Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • STudurache

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Germania
  • Masina: Vectra 2004 Z02
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Am un Opel Vectra C 2,2 benzinã automat din 2004. îmi consuma mult ulei, in fiecare zi mi se aprinde martorul de presiune ulei, mai ales când o țin turata...înainte nu înțelegeam pe unde poate pierde ulei, cã nu gãseam pe sub mașina nici o pata nimic, in vasul cu apa nu este ulei, pe capacul unde pun ulei nu este spuma. Pânã astãzi când am vãzut dupã ce am parcat și m-am dat jos, stropi de ulei pe asfalt in dreptul tevei de eșapament. Îmi puteți spune va rog care ar fi cauzele? Acum 2 luni am schimbat cuzineți, curãțat baia de ulei,schimbat ulei, filtre. Mia dat pe testar o defecțiune la catalizator și un senzor de oxigen. Credeți cã din cauza asta aruncã ulei pe țeava de eșapament? Va mulțumesc pentru eventualele rãspunsuri!


MODEL: Vectra 2004
MOTOR: Z02
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Erorile de catalizator si sonde lambda sunt efectul consumului de ulei, nu cauza.
Cand ajunge ulei in catalizator, el se infunda si nu-si mai face treaba. Sonda lambda 2 detecteaza noxe in afara parametrilor si da eroare.

Gandeste in sens invers: ulei pe asfalt -> ulei in esapament -> ulei in galeria de evacuare -> ulei pe supape & simeringuri de supape -> ulei in camera de ardere. De aici trag concluzia ca motorul nu tine presiunea de ulei (cuzineti, pistoane, segmenti, simeringuri, supape), iar acesta scapa in camera de ardere si de aici pe esapament prin galeria de evacuare.
Mai mult, daca ti se aprinde martorul de ulei in mers si nu opresti imediat, risti daune definitive ale motorului intrucat nu mai are ungere.

La o prima vedere, as zice ca e nevoie de RK motor incepand de la cuzinetii de palier pana la simeringurile de supape.
Intreaba si alt mecanic ce parere are si, daca ajunge la aceeasi concluzie, o sa-ti spuna el ce e de facut. Doar ca sfat, evita mecanicul ce a schimbat cuzinetii prima data.
  • STudurache

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Germania
  • Masina: Vectra 2004 Z02
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Deci înseamnã cã de ce mi-a fost frica nu am scãpat " das Motor ist kaputt! Scheisse!" Sa recondiționez motorul este destul de costisitor. Alta varianta nu exista? 😰 Și sonda lambda am schimbato tot acum 2 luni. Dar partea interesanta e cã de multe ori când îmi apare martorul de ulei și verific, este ulei pe joja. Și când știu cã tocmai ce am verificat,și uleiul este normal nu este sub limita și îmi apare martorul, opresc motorul stau vreo 10 sec și o pornesc îmi dispare martorul și totul este normal.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Verifica Supapa capac motor
Mai bine zis ventilatia motorului- epuratorul
  • STudurache

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Germania
  • Masina: Vectra 2004 Z02
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Crezi cã ar fi epuratorul? Într-adevãr am și consum mare, și nu mai trage cum trebuie...dar mie îmi dã afarã uleiul pe teva de eșapament când o țin turata. Pe la motor sunt pete de ulei dar nu cred ca din cauza asta, petele sunt cã nu am avut eu simțul gauri când puneam ulei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR