii iei masina si platesti tu testul iar daca masina e naspa ii spui de la bun inceput ca el plateste
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am cotizat cu 500 ron la autovit..dar nu imi pare rau...prima masina avea chit pe ambele usi dreapta..asta are numai deasupra, la stalpul dintre usi..probabil corp cazut pe ea de la etaj..si fff putin. Eu as fi dat bani, la cea de-a doua masina si pt al doilea test, dar mi-au zis ca nu imi pot spune nr de km ..asa ca am renuntat.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR